Budowanie zespołu i współpraca w zespole – warsztaty dla liderów dbających o wzrost motywacji i zaangażowania w realizację celów przez pracowników. Szkolenie w Krakowie.
Budowanie zespołu i współpraca w zespole – warsztaty dla liderów dbających o wzrost motywacji i zaangażowania w realizację celów przez pracowników. Szkolenie w Krakowie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest kadrze menedżerskiej w organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji w zakresie metod budowania i prowadzenia skutecznego zespołu oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Sprawnie funkcjonowanie zespołu
a) Grupa, zespół, efekt synergii – podstawowe pojęcia
• Ćwiczenie: „Quo vadis?” – gra zespołowa
b) Zasady pracy zespołowej
c) Cechy wzorcowego zespołu
d) Dynamika rozwoju zespołu
• Ćwiczenie: Analiza przypadku
e) Diagnoza potencjału własnego zespołu
• Ćwiczenie: „Mój zespół”
f) Wykorzystanie ról grupowych i procesu grupowego do motywowania i stymulowania działania pracowników
• Ćwiczenie: Test.
2. Lider a relacje w zespole
a) Lider a zespół, czyli jak praca lidera przekłada się na cały zespół
b) Czynniki wpływające na dobre relacje w zespole
c) Lider jako partner w zespole
• Jak zmienia się rola postrzegania lidera?
• Jak zdobyć szacunek u pracowników?
d) Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
e) Indywidualizacja w zespole jest konieczna!
f) Jakie czynniki wpływają na pogorszenie się relacji w zespole?
g) 5 dysfunkcji pracy zespołowej
h) Przyczyny konfliktów: organizacyjne, społeczne, osobowe
i) Rodzaje konfliktów w organizacjach
3. Autorska Gra Szkoleniowa – Co się dzieje w organizacji? (gra wskazująca na wzajemne relacje pomiędzy liderami, a członkami zespołu)
4. Komunikacja w zespole – podstawowe narzędzie w budowaniu relacji w zespole
a) Standardy zespołowe – jak je komunikować i dlaczego są tak ważne?
b) Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
c) Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne lidera
d) Kiedy udzielać informacji zwrotnej w zespole, a kiedy w cztery oczy?
e) Przepływ informacji w zespole
• Przekazywanie najważniejszych informacji w zespole
• Mini Szkolenia: bhp, zmiana przepisów i procedur.
f) Komunikowanie zmian w zespole - jak uniknąć błędów związanych z komunikacją zmian?
g) Komunikacja pracowników w systemie zmianowym
• Dlaczego jest taka ważna?
• Budowanie odpowiedzialności wśród współpracowników za pracę w zespole.
h) Podstawowe typy rozmów z pracownikami:
• Pochwała
• Konstruktywna krytyka,
• Przekazywanie trudnych decyzji
• Rozmowa oceniająca
• Reakcje pracowników na poszczególne typy rozmów
• Scenki – symulacje rozmów z pracownikami (analiza pod kątem skuteczności przekazu i zachowania dobrych relacji w zespole)
5. O tym, że nie ma dobrych lub złych temperamentów
a) „Trudni” ludzie, czy trudne sytuacje w pracy?
b) Poznajemy osobowości
c) Jak osobowość wpływa na relację w zespole?
d) Test osobowości Hartmana.
e) 4 typy osobowości Hartmana - czyli poznajemy się
f) Dlaczego ludzie się zachowują nie tak jak sobie tego życzymy?
• Analiza przypadku (wejście w rolę).
g) Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami? - omówienie ćwiczenia
6. Osobowościowe style reagowania na konflikt
• Ćwiczenie: Test – model stylów reakcji na konflikt
7. Techniki zapobiegania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych w zespole
a) Asertywność – prosta metoda na zachowanie wzajemnego szacunku w zespole
b) Postawa asertywna – co oznacza?
c) Jak komunikacja asertywna wpływa na relacje międzyzespołowe
d) Siła komunikatów „JA” – ćwiczenie indywidualne.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Budowanie zespołu i współpraca w zespole – praktyczny 2-dniowy warsztat dla liderów dbających o wzrost motywacji i zaangażowania w realizację celów przez pracowników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Budowanie zespołu i współpraca w zespole – praktyczny 2-dniowy warsztat dla liderów dbających o wzrost motywacji i zaangażowania w realizację celów przez pracowników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 832,70 PLN
- Koszt usługi netto1 490,00 PLN
- Koszt godziny brutto114,54 PLN
- Koszt godziny netto93,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Przez ostatnie dziesięć lat pracował z różnorodnymi grupami zawodowymi, od pracowników korporacyjnych po przedsiębiorców i urzędników. Jego umiejętność dopasowywania treści szkoleń do potrzeb danej grupy sprawia, że uczestnicy zawsze odchodzą z wydarzenia z nową wiedzą i motywacją do działania.
Jego wyjątkowa zdolność do empatii pozwala mu tworzyć atmosferę zaufania i akceptacji, co jest kluczowe podczas pracy nad umiejętnościami miękkimi. Nie tylko przekazuje teorię, ale również inspiruje uczestników do praktycznych działań i refleksji. Jego szkolenia są interaktywne i angażujące, co pomaga uczestnikom w skutecznym przyswajaniu materiału.
Ekspert posiada również certyfikaty z dziedziny coachingu oraz komunikacji międzyludzkiej, co dodatkowo podkreśla jego kompetencje jako trenera. Jego umiejętność słuchania, zadawania trafnych pytań i pomagania uczestnikom odkrywać ich własne potencjały jest niezastąpiona podczas indywidualnych sesji coachingowych.
Dzięki swojemu doświadczeniu i pasji do pracy, jest idealnym wyborem jako trener do szkoleń z zakresu umiejętności miękkich. Jego pozytywne podejście, zaangażowanie i profesjonalizm gwarantują skuteczne i inspirujące szkolenia, które pozostawiają trwały wpływ na uczestnikach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, tj. e-podręcznik oraz zeszyt ćwiczeń przygotowany przez eksperta SEMPER
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Inwestycja:
1490.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Informacje dodatkowe
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu, w którym odbędzie się szkolenie, na hotel o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy. Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami