Podstawy programowania dla operatorów maszyn - Wprowadzenie do prostego programowania urządzeń i maszyn zintegrowanych z AI, podstawowe skrypty i automatyzacja
Podstawy programowania dla operatorów maszyn - Wprowadzenie do prostego programowania urządzeń i maszyn zintegrowanych z AI, podstawowe skrypty i automatyzacja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do operatorów maszyn, techników utrzymania ruchu, inżynierów procesu, osób zajmujących się automatyzacją oraz kierowników produkcji w sektorze produkcyjnym. Adresowane jest do osób chcących nabyć umiejętności w zakresie programowania urządzeń i maszyn zintegrowanych z AI, podstawowych skryptów i automatyzacji, nawet jeśli nie mają wcześniejszego doświadczenia w programowaniu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji27-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu programowania urządzeń i maszyn zintegrowanych z technologiami sztucznej inteligencji (AI). Szkolenie ma na celu umożliwienie uczestnikom tworzenia prostych skryptów i automatyzacji procesów, co przyczyni się do zwiększenia ich efektywności pracy, autonomii w operowaniu maszynami oraz zdolności do wprowadzania innowacji w procesach produkcyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie znaczenia ciągłego uczenia się: Uczestnik zdobywa świadomość, jak istotne jest ciągłe rozwijanie umiejętności i wiedzy w szybko zmieniającym się świecie technologicznym, aby utrzymać konkurencyjność na rynku pracy. | Kryteria weryfikacji 1. Analiza wyników testów przeprowadzonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia.2. Informacje zwrotne przekazywane w trakcie szkolenia. 3. Ankieta poszkoleniowa. Określenie efektów kształcenia za pomocą karty walidacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Rozwój kompetencji cyfrowych: Uczestnik nabywa niezbędne kompetencje cyfrowe, które umożliwiają skuteczne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i technologii w pracy zawodowej oraz życiu osobistym. | Kryteria weryfikacji 1. Analiza wyników testów przeprowadzonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia.2. Informacje zwrotne przekazywane w trakcie szkolenia. 3. Ankieta poszkoleniowa. Określenie efektów kształcenia za pomocą karty walidacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie własnym rozwojem i kariery: Uczestnik uczy się metod samodzielnego planowania i realizacji ścieżek rozwoju zawodowego i edukacyjnego, dostosowując je do dynamicznie zmieniających się warunków i wymagań rynkowych. | Kryteria weryfikacji 1. Analiza wyników testów przeprowadzonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia.2. Informacje zwrotne przekazywane w trakcie szkolenia. 3. Ankieta poszkoleniowa. Określenie efektów kształcenia za pomocą karty walidacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Budowanie odporności i adaptacyjności: Uczestnik rozwija zdolności adaptacyjne i odporność na stres, co jest kluczowe do skutecznego funkcjonowania w dynamicznym i często nieprzewidywalnym środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji 1. Analiza wyników testów przeprowadzonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia.2. Informacje zwrotne przekazywane w trakcie szkolenia. 3. Ankieta poszkoleniowa. Określenie efektów kształcenia za pomocą karty walidacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Efektywna praca w zespole wirtualnym i rozproszonym: Uczestnik zdobywa umiejętności niezbędne do efektywnej współpracy w ramach zespołów wirtualnych i rozproszonych, w tym umiejętności komunikacji cyfrowej, zarządzania projektami online oraz budowania zaufania na odległość. | Kryteria weryfikacji 1. Analiza wyników testów przeprowadzonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia.2. Informacje zwrotne przekazywane w trakcie szkolenia. 3. Ankieta poszkoleniowa. Określenie efektów kształcenia za pomocą karty walidacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Ewaluacja osobistych i zespołowych osiągnięć: Uczestnik uczy się metod skutecznej ewaluacji własnych postępów i osiągnięć oraz sposobów oceny wyników pracy zespołowej, co jest niezbędne dla ciągłego doskonalenia i rozwoju zawodowego. | Kryteria weryfikacji 1. Analiza wyników testów przeprowadzonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia.2. Informacje zwrotne przekazywane w trakcie szkolenia. 3. Ankieta poszkoleniowa. Określenie efektów kształcenia za pomocą karty walidacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PRE TEST
Dzień 1: Podstawy i rozwój kompetencji
1. Znaczenie ciągłego uczenia się w erze cyfrowej
- Wpływ transformacji cyfrowej na rynek pracy i potrzeby ciągłego rozwoju zawodowego.
2. Rozwój kompetencji cyfrowych
- Wprowadzenie do kluczowych umiejętności cyfrowych, niezbędnych w nowoczesnej przestrzeni pracy.
3. Zarządzanie własnym rozwojem i kariery w zmieniającym się środowisku
- Strategie i narzędzia do planowania ścieżki kariery i rozwoju osobistego w dynamicznym środowisku pracy.
4. Budowanie odporności i adaptacyjności
- Metody na rozwijanie elastyczności psychicznej i umiejętności adaptacji do szybkich zmian.
Dzień 2: Praca zespołowa i ewaluacja
1. Efektywna praca w zespole wirtualnym i rozproszonym
- Narzędzia i techniki wspierające komunikację i współpracę w zespołach rozproszonych geograficznie.
2. Ewaluacja osobistych i zespołowych osiągnięć
- Metody oceny postępów w pracy indywidualnej i grupowej, ustawianie celów i śledzenie postępów.
3. Projektowanie osobistego planu rozwoju
- Tworzenie indywidualnych planów rozwoju, uwzględniających zdobytą wiedzę.
POST TEST
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Mariusz Malinowski | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 556,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 556,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Malinowski
W ciągu kilku lat, Malinowski nawiązał długoterminowe umowy o współpracy z kilkunastoma sieciami franczyzowymi w Polsce, obejmującymi łącznie obsługę 800 przedsiębiorstw. Jego umiejętności są potwierdzone przez certyfikaty Project Management Associate (IPMA) oraz ILM-5 od The Institute of Leadership and Management. Dodatkowo, od 2015 roku zasiada w Komitecie Monitorującym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój przy Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.
W swojej pracy Malinowski wykorzystuje metody zarządzania zmianą, zarządzania projektami. Pracuje nad rozwijaniem marki oraz zwiększaniem ruchu w witrynach internetowych i social media. Dzięki niemu udało się zrealizować kilka projektów z zakresu ekologii, społeczności lokalnej oraz zasobów ludzkich.
W ramach szkolenia, Malinowski skupia się na praktycznym wykorzystaniu technologii AI, takich jak ChatGPT i DALL-E 3, do optymalizacji procesów sprzedażowych i komunikacji w organizacji.
Mariusz Malinowski to osoba o wieloletnim doświadczeniu i ugruntowanej pozycji na rynku, który jest w stanie oferować szkolenia na najwyższym poziomie, dostosowane do najnowszych trendów i technologii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik po ukończonym szkoleniu otrzyma Ceryfikat ukończenia szkolenia oraz materiały w formie prezentacji przygotowanej na potrzeby szkolenia.
Informacje dodatkowe
Osoba prowadząca może ulec zmianie.
Przerwy sygnalizowane są przez osobę prowadzącą i zapisywane na czacie w platformie szkoleniowej.
Na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia usługa
szkolenia będzie rejestrowana/nagrywana.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu z przesyłem conajmniej 5MB/s oraz wyposarzonego w miktofon, kamerę i głośnik.
Urządzenie powinno posiadać:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy;
- 2 GB pamięci RAM lub więcej;
- System operacyjny Windows, Mac OS, Linux, ChromeOS, Android, IOS - zalecane najnowsze wersje;
Szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce internetowej. Wymagane jest posiadanie jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera, Safari.
Kody dostępowe do usługi:
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą platformy LiveWebinar – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Program umożliwia prezentację ekranu.
https://livewebinar.com/857-668-705
Link wygaśnie po zakończeniu szkolenia.
Uczestnicy, trener oraz Operator Regionalny drogą mailową otrzymają dostęp tj. link i hasło przed rozpoczęciem szkolenia