Szkolenie Google Analytics 4.0, + Google Ads. [bony rozwojowe]
Szkolenie Google Analytics 4.0, + Google Ads. [bony rozwojowe]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Specjalistów SEO / SEM
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów społecznych itd.
- UCZESTNIKÓW PROGRAMÓW BONY ROZWOJOWE ( w tym Małopolski Pociąg do Kariery)
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
(Google Analytics) Usługa przygotowuje do wykorzystywania narzędzia Google Analytics do oceny działań marketingu i sprzedaży internetowej oraz podejmowania decyzji w przyjętym modelu biznesowym. Pozwala właściwie oceniać realizowane strategie e-marketingu i sprzedaży w firmie za pomocą narzędzi Google.(Google Ads) Usługa przygotowuje do budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci za pomocą reklam w Google
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wszystkie najważniejsze zasady jakimi trzeba się kierować wykorzystując analitykę i dane do wzrostu wartości firmyWyznacza jasne cele. Wyznaczanie jasnych celów biznesowych i analitycznych w obrębie organizacji na wszystkich poziomach .Wszystko co potrzeba wiedzieć do prawidłowej implementacji Google Analytics 4 na stronie internetowej. Wszystko z wykorzystaniem narzędzia Google Tag Manager. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje zasady działania kampanii reklamowych w GoogleWymienia typy sieci Google Identyfikuje modele rozliczeń oraz podstawowe metryki Google Stosuje odpowiednie słowa kluczowe Planuje budżet reklamowy i analizuje poziom wydatków w stosunku do uzyskanych efektów Definiuje zmiany zachodzące w algorytmie Google i dostosuje swoje działania w sieci | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzianch dydaktycznych 45 min.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych.
Dzień I
trener Krzysztof Bernardyn
pre-test w ramach walidacji
Blok I- Google Analytics - wprowadzenie (teoria)- rozmowa na żywo
- Czym jest analityka webowa?
- Dlaczego wybrać Google Analytics?
- Jakie są alternatywy dla Google Analytics?
- Opcje Google Analytics
- Jak działa Google Analytics?
- Jak uzyskać dostęp do Google Analytics?
- Wersja demonstracyjna Google Analytics: Google Merchandise Shop, aplikacja Flood It!
Blok II- Instalacja i konfiguracja Google Analytics (teoria+ praktyka)- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Jak pracować z danymi?
- Zrozumienie podstawowych danych
- Kategorie danych: Odbiorcy
- Kategorie danych: Zachowanie
- Kategorie danych: Pozyskiwanie
- Kategorie danych: Konwersja
- Kategorie danych: Czas rzeczywisty
Blok III- Analityka (praktyka)- ćwiczenia
- Kluczowe zakresy konfiguracji
- Odfiltrowanie niepożądanych danych
- Odfiltrowanie danych wewnętrznych
- Odfiltrowanie ruchu automatycznego i sztucznego
- Odfiltrowanie bramek płatności
- Monitorowanie wewnętrznej wyszukiwarki serwisu
- Opcje zaawansowane konfiguracji
- Włączanie modułu sprzedażowego
- Połączenie systemu analitycznego z innymi usługami Google
- Widoki danych
- Przechowywanie danych
- Etapy konfiguracji kluczowych celów
- Konfiguracja lejka konwersji – sprzedaży
- Grupowanie kanałów
- Lista sprawdzająca dla poprawnej konfiguracji
Blok IV-Google Search Console (praktyka)- ćwiczenia
- Praktyczne wykorzystanie danych analitycznych
- Podstawowe pojęcia analityczne
- Kluczowe zasady pracy z danymi
- Segmentacja danych
- Weryfikacja zmian i trendów
- Filtrowanie raportów
- Tworzenie własnych raportów
- Tworzenie automatycznych powiadomień
- Porządkowanie danych marketingowych
- Efektywne podejście analityczne
- Jak mierzyć efektywność działań marketingowych?
- Możliwości systemu analitycznego: Pomiar niestandardowy
- Analiza danych w codziennej pracy
- Przykłady praktyczne – ćwiczenia
Dzień II
Trener Paulina Łysakowska
Blok I - czym jest i jak działa system reklamowy Google Ads? (praktyka)- współdzielenie ekranu
- czym jest i jak działa system reklamowy Google Ads? Krótko o jego historii
- wskazanie różnic pomiędzy wynikami bezpłatnymi a płatnymi w Google. Przedstawienie najważniejszych zalet oraz wad pozycjonowania i reklam
- gdzie wyświetlają się i jak wyglądają reklamy Google? Typy oraz formaty reklam
- podstawowa terminologia. Przedstawienie sposobów płatności
Blok II - założenie konta Google Ads. Płatności. Budżet kampanii (praktyka)- ćwiczenia
- założenie konta Google Ads
- omówienie profilu płatności
- określanie optymalnego budżetu kampanii (korzystanie z planera słów kluczowych)
- zapoznanie się z podstawowymi funkcjami panelu
Blok III - prawidłowa struktura kampanii, omówienie celów i ustawień (praktyka)- ćwiczenia
- prawidłowa struktura kampanii, omówienie celów i ustawień (z których funkcji systemu warto zrezygnować mimo, że są rekomendowane przez Google?)
- różne typy dopasowań słów kluczowych, czyli co należy zastosować chcąc uchronić się przed przepaleniem budżetu?
- jak obniżyć koszt za kliknięcie? - tworzenie atrakcyjnych przekazów reklamowych
- rozszerzenia reklam (rozszerzenie linków do podstron, objaśnień, połączeń, informacji w witrynie)
- ustawienie konwersji - połączenie telefoniczne bezpośrednio z reklamy
- podstawowe wskazówki optymalizacyjne
Blok IV - skuteczność kampanii i jej ocena. (teoria+ praktyka)- rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu
- ocena kampanii (przedstawienie parametrów, na które należy zwrócić uwagę)
- podsumowanie szkolenia/pytania
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 pre-test w ramach walidacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Blok I- Google Analytics - wprowadzenie (teoria)- rozmowa na żywo | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Blok II- Instalacja i konfiguracja Google Analytics (teoria+ praktyka)- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Blok III- Analityka (praktyka)- ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Blok IV-Google Search Console (praktyka)- ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Blok I - czym jest i jak działa system reklamowy Google Ads? (praktyka)- współdzielenie ekranu | Prowadzący Paulina Łysakowska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Paulina Łysakowska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Blok II - założenie konta Google Ads. Płatności. Budżet kampanii (praktyka)- ćwiczenia | Prowadzący Paulina Łysakowska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Paulina Łysakowska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Blok III - prawidłowa struktura kampanii, omówienie celów i ustawień (praktyka)- ćwiczenia | Prowadzący Paulina Łysakowska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Blok IV - skuteczność kampanii i jej ocena. (teoria+ praktyka)- rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Paulina Łysakowska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 440,00 PLN
- Koszt usługi netto1 440,00 PLN
- Koszt godziny brutto90,00 PLN
- Koszt godziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Łysakowska
Krzysztof Bernardyn
Najważniejszą wartością szkoleń jest próba indywidualnego / szerokiego spojrzenia i znalezienia najbardziej optymalnego rozwiązania, pomagającego rozwijać konkretne cele biznesowe. Każde szkolenie poprzedzone jest wcześniejszym wywiadem i, w miarę możliwości, szczegółowym audytem oraz analizą konkurencji.
Studiował chemię na Uniwersytecie Gdańskim, którą ukończył w 2007 roku. Od 2007 roku, stale związany z branżą reklamową i kreatywną, gdzie poprzez pracę w agencjach i wydawnictwach zdobywał doświadczenie pracując dla polskich i zagranicznych firm (w tym dla Media Markt Polska). W latach 2015-2023 współwłaściciel agencji reklamowej Snowball Media.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie ćwiczeń.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- Szkolenie skierowane jest do UCZESTNIKÓW PROGRAMÓW BONY ROZWOJOWE ( w tym Małopolski Pociąg do Kariery)
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z Google jak i dla osób, które posiadają już zakres wiedzy z omawianych tematów.
Jak się przygotować do szkolenia Google Analytics i Google Ads, aby było dla Ciebie jeszcze bardziej efektywne?
Jeśli masz już stronę www
• Sprawdź czy masz dostęp do Google Analytics/i lub Google Ads (jeśli możesz mieć -to uzyskaj)
• Wypisz listę produktów bądź usług, które chcesz uwzględnić w promocji oraz najważniejsze zalety Twojej firmy, warte podkreślenia w tekstach reklamowych
• Jeśli nie masz konta Google Analytics lub konta reklamowego Google Ads (bądź nie pamiętasz hasła czy loginu), nie przejmuj się - nowe konto założymy w trakcie szkolenia (ważne jest jedynie, byś posiadał/a konto Google). Google Analytics – pomożemy Ci je podłączyć do strony
Jeśli nie masz strony www i chciałbyś sprawdzić jak działają te narzędzia – nie martw się! Na przykładach Case Study, które pokażemy – zobaczysz jak się to robi
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu oraz dostępem do konta Google Analytics.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji online – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader.
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie Clickmeeting lub google meets opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.