Kurs E-marketing. Reklama i promocja w Internecie
Kurs E-marketing. Reklama i promocja w Internecie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do wszystkich, którzy chcą samodzielnie realizować działania marketingowe w Internecie, skutecznie promować firmę lub usługi/produkty w sieci, w szczególności dedykowany jest do:
- Osób rozpoczynających karierę w branży internetowej lub chcących się przebranżowić
- Właścicieli i pracowników firm (w szczególności mniejszych i średnich przedsiębiorstw)
- Pracowników agencji reklamowych i marketingowych
- Pracowników działów promocji i reklamy
- Osób chcących sprzedać swoje produkty/usługi w Internecie
- Freelancerów pracujących w obszarze digital marketingu
Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, jak i średniozaawansowanych. Duża liczba ćwiczeń pomoże w oswojeniu wiedzy dla osób, które zaczynają swoja przygodę z e-marketingiem, a z kolei osoby będące na poziomie zaawansowanym poszerzą swój umiejętności o dodatkowe zagadnienia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego budowania wizerunku marki oraz zwiększenia sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi marketingowych. Daje gwarancje na skuteczną realizację wyznaczonej strategii marketingowej oraz efektywne zastosowanie wiedzy w trakcie swojej pracy i przeprowadzonych kampanii promocyjnych w Internecie.Dla osób poszukujących pracy kurs zwiększa szansę na uzyskanie pozytywnego wyniku rozmowy kwalifikacyjnej lub rozpoczęcie i wypromowanie własnego biznesu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia z zakresu e-marketingu | Kryteria weryfikacji Efekt uczenia się weryfikowany jest zgodnie z zapisami programu szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna zasady tworzenia strategii marketingowych | Kryteria weryfikacji Efekt uczenia się weryfikowany jest zgodnie z zapisami programu szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia zasady/ sposoby/ metody kreowania wizerunku firmy na stronach www i budowania wizerunku firmy w Internecie | Kryteria weryfikacji Efekt uczenia się weryfikowany jest zgodnie z zapisami programu szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu internetowym | Kryteria weryfikacji Efekt uczenia się weryfikowany jest zgodnie z zapisami programu szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie kluczowe zasady e-mail marketingu. | Kryteria weryfikacji Efekt uczenia się weryfikowany jest zgodnie z zapisami programu szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia zasady Konfiguracji Google Ads | Kryteria weryfikacji Efekt uczenia się weryfikowany jest zgodnie z zapisami programu szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna możliwości wykorzystania social mediów do celów marketingowych | Kryteria weryfikacji Efekt uczenia się weryfikowany jest zgodnie z zapisami programu szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do marketingu internetowego - 1 godz.
2. Tworzenie strategii marketingowej - 3 godz.:
a) Lejek sprzedażowy
b) Wyróżnienie produktu
c) Buyer persona
d) Cele
e) Pomiar KPI
f) Badania NPS
g) Komunikacja: kanały, harmonogram, budżet
3. Witryna internetowa - 4 godz.
4. Socialmedia marketing - 3 godz.:
a) Instagram
b) TIK TOK
c) LinkedIn
d) Facebook
5. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu internetowym - 2 godz.
6. Reklama na Facebook - 3 godz.
7. Email marketing - 3 godz.
8. Analityka (strona www, media społecznościowe) - 2 godz.
9. Copywriting - warsztaty - 4 godz.
10. Konfiguracja Google Ads - 4 godz.
11. Projekt końcowy - 4 godz.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Susfał
praktyczne (Helion 2012). Z wykształcenia – nauczyciel techniki i informatyki; z wykonywanego zawodu – trener IT, specjalista marketingu internetowego. Absolwent kierunku edukacja techniczno-informatyczna na Uniwersytecie Rzeszowskim. Inspiracją do działania są dla niego stosowane w edukacji i biznesie nowe technologie automatyzujące pracę oraz proces zarabiania pieniędzy. W swojej działalności wykorzystuje m.in. narzędzia informatyczne służące do: promocji, sprzedaży, prezentacji produktów i usług, wizualizacji danych, dystrybucji treści on-line, rozwoju biznesu. Obszary jego działania to: marketing cyfrowy, rozwój finansowy
i osobisty, systemy automatyzacji sprzedaży wielokanałowej, zarządzanie czasem i pieniędzmi. Wiedzę pozyskiwał od światowej klasy ekspertów z wymienionych dziedzin. Jest ona poparta doświadczeniem zdobytym w trakcie kilku lat współpracy z licznymi firmami oraz prowadzenia szkoleń – m.in. dla przedsiębiorców, urzędników, nauczycieli.
Dariusz Kopyto
Z marketingiem internetowym związany od 2005 roku. Od 2010 roku prowadzi własną agencję reklamową, która skupia się na tworzeniu witryn internetowych oraz kampaniach reklamowych z pełną analityką internetową. Od 2017 roku specjalizuje się w SXO. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania — studia jednolite magisterskie na kierunku Informatyka i ekonometria. Były student na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Mateusz Wiktor
Sebastian Jaworecki
Damian Nowak
Agnieszka Pieprzyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Nie dotyczy
Warunki techniczne
Warunki techniczne
ND
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe