Język angielski poziom B1 zajęcia indywidualne - stacjonarnie - bony szkoleniowe
Język angielski poziom B1 zajęcia indywidualne - stacjonarnie - bony szkoleniowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, indywidualnej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie z języka angielskiego na poziomie B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie B1, zgodnym z Common European Framework of Reference – Europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie – uczestnik podejmuje różnerole w procesie komunikacji używając odpowiedniego języka, formułuje kilkuzdaniową wypowiedź na temat życia codziennego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie stosuje strukturyleksykalno – gramatyczne, aby wyrazić prośbę, polecenie, podziękowanie itp., opisuje osobę, przedmiot, miejsce, zjawisko, czynność, relacjonuje wydarzenie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Słuchanie - uczestnik rozróżnia iwybiera informacje z tekstu, który nie jest dla niego w pełni zrozumiały. | Kryteria weryfikacji Uczestnik interpretuje autentycznymateriał np.: wywiad, reklamę, ogłoszenie, dialog itp. w stopniu który pozwala mu na określenie głównej myśli tekstu, wyselekcjonowanie określonej informacji, określenie intencji autora, funkcji lub / i rodzaju tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie – uczestnik określa głównąmyśl tekstu czytanego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, menu, list, prosty tekst narracyjny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie - uczestnik pisze krótki tekstużytkowy stosując odpowiednie środki stylistyczno– gramatyczne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze krótki tekst użytkowynp. ogłoszenie, notatka, list nieformalny, mail, pocztówka), wypełnia formularz. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby indywidualnej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym w formie zdalnej, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie z języka angielskiego na poziomie B1.
Usługa odbywa się w czasie zdalnym rzeczywistym. Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Jedne zajęcia trwają 90 minut, bez przerwy.
Ramowy program szkolenia
Zakres gramatyczny: czasy gramatyczne: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Present Perfect - powtórzenie i utrwalenie materiału; Present Continuous (dla wyrażenia przyszłości), Future Simple, wyrażenie each other; used to/didn’t use to, czasowniki modalne, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, stopniowanie przymiotników, przedimki a/an/the, okoliczniki miejsca i czasu, przysłówki częstotliwości, pytania szczegółowe z użyciem słów: where/when/who/why/how much/how, Formy: as … as, less … than…, wyrażanie możliwości: may, might.
Mówienie: zakres tematyczno-leksykalny: uczestnik, stosując w/w struktury gramatyczne oraz wykorzystując odpowiednie słownictwo, wypowiada się na następujące tematy: sport (wypowiadanie się na temat sportu i swoich preferencji z tym związanych), przyroda (opisywanie pór roku, ulubiona pora roku); życie towarzyskie, podróżowanie (opisywanie swoich doświadczeń i preferencji związanych z podróżami, ulubione miesjca), wyrażanie i formułowanie przypuszczeń, jedzenie (opisywanie swoich zwyczajów żywieniowych, wyrażanie opinii na tematy związane z jedzeniem).
Pisanie: uczestnik pisze krótki tekst użytkowy np. ogłoszenie, notatka, list nieformalny, mail, pocztówka), wypełnia formularz. Czytanie: uczestnik wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, menu, list, prosty tekst narracyjny.
Słuchanie: uczestnik rozumie autentyczny materiał np.: wywiad, reklamę, ogłoszenie, dialog itp. w stopniu który pozwala mu na określenie głównej myśli tekstu, wyselekcjonowanie określonej informacji, określenie intencji autora, funkcji lub / i rodzaju tekstu.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie ankiety oceniającej szkolenie.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie testu sprawdzającego nabyte umiejętności w zakresie mówienia, czytania i pisania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto116,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto116,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamila Wiśniewska
09/2017 – obecnie Klub Języka Angielskiego SM – Lektor Języka Angielskiego, Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego.
11/2018 – 09/2019 REAL DEAL Szkoła Językowa– Lektor Języka Angielskiego, Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego.
9/2010 - 12/2014 Hunter College, Department of Geography. Nowy Jork, USA - Wykładowca przedmiotu „Weather and Climate” (Pogoda i Klimat)
Zakres obowiązków: prowadzenie wykładów teoretycznych i zajęć praktycznych z zakresu systemowych układów kuli ziemskiej, a w szczególności atmosfery ziemskiej i zjawisk meteorologicznych, planowanie rozkładu zajęć, tworzenie prezentacji na wykłady,
przygotowywanie egzaminów, sprawdzanie i ocena prac, wystawianie ocen końcowych.
05/2010 - 08/2010 Summer Institute in Earth Sciences (SIES), Goddard Earth Sciences and Technology Center, National Atmospheric and Space Administration. Greenbelt, MD, USA -Praktyka jako asystentka ds. badań naukowych,Zakres obowiązków: realizacja projektu badań dotyczących wpływu tropikalnych cyklonów na zmiany powierzchniowej temperatury wody oceanu atlantyckiego w latach 1988-2010, przegląd wcześniejszych badań, opracowanie metodologii, pozyskanie satelitarnych pomiarów powierzchniowej temperatury wody, tworzenie kodów do analizy danych za pomocą programu Matlab, analiza statystyczna danych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie kursu e-podręcznik.
Warunki uczestnictwa
Warunki zapisu na szkolenie:
- podpisanie umowy o przyznanie dofinansowania na szkolenie
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego dostępnego na stronie internetowej: http://englishcolours.pl/zapisy-online/
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku (min. 80% poprawności) na teście końcowym, sprawdzającym wiadomości.
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Koszt usługi: 3500 zł
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi