WSPÓŁPRACA W ZESPOLE - KOMUNIKACJA, BUDOWANIE RELACJI I ZAUFANIA
WSPÓŁPRACA W ZESPOLE - KOMUNIKACJA, BUDOWANIE RELACJI I ZAUFANIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecane jest dla wszystkich osób, które chcą podnieść swoje umiejętności interpersonalne a także dla tych, którzy chcą poprawić swoje relacje w kontakcie ze współpracownikami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji01-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności i elastyczności komunikacyjnej ukierunkowanej naosiąganie porozumienia w zespole osiągając przy tym zamierzone cele, optymalne pod względem
korzyści dla firmy.
Uczestnicy szkolenia wypracują umiejętności współpracy w zespole opartej na efektywnej
komunikacji i zrozumieniu jakości oraz znaczenia pracy zespołowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - Skutecznie komunikuje się ze współpracownikami.- Stosuje zasady asertywnej komunikacji. - Rozwiązuje trudne sytuacje w komunikacji i skutecznie radzi sobie z konfliktami w zespole. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA:
- Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne
- Uświadomienie sobie własnych zachowań w procesie komunikacji oraz w warunkach emocjonalnego
- wpływu na wykonywane zadania).
- Ćwiczenia praktyczne w zakresie słuchania aktywnego.
- Techniki wyrażania myśli i uczuć w sposób jasny i zrozumiały.
- Komunikacja to nie tylko słowa, jak wykorzystać świadomie przekaz niewerbalny
2. BUDOWANIE RELACJI:
- Identyfikacja i rozwijanie kluczowych umiejętności społecznych.
- Zrozumienie różnorodności w zespole i jak ją wykorzystać.
- Budowanie atmosfery zaufania i otwartości.
- Style komunikowania- ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu
- Ćwiczenia zwiększające świadomość siebie i innych w zespole.
3. ZARZĄDZANIE TRUDNYMI SYTUACJAMI W ZESPOLE:
- Rozpoznawanie sygnałów wczesnego stadium konfliktu.
- Techniki rozwiązywania trudnych sytuacji.
- Kreowanie pozytywnego podejścia do różnic zdań i punktów widzenia.
4. ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI ZESPOŁOWYCH:
- Ćwiczenia budujące współpracę i zaufanie w grupie.
- Zespół i zasady jego funkcjonowania
- Role zespołowe i ich znaczenie dla sprawnego funkcjonowania firmy
- Określenie cech efektywnych zespołów
- Relacje wpływają na cały zespół
- Doceniaj wysiłki- zauważaj starania
- Asertywna komunikacja w kontaktach ze współpracownikami
5. CELE I WARTOŚCI WSPÓLNE
- Definiowanie wspólnych celów i wartości w zespole.
- Przekazywanie i wdrażanie strategii organizacyjnych.
- Monitorowanie postępów i osiąganych wyników.
6. TWORZENIE, ROZWÓJ I WZMACNIANIE PRACY ZESPOŁOWEJ
- Cele, zadania – perspektywa indywidualna i zespołowa
- Dlaczego warto budować zespół,
- Kompetencje miękkie w budowaniu siły zespołu: cierpliwość, asertywność, kreatywność...
- Filary efektywnej pracy zespołowej,
- Zagrożenia w budowaniu siły zespołu,
- Moja rola i pozycja w zespole i jego wpływ na wynik końcowy,
- Małe rzeczy o wielkim znaczeniu – uważność, feedback, zmienność
7. EWALUACJA I FEEDBACK:
- Tworzenie kultury regularnej oceny i feedbacku.
- Nauka udzielania konstruktywnej krytyki.
- Rozwijanie umiejętności przyjmowania feedbacku.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 sesja szkoleniowa | Prowadzący Roman Rynkiewicz | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 sesja szkoleniowa | Prowadzący Roman Rynkiewicz | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Roman Rynkiewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci ćwiczeń. Po szkoelniu ebook wysyłany mailem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie od 09:00 do 17:00
Czas trwania: 16 h zegarowych, tj. 20 h dydaktycznych x 45 min
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Szkolenie odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015