Management 3.0 Agile Team & People Leadership - Przyciągnij talenty i zbuduj wysoce efektywne zespoły - szkolenie
Management 3.0 Agile Team & People Leadership - Przyciągnij talenty i zbuduj wysoce efektywne zespoły - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- agentów zmiany, agile coachów, scrum masterów,
- liderów / menedżerów działów i zespołów,
- kadry zarządzającej organizacją,
- przedstawicieli działów spoza IT jak np. sprzedaż, marketing.
Chcących rozwijać organizację w duchu Agile, Lean i Management 3.0.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do kształtowania wysoce efektywnego zespołu poprzez budowanie przynależności i wspólnoty. Pokazuje, jak skutecznie budować zaangażowanie i przeprowadzać dwukierunkowy feedback.Uczy w jaki sposób kreować jasny sens organizacji, by przyciągać i utrzymać talenty; wdrażać odpowiedni proces rekrutacji i onboardingu, jak rozwijać inteligencję emocjonalną u liderów, by m.in. zwiększać retencję.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje skuteczne i zgrane zespoły. | Kryteria weryfikacji Opisuje podejścia wzmacniające procesy samoorganizacji/samozarządzania, korzystając z Team Decision Matrix oraz Team Decision Cards. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje 5 zespołowych modeli decyzyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przekazuje, odbiera i zachęca do konstruktywnego feedbacku. | Kryteria weryfikacji Poprawnie opisuje zasady konstruowania i udzielania feedbacku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija kompetencje inteligencji emocjonalnej u liderów. | Kryteria weryfikacji Poprawnie charakteryzuje siedem cech osób inteligentnych emocjonalnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wynagradza i docenia pracowników w transparentny sposób. | Kryteria weryfikacji Wskazuje metody ciągłego nagradzania na bazie 6 reguł nagradzania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje koncepcje Salary Formula i Merit Money. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
[Agile Team Leadership]
1. Charakterystyka zgranych zespołów (moduł Teams)
- Omówienie spektrum źródeł definiujących etapy formowania zespołów, wraz z metodami wzmacniającymi 6 filarów skutecznych zespołów.
- Zapoznanie z 5 zespołowymi modelami decyzyjnymi: jeden, większość, część,
wszyscy i rzut kością. - Praktyczne podejścia wzmacniające procesy samoorganizacji/samozarządzania, korzystając z Team Decision Matrix oraz Team Decision Cards.
2. Budowanie więzi i przynależności (moduł Individuals and Interactions)
- Formowanie relacji pomiędzy ludźmi jako odpowiedzialność lidera.
- Dyskusja: Jak budować zaufanie między ludźmi w organizacji?
- Jakie działania tłumią różnorodność, a jakie zachęcają do różnorodności w organizacji.
- Ćwiczenie: aktywności i praktyki mające na celu osiągnięcie lepszej więzi w obrębie granic oraz osiągnięcie zrozumienia ponad granicami.
3. Środowisko oparte na informacji zwrotnej (moduł Better Feedback)
- Jak kultura w organizacji wpływa na udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej?
- Opracowywanie i przekazywanie konstruktywnego feedbacku
- zarówno z perspektywy zespołów stacjonarnych jak i zdalnych. - Budowanie kultury opartej na wielokierunkowej informacji zwrotnej,
niezależnie od roli i stanowiska w organizacji.
4. Szczęście i zaangażowanie (moduł Worker Happiness)
- Dyskusja: Co się stanie, gdy pracownik jest zaangażowany, ale nie jest szczęśliwy, a co się stanie, jeśli pracownik jest szczęśliwy, ale niezaangażowany?
- Omówienie metod i narzędzi wspierających badanie zaangażowania, satysfakcji oraz poczucia szczęścia.
- Burza mózgów: Jak skonfigurować system związany z 12 Krokami do Szczęścia
(ang.12 Steps to Happiness), aby wspierać ludzi w samozarządzaniu i produktywności.
[Agile People Leadership]
5. Biznes rozwijany sensem istnienia (moduł Meaning & Purpose)
- Korzyści z posiadania inspirującego sensu istnienia, a także niebezpieczeństwa związane
z brakiem lub niepielęgnowanym sensem istnienia. - Metody przeglądu i analizy istnienia organizacji za pomocą czterech różnych kategorii: “dobra obsługa, prawdziwe odkrycie, piękna doskonałość lub heroiczna odwaga”.
- Gra: Jak korzystać z modelu IKIGAI, aby odkryć swój cel.
6. Rozwijanie (EQ) Inteligencji Emocjonalnej lidera (moduł Emotional Intelligence)
- Dlaczego inteligencja emocjonalna jest ważna i jak może ci pomóc jako liderowi?
- Siedem cech osób inteligentnych emocjonalnie: “inspirowanie zmiany, samoświadomość, empatia, brak perfekcjonizmu, zrównoważenie, ciekawość i wdzięczność”.
- Przegląd metod i narzędzi wspierających badanie oraz wzmacnianie EQ.
7. Pozyskiwanie i retencja talentów (moduł Hiring Great People)
- W jaki sposób mindset lidera przy rekrutacji wpływa na chybione zatrudnienie.
- Znaczenie wywiadów, pytania behawioralne i sytuacyjnej z użyciem metody STAR(T).
- Nowe kierunki onboardingu nowych współpracowników oraz wartość dobrego podejścia
do wdrażania talentów. - Burza mózgów: Retencja współpracowników w zwinnych organizacjach.
8. Nagradzanie i transparentne wynagrodzenia (moduł Rewards & Incentives)
- Zrozumienie związku między efektywnością i wartością tworzoną przez współpracowników a systemami wynagradzania.
- Docenianie i nagradzanie pozafinansowe - obawy, wyzwania i szanse.
- Przegląd metod ciągłego nagradzania na bazie 6 reguł nagradzania.
- Transparentne formuły wynagrodzeń na bazie koncepcji Salary Formula i Merit Money.
9. Podsumowanie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 677,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto245,18 PLN
- Koszt osobogodziny netto199,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Daniel Skowroński
z technicznymi korzeniami w IT i praktycznym zwinnym podejściem.
Management 3.0 ★★★★★
Lean change management ★★★★★
Scrum, Kanban, Scrumban ★★★★★
Nexus, LeSS, SAFe ★★★☆☆
BMG, Lean Startup ★★★★☆
Holacracy ★★★☆☆
DevOps ★★★☆☆
Servant Leadership ★★★★☆
Agile-Lean coaching ★★★★☆
Presentation skills ★★★★☆
Od 2013 r. zrealizował ponad 1000 godzin szkoleniowych z tematów związanych z zarządzaniem organizacją i zmianą, rozwojem produktów
i usług w podejściu zwinnym (Agile i Lean) oraz tworzeniem produktów
i usług z wykorzystaniem modeli biznesowych i podejścia Lean Startup.
Wybrani klienci:
ING Tech, Thyssenkrupp Group Services, Rentals United, Ista Shared Services, Tidio, Stepstone, Zooplus, home.pl, LPP, Pirxon, ABB, Roche.
Zakres odpowiedzialności:
Mentoring i coaching, prowadzenie warsztatów, prowadzenie zespołów ds. zmian, usuwanie przeszkód organizacyjnych, dzielenie się najlepszymi praktykami i wiedzą z innymi.
Wykształcenie:
2013 - Professional Trainer School - Danish Technological Institute Poland
2013 - MCT - Microsoft
2013 - PSM - Scrum.org
2013 - PSPO - Scrum.org
2013 - Microsoft Certified Solution Developer - Microsoft
2012 - Management 3.0 Trainer - Happy Melly
2012 - Technology Entrepreneurship - Stanford University
2009 - MCTS - Microsoft
2007-2009 - Computer Software, MSC in the domain of Data Ware, UMCS Lublin
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- Akredytowane materiały szkoleniowe Management 3.0.
- Rekwizyty do ćwiczeń.
- Dwa oficjalne certyfikaty Management 3.0 potwierdzające ukończenie szkoleń: Agile Team Leadership oraz Agile People Leadership (w języku angielskim).
Warunki uczestnictwa
Wymagany jest wcześniejszy udział w jednym ze szkoleń: Management 3.0 Foundation™, Agility in HR™ potwierdzony certyfikatem lub posiadanie tzw. Certificate of Practice.
Więcej informacji: https://management30.com/wp-content/uploads/2023/04/Management30-Learning-Path-2023.pdf
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi