Rola menadżerów w zarządzaniu zespołami - szkolenie.
Rola menadżerów w zarządzaniu zespołami - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa "Rola menadżerów w zarządzaniu zespołami – szkolenie." skierowana jest do przedsiębiorców, właścicieli, managerów jak i osób przygotowywanych do objęcia funkcji kierowniczych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi13
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Rola menadżerów w zarządzaniu zespołami – szkolenie." przygotowuje uczestnika do podniesienia poziomu skutecznego i optymalnego zarządzania zespołem, koordynowania ludźmi i zadaniami oraz jakości we współpracy z klientami, korzystając z kompetencji własnych w tym zakresie ustalonych na podstawie kwestionariusza predyspozycji osobowościowych.Uczestnik pozna narzędzia skuteczne w tym zakresie i będzie umiał je wykorzystywać w codziennych działaniach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu nadzoruje zespół, także w sytuacji kryzysu. | Kryteria weryfikacji Organizuje delegowanie zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje realizację projektów z uwzględnieniem członków zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje proces dokonywania zmian tak, by służyły organizacji długoterminowo i trwale. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje pracę zespołu, także w sytuacji kryzysowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kontroluje wprowadzane zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia naturalne atuty swoich pracowników z różnych grup wiekowych (tzw. generacja Y i Z) i swoje jako lidera zróżnicowanego zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje pokoleniowe różnice w zachowaniach i potrzebach pracowników i odpowiada na nie w procesie zarządzania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje atuty wielopokoleniowego zespołu i odpowiada na nie zarządzając (np. elastyczność pokolenia Z, łatwość nawiązywania relacji pokolenia Y). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik po ukończeniu szkolenia ma wyższe kompetencje komunikacyjne - zarówno jako nadawca jak i odbiorca. | Kryteria weryfikacji Monitoruje reakcje innych i wie z czego one wynikają. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Skutecznie komunikuje się z innymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia jak jego zachowanie wpływa na innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób w oparciu o wiedzę z zakresu D-I-S-K. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje potrzeby pracowników i przekonuje do realizacji systematycznych badań procesów HR w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia wykorzystuje swoje predyspozycje osobowościowe w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym (celowym) organizacji, a także na gruncie osobistym. | Kryteria weryfikacji Ocenia swoje osobiste predyspozycje przydatne w zarządzaniu ludźmi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Korzysta ze swoich predyspozycji w kontaktach z klientami ponieważ dostrzega ich potrzeby. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje skuteczne procesy zarządzania w swojej firmie w oparciu o znajomość swoich predyspozycji osobowościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje pozyskaną wiedzę także na gruncie osobistym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia różne role życiowe pełnione przez swoich pracowników i zarządza zespołem z uwzględnieniem wynikających z tego potrzeb. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby stabilności i elastyczności zatrudnienia wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje dobre praktyki w zakresie zaspokajania potrzeb pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego oraz inicjuje dostosowanie i wdrażanie tych praktyk w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planując działania firmy włącza w decyzje feedback różnych grup pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia kontroluje pracę zespół w kontekście nowych wyzwań rynku pracy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dokonuje diagnozy potrzeb różnych grup w swoim zespole (np. rodziców małych dzieci, młodych pracowników itp.). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje rozwiązania wspierające u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy (m.in. poprzez zaznajamianie z nowymi narzędziami, strategiami, pracownikami). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Sprawnie identyfikuje i rozwiązuje wszelkie konflikty, które mogą być związane z różnicą stylów pracy osób z różnych grup kulturowych, wiekowych itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice w zakresie stylów funkcjonowania i potrzeb pracowników z różnych kultur. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Rola menadżerów w zarządzaniu zespołami" adresowane jest do przedsiębiorców, właścicieli firm, managerów jak i osób przygotowywanych do objęcia funkcji kierowniczych.
Szkolenie przygotowuje uczestnika do podniesienia poziomu skutecznego i optymalnego zarządzania zróżnicowanym wiekowo zespołem, koordynowania pracownikami na różnych etapach życia i mających różne potrzeby oraz podniesienia jakości we współpracy z klientami. Uczestnik szkolenia korzystając z kompetencji własnych w tym zakresie ustalonych na podstawie kwestionariusza predyspozycji osobowościowych.
Uczestnik pozna narzędzia skuteczne w tym zakresie i będzie umiał je wykorzystywać w codziennych działaniach. Szkolenie ma formę warsztatów, dyskusji moderowanych, pracy indywidualnej, pogadanki, demonstracji. Program usługi szkoleniowej obejmuje część teoretyczną oraz część warsztatową (połączone ze sobą bloki tematyczne).
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Warunkiem zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w przynajmniej 80% zajęć, aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach oraz pozytywny wynik z testu podsumowującego.
W ramach szkolenia przewidziana jest w każdym dniu szkolenia 30-minutowa przerwa lunchowa. Przerwy te są wliczane w czas trwania usługi.
Ważnym elementem szkolenia jest oczekiwana postawa uczestników: otwartość i aktywny udział w ćwiczeniach, zadaniach i dyskusjach moderowanych podczas całości szkolenia.
Dzień I.
1. Wprowadzenie
- wypełnienie pre-testu
- gra integracyjna
- test kompetencji menadżerskich – wypełnianie
2. Interpretacja wyników testu (warsztat)
3. PRZERWA LUNCHOWA
4. Osobisty schemat predyspozycji na podstawie wyników testu (warsztat)
5. Rodzaje typowych stylów reakcji – określenie i omówienie (wykład)
6. Sposoby zarządzania zespołami (wykład)
Dzień II.
1. Potencjał własny w rozpoznawaniu reakcji innych (wykład)
2. Rozpoznanie wewnętrznych napięć (wykład)
3. Rozwiązywanie konfliktów w zespole (wykład)
4. PRZERWA LUNCHOWA
5. Wgląd we własne możliwości i wdrażanie ich do relacji (warsztat)
6. Współpraca w zespole – dopasowywanie odpowiednich strategii (wykład)
7. Indywidualny plan działania z zespołami – opracowanie (warsztat)
8. WALIDACJA. Podsumowanie szkolenia – dyskusja moderowana, wypełnienie post –testu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie: wypełnienie pre-testu | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Gra integracyjna | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Test kompetencji menadżerskich – wypełnianie | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Interpretacja wyników testu (warsztat) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 PRZERWA LUNCHOWA | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Osobisty schemat predyspozycji na podstawie wyników testu (warsztat) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Rodzaje typowych stylów reakcji – określenie i omówienie (wykład) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Potencjał własny w rozpoznawaniu reakcji innych (wykład) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Rozpoznanie wewnętrznych napięć (wykład) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Rozwiązywanie konfliktów w zespole (wykład) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 PRZERWA LUNCHOWA | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Wgląd we własne możliwości i wdrażanie ich do relacji (warsztat) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Współpraca w zespole – dopasowywanie odpowiednich strategii (wykład) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Indywidualny plan działania z zespołami – opracowanie (warsztat) | Prowadzący Dominika Meller | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 WALIDACJA. Podsumowanie szkolenia – dyskusja moderowana; wypełnienie post-testu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 460,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto189,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,85 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dominika Meller
zarówno w kancelarii jak i w spółce, w której jest członkiem zarządu. Zarządza zespołami i projektami. Jest także słuchaczem studiów podyplomowych MBA na kierunku zarządzanie przedsiębiorstwem. Ukończyła studia na kierunku prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Następnie została certyfikowanym trenerem Profili
osobowości persolog® i Dynamiki stresu persolog®. Dotychczas przeszkoliła uczestników szkoleń w wymiarze 150 godzin. Specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji w biznesie, zwiększania efektywności pracy, budowaniu zespołów i zarządzaniu zespołami, redukcji stresu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczetnik szkolenia otrzymuje podręcznik i notatnik.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi