Psychologia zachowań
Psychologia zachowań
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Wsparcie dla pracodawców i ich pracowników. Wsparcie dla osób indywidualnych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji29-02-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie psychologii zachowań. Ponadto celem jest osiągnięcie wewnętrznej wiarygodności i spójności oraz poprawa skuteczności komunikowania się, a także radzenie sobie z trudnymi i nietypowymi sytuacjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje umiejętności w zakresie psychologii zachowań. Uczestnik definiuje skuteczności komunikowania się oraz omawia zasady radzenia sobie z trudnymi i nietypowymi sytuacjami. Charakteryzuje zachowania osób oraz omawia metody osiągnięcia wiarygodności i spójności. Ocenia i definiuje metody panowania nad emocjami, sposoby komunikowania się oraz zachowania międzyludzkie. | Kryteria weryfikacji Po ukończonym szkoleniu Uczestnik swobodnie rozpoznaje zachowania, z łatwością definiuje komunikowanie się i rozpoznaje zachowania osób. Omawia metody osiągnięcia wiarygodności i spójności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-
Pierwsze wrażenie, wizerunek firmy.
-
Techniki nawiązywania kontaktu.
-
Wywieranie wpływu.
-
Trening skutecznych zachowań w sytuacjach
konfliktowych i wobec nietypowych sytuacji.
-
Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta. Style zachowań klientów.
Sposoby postępowania z różnymi typami.
-
Trudny sytuacje.
Pretensje, zażalenia— jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają? Zastrzeżenia — kolejne etapy radzenia sobie z nimi, trzy rodzaje zażaleń i reakcji klienta, jak je rozpoznać, dlaczego zażalenia są szansą? Metody odpierania ataków i zarzutów, magiczne słowo „ale” czyli o metodzie warunkowej akceptacji.
Jak być elastycznym, uczynnym i skutecznym - czyli umiejętne postępowanie z trudnymi sytuacjami.
Panowanie nad emocjami i radzenie sobie ze stresem.
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto384,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma wydrukowane materiały szkoleniowe zawierające poruszane na szkoleniu zagadnienia, a także rozszerzające wiedzę o temacie szkolenia. Materiały mogą być także dostarczone w formie elektronicznej (PDF).
Warunki uczestnictwa
Pełnoletność
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uzupełnienia/ Do ustalenia