Strategiczne zarządzanie kategorią zakupową IT/IS
Możliwość dofinansowania
Strategiczne zarządzanie kategorią zakupową IT/IS
Numer usługi 2024/02/08/12412/2068098
4 095,90 PLN
brutto
3 330,00 PLNnetto
255,99 PLNbrutto/h
208,13 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane pracownikom działów : zakupy i IT, odpowiedzialnym za pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z dostawcami z sektora teleinformatycznego.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przybliżenie aktualnych trendów rozwoju systemów teleinformatycznych. Nauka budowania kompleksowej strategii dla kategorii IT/IS oraz planu jej realizacji. Przybliżenie pojęcia ryzyka i metod ograniczania ryzyka w zakupach technologicznych. Nauka skutecznego komunikowania strategii wewnątrz organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ramach szkolenia uczestnicy ugruntują swoją wiedzę z zagadnień niezbędnych w efektywnym zarządzaniu kategorią i relacjami z dostawcami | Kryteria weryfikacji Na podstawie zdobytej wiedzy i ćwiczeń praktycznych uczestnicy stworzą gotowe strategie dla wybranych kategorii IT/IS i zaprezentują je przed grupą | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Przybliżenie aktualnych trendów rozwoju systemów teleinformatycznych. Nauka budowania kompleksowej strategii dla kategorii IT/IS oraz planu jej realizacji. Przybliżenie pojęcia ryzyka i metod ograniczania ryzyka w zakupach technologicznych. Nauka skutecznego komunikowania strategii wewnątrz organizacji.Efekt usługi
Szkolenie pozwoli na gruntowną analizę dotychczasowego podejścia do zakupów teleinformatycznych w organizacji. Na podstawie zdobytej wiedzy i ćwiczeń praktycznych uczestnicy stworzą gotowe strategie dla wybranych kategorii IT/IS i zaprezentują je przed grupą. W ramach szkolenia uczestnicy ugruntują swoją wiedzę z zagadnień niezbędnych w efektywnym zarządzaniu kategorią i relacjami z dostawcami.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Ankieta
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- Zmiany i mega trendy na rynku zakupów IT
- Identyfikacja strategicznych obszarów IT / IS dla naszej organizacji
- Pięć kroków procesu tworzenia skutecznej strategii pozyskiwania
- Narzędzia i metody wyboru najlepszych strategii
- Skuteczne planowanie zakupów IT- wpływ na długoterminowe strategie firmy
- Jak skutecznie komunikować strategię w organizacji by została przyjęta i wdrożona
- Identyfikacja i zarządzanie właściwymi interesariuszami w organizacji
- Potrzeby a wymagania (zarządzanie oczekiwaniami klientów wewnętrznych i interesariuszy)
- Wewnętrzna analiza RFI – dobór kryteriów wyboru partnera zewnętrznego
- Wybór wskaźników KPI i SLA dla strategii zakupowej
- Prawidłowe określenie istoty i celu TCO w IT/IS
- Analiza sił konkurencyjnych w segmencie rynkowym IT/IS
- Metody segmentacji klientów i dostawców – przenikanie się macierzy tych segmentacji i wnioski do strategii
- Relacje z dostawcą monopolistycznym
- Rola Proof of Concept w podejmowaniu decyzji zakupowych
- Wizja i przyszły stan kategorii
- Planowanie strategii firmy i długoterminowe relacje z dostawcami
- Plan wyjścia, plan ciągłości działania, plan zarządzania ryzykiem
- Zarządzanie realizacją zadań (dział IT vs. dział zakupów)
- Rodzaje umów najczęściej stosowanych w ramach zakupów teleinformatycznych( time& material, fixed price performance based contract)
- Raportowanie oszczędności, KPI i SLA
- Punkt widzenia dostawcy: najczęstsze błędy przy zakupie produktów i usług teleinformatycznych
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 095,90 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 330,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto255,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Metodologia wykorzystywana w trakcie warsztatu oparta jest na najlepszych praktykach zakupowych stosowanych przez firmy z listy Fortune 500. Każdy uczestnik wdroży je dla swojego portfolio!
Adres
Adres
Kraków
Kraków
woj. małopolskie
Kontakt
Kontakt
Szymon Tochowicz
E-mail
szymon.tochowicz@eveneum.com
Telefon
(+48) 533 439 393