Akademia Zarządzania - REKRUTACA
Akademia Zarządzania - REKRUTACA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie efektywnej pracy managera
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Na szkoleniu dowiesz się, jak:■ profesjonalnie wybrać nowego lekarza dentystę, higienistkę, rejestratorkę i asystentkę,
■ zastosować najbardziej efektywne narzędzia w procesie doboru pracowników oraz przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną,
■ wdrożyć pracownika do pracy w gabinecie i przedstawić mu jego obowiązki.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi■ profesjonalnie wybrać nowego lekarza dentystę, higienistkę, rejestratorkę i asystentkę, ■ zastosować najbardziej efektywne narzędzia w procesie doboru pracowników oraz przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną, ■ wdrożyć pracownika do pracy w gabinecie i przedstawić mu obowiązki | Kryteria weryfikacji Ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie budowania i zarzadzania zespołem.Spadek lub obniżenie fluktuacji personelu do min 10% rocznie.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi pacjenta która bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i lekarza przez pacjenta - wprowadzenie zespołu w jeden standard pracy z pacjentem. Weryfikacja, szkolenia wdrożenia personelu.
Zauważalna zmiana jakości pracy od 3 do 6 miesięcy po szkoleniu.
Efekt usługi
Szkolenie adresowane jest do lekarzy dentystów i osób zarządzających praktykami stomatologicznymi. W szkoleniu można wziąć udział niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Uczestnicy potrafią:
- przeprowadzić efektywną zakończoną sukcesem rekrutację,
- wybrać odpowiedniego lekarza, rejestratorkę, higienistkę lub asystentkę,
- wdrożyć pracownika kulturę organizacji,
- przekazać i wdrożyć w nowe obowiązki.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
■ profesjonalnie wybrać nowego lekarza dentystę, higienistkę, rejestratorkę i asystentkę,
■ zastosować najbardziej efektywne narzędzia w procesie doboru pracowników oraz przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną,
■ wdrożyć pracownika do pracy w gabinecie i przedstawić mu obowiązki
Program
Program
Jakość obsługi pacjenta jest bezpośrednio związana z zasobami ludzi pracującymi w służbie zdrowia. Szkolenie Wybór i wdrożenie idealnego pracownika pozwala na zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z dobieraniem odpowiednich osób do zespołu gabinetu stomatologicznego. Uczestnicy rozwijają swoje wewnętrzne zasoby powiązane ze zdolnością obserwacji oraz wyciągania wniosków dotyczących rzeczywistych zachowań w pracy kandydatów na stanowisko lekarza dentysty, rejestratorki, asystentki czy higienistki.
Zdecydowanie najczęstszym błędem w procesie rekrutacji jest słabe przygotowanie do niej. Bardzo często intuicyjnie wyczuwamy zakres naszych oczekiwań w stosunku do potencjalnego kandydata, ufając, że nasz instynkt nieomylnie podpowie nam właściwy wybór. Aby unikać rozczarowań podczas warsztatów uczestnicy poznają konkretne techniki oraz narzędzia, które ułatwiają efektywne przeprowadzenie procesu rekrutacji i umożliwiają prognozowanie przyszłej współpracy na każdym etapie działań rekrutacyjnych: od przygotowania do procesu rekrutacji, poprzez analizę aplikacji, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, po decyzję rekrutacyjną i wdrożenie nowego pracownika do zespołu gabinetu stomatologicznego, tak aby był integralnym członkiem zespołu i pracował w duchu misji i wizji firmy nastawionej na wysoką jakość pracy z pacjentem.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 • Sprawy organizacyjne. • Krótkie przedstawienie prowadzącego. • Przedstawienie się uczestników i poznanie ich oczekiwań względem szkolenia. • Przedstawienie programu szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 • Czym jest efektywna rekrutacja? • Kategorie wymagań wobec kandydatów. • Decyzja rekrutacyjna – rekrutacja wewnętrzna a zewnętrzna. • Etapy rekrutacji. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 • Konsekwencje błędów przy rekrutacji: wzrost kosztów • obniżenie morale (problem z motywacją reszty zespołu) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 • negatywny wpływ na wizerunek gabinetu, brak poczucia stałości, „nowe twarze”, brak profesjonalizmu • angażowanie właściciela w rozmowy korygujące i ew. następną rekrutację; koszty emocjonalne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Korzyści: • wzrost satysfakcji i zadowolenia pacjenta • rozwój klinki • bardziej efektywne zarządzanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Tworzenie opisu stanowiska pracy - rejestratorka, asystentka, higienistka, lekarz – jak poprzez rekrutację doprowadzić do wzrostu satysfakcji pacjenta z opieki stomatologicznej? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Wywiad telefoniczny; Rozmowa kwalifikacyjna; Wdrożenie pracownika do pracy i podsumowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypt
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania, która stanowi kompendium wiedzy niezbędnej każdemu właścicielowi gabinetu oraz osobom zarządzającym. Akademia Zarządzania zapewnia pełne przygotowanie do sprawnego zarządzania personelem w sposób maksymalizujący efektywność pracy zespołu oraz podnosząc jego satysfakcję zawodową. Dostarcza pełnej wiedzy dotyczącej zarządzania w zakresie: efektywnego doboru osób do zespołu, budowaniu odpowiedniej kultury organizacyjnej gabinetu, umiejętności związanych z komunikacją personelowi swoich oczekiwań oraz udzielaniem informacji zwrotnej.
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami