Ekspresowa sztuka zarządzania „szefem być”. Intensywny warsztat coachingowy dla nowo mianowanych menedżerów
Ekspresowa sztuka zarządzania „szefem być”. Intensywny warsztat coachingowy dla nowo mianowanych menedżerów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Intensywny warsztat coachingowy dla nowo mianowanych menedżerów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji28-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników – nowo mianowanych menedżerów do zarządzania podległymi obszarami i zespołami. Ekspresowy, krótki kurs zarządzania opracowany przez FIG Polska może być dobrym rozwiązaniem, które pomoże rozwinąć kompetencje przywódcze i poszerzyć wiedzę nt. procesów zarządczych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektywne zarządzanie podległymi obszarami i zespołami. | Kryteria weryfikacji - Wykorzystuje kluczowe narzędzia nowego Menedżera.- Stosuje wachlarz narzędzi szefowskich pomagających w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. - Opracowuje praktyczne narzędzia motywowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nabycie kompetencji przywódczych poszerzenie wiedzy nt. procesów zarządczych. | Kryteria weryfikacji - Stosuje odpowiednio dobrane postawy w zarządzaniu zespołem. - Wykorzystuje dobre praktyki kierownicze w zarządzaniu zespołem. - Stosuje działania kierownicze, które należy podjąć w obliczu nowej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Menedżer, Lider – Rola w zespole i organizacji
- Wprowadzenie: cele szkolenia.
- Główne obszary działania Menedżera.
- Różnica pomiędzy Menedżerem a Liderem.
- Nasz krąg wpływu w kierowaniu ludźmi.
- Kierownik jako łącznik zespołu z przełożonymi wyższego szczebla i otoczeniem firmowym.
- Profil osobowościowy skutecznego lidera.
- Awans z zespołu i związane z tym sytuacje.
- Nowy Menedżer spoza zespołu, zalety i wady sytuacji.
- Podstawowe działania, umiejętności i nastawienie pomocne w kierowaniu ludźmi.
- Poziom monitoringu i kontroli.
Kluczowe narzędzia nowego Menedżera
- Pierwsze kroki szefowskie w zespole – dobre praktyki i przestrogi.
- Pierwsze dni nowego szefa, czyli szansa, która się nie powtórzy.
- Znaczenie expose szefowskiego.
- Budowanie autorytetu, źródła błyskawiczne i źródła strategiczne.
- Asertywność szefowska, czyli stawianie granic przez nowego Menedżera.
- Elastyczność stylów kierowania i ich wybór na początku pracy z zespołem.
- Wpływ stylu kierowania poprzednika na reakcję zespołu na nasze działania szefowskie.
Zespół z nowym szefem – czynniki wpływające na skuteczność
- Różnice pomiędzy grupą a zespołem.
- Poznanie ludzi jako ludzi, nie tylko pracowników.
- Ścieżki wpływu kierownika na efekty pracy zespołu.
- Dobre praktyki kierownicze w zarządzaniu zespołem.
Motywowanie i egzekwowanie w pracy z nowym zespołem
- Motywowanie jest zawsze kierunkowe.
- Nowy szef w zespole – szansa na nowe zasady.
- Praktyczne narzędzia motywowania do wykorzystania od pierwszej chwili.
- Delegowanie celów zamiast zadań.
- Rozliczanie i egzekwowanie.
- Monitoring efektów a kontrola zadań.
- Poziom kontroli z pracy z nowym zespołem.
- Zakres swobody pracownika, którego jeszcze nie poznaliśmy.
- Rozmowy szefowskie.
- Jajo szefa, czyli granice kary i nagrody.
Elementy reakcji na zmianę
- Etapy reakcji na zmianę.
- Jak zmiana kierownika wpływa na etapy rozwoju zespołu?
- Jakie działania kierownicze należy podjąć w obliczu nowej sytuacji?
- Czego obawiają się ludzie w nowej sytuacji?
- Pomocne narzędzia szefowskie.
- Znaczenie komunikacji i informacji.
Komunikacja szefowska - Komunikacja Menedżerska w pierwszych dniach.
- Expose szefowskie – praktyczne wskazówki.
- Rozmowy z zespołem i indywidualne.
- Jak ośmielić ludzi i zbudować relacje.
- Przekazywanie informacji zwrotnej.
- Algorytmy kluczowych rozmów.
- Przestroga, czyli najczęstsze błędy w komunikacji.
Bank trudnych sytuacji nowo mianowanego Menedżera.
- Stworzenie Banku Trudnych Sytuacji w pierwszym okresie pracy Menedżera z zespołem.
- Wypracowanie listy zachowań szefa we wszystkich wskazanych sytuacjach.
- Uczulenie na możliwe trudności.
- Wypracowanie wachlarza narzędzi szefowskich pomagających w radzeniu sobie trudnymi z sytuacjami.
Dekalog nowego Szefa
- Podsumowanie w postaci Dekalogu Nowego Szefa.
Indywidualny plan działania
- Przygotowanie indywidualnych postanowień wraz z deklaracją wprowadzenie ich w życie.
- Podsumowanie szkolenia warsztatowego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 227,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto326,72 PLN
- Koszt osobogodziny netto265,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Brzeziński
Doświadczenie zawodowe zdobywał w obszarze B2B, zaczynając od sprzedaży z czasem rozszerzając swoje wpływy i zdobywając doświadczenie na stanowiskach menedżerskich.
Był m.in. dyrektorem generalnym na Polskę i prokurentem firmy należącej do włoskiej grupy kapitałowej.
Uczestnicy cenią jego analityczne i merytoryczne podejście z bardzo ludzką i spontaniczną interakcją. Podkreślają mocno elastyczne podejście do tematu w kontekście na bieżąco zgłaszanych oczekiwań, i fakt, że wynoszą odpowiedzi na zadane przez siebie pytania.
Przeprowadził programy szkoleniowe m.in. dla firm: Akzo Nobel Car Refinishes, Bank Millenium, BASF Polska, Bosch, BOT KWB Bełchatów, Bridgestone, Bydgoskie Fabryki Mebli, Centra, Ciech, Connstal, Donauchem, Doraco, Elnord, Energa, Energomontaż-Północ, Ensinger, Erbud, Ergo Hestia, Eurest Poland, Flint Group Polska, Federal Mogul-Bimet, FLSmidth MAAG Gear, FM Logistic, Grupa Lotos, Grupa Żywiec, Izba Gospodarcza Gazownictwa, Linde Gaz Polska, Lotos Paliwa, Łódzki Zakład Energetyczny, Marwit, Media Edge, Mitsubishi, Mondi Świecie, Monier, Nordea Bank Polska, Pfleiderer, PGE, PGNiG, PKN Orlen, PKP Energetyka, PKO Bank Polski, Poczta Polska, Polimex-Mostostal, PZU Życie, Roche, Renault, Sandoz Polska, Solaris Bus&Coach, Sprint, Stora Enso Poland, Swedwood, Telekomunikacja Po
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Segregatory z prezentacją i miejscem na notatki, skrypt, ćwiczenia. Po zakończonym szkoleniu uczestniczy otrzymują certyfikat ukończenia seminarium. Osoby korzystające z dofinansowania otrzymują także zaświadczenie o udziale w szkoleniu zawierające m. in. tytuł szkolenia, liczbę godzin, termin, imię i nazwisko uczestnika.
Warunki uczestnictwa
Przesłanie podpisanej przez Decydenta karty zgłoszenia wraz z pieczątką firmową na adres:
biuro@figpolska.pl
* Warunkiem przyjęcia zgłoszenia Uczestników korzystających z dofinansowania BUR jest akceptacja specjalnych warunków zgłoszenia (specjalny formularz dostępny na stronie www.figpolska.pl).
Więcej informacji w biurze FIG Polska – tel. +48 22 823 42 83 lub na stronie www.figpolska.pl.
Informacje dodatkowe
Przesłanie podpisanej przez decydenta karty zgłoszenia wraz z pieczątką firmową na adres: biuro@figpolska.pl
* Warunkiem przyjęcia zgłoszenia uczestników korzystających z dofinansowania BUR jest akceptacja specjalnych warunków zgłoszenia (specjalny formularz dostępny na stronie www.figpolska.pl).
UWAGA: Do podanej wyżej ceny szkolenia zostaną doliczone koszty niekwalifikowane wysokości 200zł/dzień szkolenia. Zamawiający otrzyma dwie faktury za usługę w podziale na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami