MS 55342 Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne dla Windows 11
MS 55342 Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne dla Windows 11
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze IT, spełniających poniższe wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (materiały w języku angielskim, szkolenie w języku polskim)
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest dostarczenie kompetencji z zakresu MS 55342 Rozwiązywania problemów i wsparcie techniczne dla Windows 11, dzięki którym uczestnik będzie samodzielnie rozwiązuje problemy z instalacją i wdrażaniem, wdraża zabezpieczenia sieciowe za pomocą Zapory Windows Defender i Zapory Windows Defender z zabezpieczeniami zaawansowanymi.Uczestnik po ukończonym szkoleniu nabędzie kompetencje społeczne takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne, takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu. | Kryteria weryfikacji samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do Windows 11 - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Przegląd systemu Windows 11
- Nowe funkcje w Windows 11
- Znaczące zmiany z Windows 10
- Zmiany w interfejsie użytkownika
- Zawiera przegląd architektury systemu, w tym podsystemów Linux i Android
- Rozwiązywanie problemów z instalacją i wdrażaniem
- Przegląd wymaganego sprzętu, identyfikowanie różnic w stosunku do systemu Windows 10
- Problemy z uaktualnieniem do systemu Windows 11
- Zalecenia dotyczące typowych procedur rozwiązywania problemów
- Wprowadzenie do narzędzi do rozwiązywania problemów
- Menadżer zadań
- Monitor zasobów
- Monitor wydajności
- Przegląd poprawionej aplikacji ustawień
Moduł 2: Zdalne administrowanie systemem Windows 11 - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Przegląd narzędzi administracyjnych
- Korzystanie ze zdalnego pulpitu
- Korzystanie z szybkiej pomocy
- Korzystanie z Centrum administracyjnego systemu Windows
- Wprowadzenie do Windows PowerShell
- Komunikacja zdalna za pomocą programu Windows PowerShell
- Włączanie komunikacji zdalnej PowerShell
- Zaufane hosty
Moduł 3: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem i przywracaniem systemu - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Przegląd środowiska odzyskiwania systemu Windows 11
- Konfiguracja rejestru
- Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
- Odzyskiwanie dysków chronionych funkcją BitLocker
- Rozwiązywanie problemów z usługą systemu operacyjnego
- Odzyskiwanie komputera
- Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń
- Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem
- Ustawienia zasad grupy, które mogą kontrolować/wstrzymywać instalację sprzętu
- Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń
Moduł 4: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Identyfikacja nieprawidłowo skonfigurowanej sieci i ustawień TCP/IP
- Omówienie adresowania podsieci IPv4 ułatwiające identyfikację nieprawidłowo skonfigurowanych urządzeń
- Określanie ustawień sieciowych
- Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
- Rozwiązywanie problemów z rozwiązywaniem nazw
- Przegląd zdalnego dostępu
- Rozwiązywanie problemów z połączeniem VPN
Moduł 5: Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Przegląd zasad grupy
- Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta i aplikacjami GPO
Moduł 6: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami bezpieczeństwa - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Bezpieczny, zaufany i mierzony rozruch
- Ustawienia UEFI
- Wymagania TPM
- Wdrażanie zabezpieczeń sieciowych za pomocą Zapory Windows Defender i Zapory Windows Defender z zabezpieczeniami zaawansowanymi
- Wdrażanie funkcji Credential Guard, Exploit Guard i Application Guard
- Konfiguracja Windows Hello
- Rozwiązywanie problemów z logowaniem
Moduł 7: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem ustawień użytkownika
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów UE-V
- Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z przekierowaniem folderu
Moduł 8: Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami do plików
- Rozwiązywanie problemów z drukarkami
- Odzyskiwanie plików w systemie Windows 11
Moduł 9: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Rozwiązywanie problemów z aplikacjami komputerowymi
- Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows
- Przegląd kontroli aplikacji
- Rozwiązywanie problemów z aplikacją AppLocker Policy
- Rozwiązywanie problemów ze zgodnością aplikacji
- Konfiguracja trybu kiosku
Moduł 10: Utrzymanie Windows 11 - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera
- Przegląd Windows Update
- Konfiguracja Windows Update dla firm
- Rozwiązywanie problemów z aktualizacjami systemu Windows
Godzinowy harmonogram usługi ma charakter orientacyjny - trener, w zależności od potrzeb uczestników, może zmienić długość poszczególnych modułów (przy zachowaniu łącznego wymiaru 32 godz. lekcyjnych). Podczas szkolenia, w zależności od potrzeb uczestników, będą robione krótkie przerwy. Trener ustali z uczestnikami konkretne godziny przerw.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 169,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 390,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto130,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (e-podręcznik na platformie Skillpipe, do którego dostęp zostanie udostępniony na adres e-mail uczestnika)
- dostęp do środowiska wirtualnego (GoDeploy), wysyłany na adres e-mail uczestnika
Warunki uczestnictwa
Prosimy o zapisanie się na szkolenie przez naszą stronę internetową www.acsdagma.com.pl w celu rezerwacji miejsca.
Informacje dodatkowe
- Jedna godzina lekcyjna to 45 minut
- W cenę szkolenia nie wchodzą koszta związane z dojazdem, wyżywieniem oraz noclegiem.
- Szkolenie nie zawiera egzaminu.
- Uczestnik otrzyma zaświadczenie ACS o ukończeniu szkolenia
- Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji po zrealizowanej usłudze, sporządzając ją w formie pisemnej (na wniosku reklamacyjnym) i odsyłając na adres szkolenia@dagma.pl. Reklamacja zostaje rozpatrzona do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez Autoryzowane Centrum Szkoleniowe DAGMA.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKITECHNICZNE:
a) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
- ZOOM
- w przypadku kilku uczestników przebywających w jednym pomieszczeniu, istnieją dwie możliwości udziału w szkoleniu:
1) każda osoba bierze udział w szkoleniu osobno (korzystając z oddzielnych komputerów), wówczas należy wyciszyć dźwięki z otoczenia by uniknąć sprzężeń;
2) otrzymujecie jedno zaproszenie, wówczas kilka osób uczestniczy w szkoleniu za pośrednictwem jednego komputera
- Można łatwo udostępniać sobie ekran, oglądać pliki, bazę handlową, XLS itd.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Uczestnik potrzebuje komputer z aktualnym systemem operacyjnym Microsoft Windows lub macOS; aktualna wersja przeglądarki internetowej, zgodnej z HTML5 (Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge); mikrofon. Opcjonalnie: minimalna rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, kamera, drugi monitor lub inne urządzenie, na którym będziesz mógł przeglądać materiały
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- łącze internetowe o przepustowości minimum 10Mbit,
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
- uczestnik na tydzień przed szkoleniem otrzyma maila organizacyjnego, ze szczegółową instrukcją pobrania darmowej platformy ZOOM.
e) okres ważności linku:
- link będzie aktywny od pierwszego dnia rozpoczęcia się szkolenia do ostatniego dnia trwania usługi (czyt. od 13 czerwca do 16 czerwca)
Szczegóły, związane z prowadzonymi przez nas szkoleniami online, znajdziesz na naszej stronie: https://www.acsdagma.com/pl/szkolenia-online