Mentalne przywództwo vs ograniczające przekonania (OP3 i H3)
Mentalne przywództwo vs ograniczające przekonania (OP3 i H3)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Personel stomatologiczny, osoby pracujące na stanowisku higienistki stomatologicznej i opiekuna pacjneta
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej rozmowy z pacjentem w odpowiednio zaaranżowanych warunkach.Szkolenie rozwija umiejętności pracy na stanowisku opiekuna pacjenta i higienistka stomatologiczna. Przygotowuje do pracy z przekonaniami pacjenta oraz własnymi. Uczy rozmowy z pacjentami na temat ich gotowości i motywacji do rozpoczęcia, kontynuacji i zakończenia leczenia oraz monitorowania tego procesu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Usługa przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej rozmowy z pacjentem w odpowiednio zaaranżowanych warunkach.Szkolenie rozwija umiejętności pracy na stanowisku opiekuna pacjenta i higienistka stomatologiczna. Przygotowuje do pracy z przekonaniami pacjenta oraz własnymi. Uczy rozmowy z pacjentami nt. ich gotowości i motywacji do rozpoczęcia i zakończenia leczenia i monitorowania tego procesu. | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie obsługi.Wzrost o 50% liczby pacjentów decydujących się po kompleksowej diagnostyce.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi przez rejestratorkę podczas obsługi pacjenta co się bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i jakości pracy lekarza.
Umiejętność pracy z bieżącą grupą pacjentów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych na działania marketingowe.
Zauważalna zmiana jakości pracy z pacjentem od momentu wdrożenia standardów prezentowych na szkoleniu.
Efekt usługi
Usługa przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej rozmowy z pacjentem w odpowiednio zaaranżowanych warunkach.
Szkolenie rozwija umiejętności pracy na stanowisku opiekuna pacjenta i higienistka stomatologiczna. Przygotowuje do pracy z przekonaniami pacjenta oraz własnymi. Uczy rozmowy z pacjentami na temat ich gotowości i motywacji do rozpoczęcia, kontynuacji i zakończenia leczenia oraz monitorowania tego procesu.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Szkolenie rozwija umiejętności pracy na stanowisku opiekuna pacjenta i higienistka stomatologiczna. Przygotowuje do pracy z przekonaniami pacjenta oraz własnymi.
Program
Program
Ten rozwojowy warsztat koncentruje się wokół zagadnień przywództwa pozbawionego ograniczających przekonań. Pozwala rozwinąć umiejętności postrzegania rzeczywistości w kategorii wyzwań. Definiuje i strukturyzuje identyfikacja i przeformułowanie przekonań, które uniemożliwiają standaryzowaną współpracę z pacjentem gabinetu stomatologicznego. Umożliwia pozytywną zmienę motywacji pacjenta do leczenia w oparciu bazując na działaniach na poziomie tożsamości.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
• Tworzenie argumentacji – model poziomów neurologicznych Roberta Diltsa
• Komunikacja i motywacja pacjenta na cel
• Zaszczepianie kultury profilaktycznej i prozdrowotnej
• Motywacja do odbywania terminowych wizyt kontrolnych
• Omówienie efektów zabiegu
• Zakończenie wizyty
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Strefa komfortu Koncepcja oparta o prace profesora psychologii Mihály Csíkszentmihályego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Rozwój samoświadomości (jednej z kompetencji inteligencji emocjonalnej) - pierwszy krok ku konfrontacji z własnymi ograniczeniami. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Rozpoznawanie ograniczających przekonań podczas symulowanej interakcji. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Rozwijanie świadomości własnego sposobu myślenia i oceny jego skuteczności w danym kontekście. Ćwiczenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Wprowadzenia do przywództwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Rola każdego z 13 omawianych wzorców - wpływają na postawę w relacji z pacjentem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Wzorcowy model aktywnych, nawykowych wzorców myślowych mających wpływ na budowanie przywództwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 870,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 870,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto133,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest uznanae za szkoenie medyczne przez Naczęlną Izbę Lekarską.
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami