szkolenie: Delegowanie zadań i ich egzekwowanie - warsztat szkoleniowy
szkolenie: Delegowanie zadań i ich egzekwowanie - warsztat szkoleniowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Warsztat DELEGOWANIE ZADAŃ I ICH EGZEKWOWANIE pokazuje i dostarcza menedżerom narzędzia niezbędne do delegowania i egzekwowania zadań.Uczestniczy zostaną wyposażeni w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody delegowania zadań i egzekwowania ich, komunikację, narzędzia kontroli, udzielanie porad oraz trudne rozmowy z pracownikami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki delegowania.Rozróżnia metody egzekwowania zadań. Definiuje metody rozmów z pracownikami Charakteryzuje zasady budowania informacji zwrotnej. Rozróżnia narzędzia kontroli Definiuje proces komunikacji z podwładnymi. Rozróżnia jak wygląda rozmowa upominająca i oceniająca oraz Rozróżnia jak wygląd rozmowa monitorująca i podsumowująca. | Kryteria weryfikacji Informacje zwrotne dla uczestników.Ankiet testów i quizów. Praktyczne zadania. Aktywności wymagające użycia efektów uczenia się. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warsztat DELEGOWANIE ZADAŃ I ICH EGZEKWOWANIE pokazuje i dostarcza menedżerom narzędzia niezbędne do delegowania i egzekwowania zadań.
Delegowanie zadań tak, by zostały wykonane terminowo i zgodnie z ustaleniami, to skuteczny sposób, aby zwiększyć efektywność zespołu i firmy. To bywa dla szefa wyzwanie, dlatego warto wiedzieć, jak robić to skutecznie i z efektem.
Dzięki tym warsztatom uczestnicy:
- Poznają swój styl delegowania
- Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interpersonalną
- Nauczą się, w jaki sposób przygotować się do udzielenia informacji zwrotnej podwładnemu
- Dowiedzą się jak efektywnie delegować zadania i je rozliczać
Korzyści
- zwiększenie skuteczności pracy zespołu
- zwiększenie motywacji pracowników
- poznasz skuteczne narzędzia kierowania zespołem
- dowiesz się jak skutecznie delegować, kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy wykonywali je z ochotą
- poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami
KOMUNIKACJA
- Proces komunikacji z podwładnymi
- Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
- Sztuka zadawania właściwych pytań
DELEGOWANIE
- Nawyki pomagające i ograniczające
- Zastosowanie języka korzyści
- Określanie celów
INFORMACJA ZWROTNA
- Zasady budowania informacji zwrotnej
- Skuteczny model informacji zwrotnej
KONTROLA - MOTYWUJE CZY ZNIECHĘCA?
- Warunki konieczne do tego aby kontrola była motywująca.
- Narzędzia kontroli.
- Przekazywanie konkretnych oczekiwań.
UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI
- Komunikowanie obaw i oczekiwań.
- Proces komunikacji z podwładnymi.
- Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji.
- Sztuka zadawania właściwych pytań.
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
- Udzielanie nagany.
- Rozmowa upominająca i oceniająca.
- Rozmowa monitorująca i podsumowująca.
WARUNKI NIEZBĘDNE DO SPEŁNIENIA PRZEZ UCZESTNIKÓW, ABY REALIZACJA USŁUGI POZWOLIŁA NA OSIĄGNIĘCIE REZULTATÓW:
- zapoznanie się z materiałami szkoleniowymi i poszkoleniowymi,
- w tygodniu po szkoleniu ćwiczyć i sprawdzać wypracowane w czasie szkolenia techniki, a następnie wdrożyć je na stałe do swojego działania. - do ramowego programu usługi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Komunikacja i delegowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Informacja zwrotna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Kontrola - motywuje czy zachęca? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Udzielanie rad pracownikowi i trudne rozmowy z pracownikami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 340,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 090,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto167,59 PLN
- Koszt osobogodziny netto136,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW
- skrypty szkoleniowe (w formie elektronicznej)
- karty pracy do ćwiczeń
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Informacje dodatkowe
- ❕Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Aspekty organizacyjne: - ➡Szkolenie obejmuje 8 godzin zegarowych szkolenia tj. 6 godziny dydaktycznych, gdzie jedna godzina dydaktyczna to 45 minut.
1 godzina= 45 minut (godzina szkoleniowa)
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje do dwóch dni przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
W trakcie szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego
❕Jak przygotować się do szkolenia:
- sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
- przygotuj
- miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
- notes, długopis
- szklanka wody czy kawa/herbata
- pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
- opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z trenerem i grupą
- kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.