Akademia zarządzania - WIZERUNEK GABINETU W SIECI
Akademia zarządzania - WIZERUNEK GABINETU W SIECI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Personel zarządzający i administracyjny podmiotów leczniczych - rejestracja, higienstki, asystentki zajmujące się reprezentacją gabinetu stomatologicznego w sieci
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do świadomego i skutecznego budowania wizerunek gabinetu w Internecie.Na szkoleniu uczestnicy dokonają podstawowej analizy obecności praktyki stomatologicznej w Internecie i social mediach. Sprawdzą jaką reputację ma gabinet i poznają narzędzia aby zarządzać treścią nt. tego jak gabinet widza pacjenci.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Usługa przygotowuje do świadomego i skutecznego budowania wizerunek gabinetu w Internecie. Na szkoleniu uczestnicy dokonają podstawowej analizy obecności praktyki stomatologicznej w Internecie i social mediach. Sprawdzą jaką reputację ma gabinet i poznają narzędzia aby zarządzać treścią nt. tego jak gabinet widza pacjenci. | Kryteria weryfikacji Ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie wzmożenie zasięgów kont w social mediach (SM).Wzrost o 50% liczby pacjentów pierwszorazowych trafiających do placówki za pośrednictwem SM.
Praca w ramach określonego kanonu profesjonalizmu obsługi bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i jakości pracy lekarza.
Zauważalna zmiana jakości pracy z pacjentem od momentu wdrożenia tego stanowiska w pracę gabinetu.
Efekt usługi
Naucz się świadomie i skutecznie budować swój wizerunek w Internecie. Dowiedz się, jak przekuć to w korzyść dla Twojej praktyki.
Na szkoleniu dokonasz podstawowej analizy obecności Twojej praktyki stomatologicznej w Internecie i social mediach. Sprawdzisz jaką masz reputację w sieci.
Dowiesz się w jakich mediach internetowych powinieneś być i na czym polegają różnice między nimi. Odczarujemy pojęcia: SEO, SEM, Usability, User Experience, Customer journey, Persony.
Dowiesz się jakie podjąć zmiany w swoich działaniach w sieci aby budować wizerunek eksperckiej kliniki i eksperckiego lekarza.
Poznasz metody efektywnego pozyskiwania pacjentów oraz dowiesz się jakie błędy najczęściej popełniają kliniki podczas budowania swojego wizerunku w sieci,
Wprowadzisz narzędzia, które ułatwią i umożliwią mierzenie Twoich działań w sieci.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania, która stanowi kompendium wiedzy niezbędnej każdemu właścicielowi gabinetu oraz osobom zarządzającym. Zapewnia pełne przygotowanie do sprawnego zarządzania personelem w sposób maksymalizujący efektywność pracy zespołu oraz podnoszący jego satysfakcję zawodową. Dostarcza pełnej wiedzy dotyczącej zarządzania w zakresie: efektywnego doboru osób do zespołu, budowania odpowiedniej kultury organizacyjnej gabinetu, umiejętności związanych z komunikacją personelowi swoich oczekiwań oraz udzielaniem informacji zwrotnej.
Wizerunek w sieci
obecność w sieci - jak widzą nas klienci, a jak widzi nas konkurencja
narzędzia kreacji wizerunkudziałania marketingowe w sieci - narzędzia, zasady i skuteczność
analiza - wskaźniki marketingowe do badania skuteczności
skąd dotarł do pacjent - analiza skuteczności działań w gabinecie
jak mierzyć jakość naszych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 ▪ świadome budowanie wizerunku w sieci, ▪ co wspólnego ma marketing ze stomatologią? ▪ nowoczesny marketing nie służy tylko sprzedaży, ▪ od czego zacząć działania marketingowe w sieci | Prowadzący Bartosz Roszyk | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 ▪ czy potrzebna jest mi strategia marki? Jaka jest różnica między strategią a taktyką? Analiza obecności w sieci i pozyskiwanie ruchu - strona, social media, wizerunek, pacjenci | Prowadzący Bartosz Roszyk | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 ▪ jak przeanalizować obecność kliniki w sieci? Jakich narzędzi potrzebujesz? ▪ ładna strona… jeść nie daje. Co powinna zawierać Twoja strona, by lepiej pozyskiwać pacjentów, | Prowadzący Bartosz Roszyk | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 ▪ pojęcia: usability, user experience, customer journey, persony, ROPO ▪ skąd czerpać wiedzę o zachowaniach Twoich pacjentów w sieci? | Prowadzący Bartosz Roszyk | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Konwersja - co to za dzikie zwierzę i jak je oswoić, by nie zjadło całego naszego budżetu, a przy okazji przyciągnęło nowych pacjentów? ▪ czym jest konwersja i jak ją określać? | Prowadzący Bartosz Roszyk | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 ▪ czy zawsze warto walczyć o maksymalną liczbę konwersji? ▪ czy Twoim jedynym celem powinna być wizyta w gabinecie? | Prowadzący Bartosz Roszyk | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Efektywny monitoring działań ▪ na jakie wskaźniki marketingowe musisz szczególnie zwrócić uwagę, ▪ czy wiesz, skąd dotarł do Ciebie pacjent? ▪ jak mierzyć jakość naszych usług? | Prowadzący Bartosz Roszyk | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 870,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 870,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto133,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Roszyk
Brał udział w licznych warsztatach, szkoleniach i konferencjach branżowych.
Autor strategii rozwoju marki OBODA Group. Szkoli zespoły w budowaniu strategii i optymalizacji procesów marketingowych. Jako szkoleniowiec spędził na sali szkoleniowej 15 000 godzin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe zawierające treść prezentowaną przez trenera podczas prowadzenia usługi.
Materiały zawierają dodatkowo puste kartki do prowadzenia przez uczestników notatek z wykładowej części szkolenia oraz długopis.
Warunki uczestnictwa
praca na stanowisku osoby zajmującej się social mediami
Informacje dodatkowe
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych oraz materiały szkoleniowe.
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami