Specjalista ds. HR I edycja
Specjalista ds. HR I edycja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe Specjalista ds. HR to kompleksowe przygotowanie do pracy w dziale zasobów ludzkich. Program skupia się na rozwinięciu umiejętności HR-owca zgodnie z najnowszymi trendami. Studenci zdobędą wiedzę dotyczącą badania talentów przy użyciu testu Gallupa, który stanowi innowacyjne narzędzie w pracy z zespołami. Będą również analizować swoje własne talenty oraz uczyć się zarządzania swoją marką osobistą w mediach społecznościowych.
Kolejne zagadnienia obejmują role i zadania HR-u we współczesnych organizacjach, w tym inicjowanie zmian w kulturze organizacyjnej i zarządzanie nimi. Studenci będą również uczyć się skutecznej komunikacji z liderami i zarządem oraz wezmą udział w warsztacie dotyczącym budowania i prowadzenia prezentacji. W programie uwzględniono również tematy dotyczące rozwoju pracowników, budowania komunikacji w organizacji, zarządzania różnorodnością, zapobiegania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy oraz tworzenia strategii Employer Brandingu.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe Specjalista ds. HR zapewnią kompleksowe przygotowanie do pracy w dziale HR, umożliwiając zdobycie praktycznych umiejętności zgodnych z aktualnymi trendami w obszarze zasobów ludzkich. Całość programu przygotowana jest w oparciu o najnowsze trendy i praktyczne podejście w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, a studiujący będą mieli możliwość rozwijania swoich umiejętności i zdobywania praktycznego doświadczenia dzięki dużej ilości ćwiczeń i warsztatów.Zajęcia realizowane
Efekty uczenia się
Program studiów z kompleksowym przygotowaniem do pracy w dziale zasobów ludzkich pozwoli :
- Kompleksowo przygotować się do pracy w dziale zasobów ludzkich
- Skoncentrować się na rozwinięciu umiejętności HR-owca zgodnie z najnowszymi trendami
- Pozyskać wiedzę dotyczącą badania talentów przy użyciu „testu Gallupa”
- Przeanalizować własne talenty i pokierować procesem zarządzania marką osobistą w firmie oraz mediach społecznościowych
- Zrozumieć role i zadania HR-u we współczesnych organizacjach, w tym inicjowanie zmian w kulturze organizacyjnej
- Poznać zasady skutecznej komunikacji z liderami i zarządem, również podczas warsztatów dotyczących budowania i prowadzenia prezentacji
- Zdobyć i uporządkować Twoją wiedzę w tematach związanych z rozwojem pracowników, komunikacją w organizacji, zarządzaniem różnorodnością, zapobieganiem mobbingowi i dyskryminacji oraz tworzeniem strategii employer brandingowej
- Zdobyć kompleksowe umiejętności w zakresie rekrutacji, planowania preboardingu i onboardingu
- Nauczyć się, jak zaprojektować i wdrożyć kulturę docenienia, radzić sobie z konfliktami w zespole i prowadzić proces offboardingu
- Wejść w świat automatyzacji i robotyzacji procesów HR, sztucznej inteligencji, wirtualnej rzeczywistości oraz cyberbezpieczeństwa w kontekście HR
- Skupić się na analizie danych HR, zarządzaniu projektami w HR, podstawach zarządzania procesami HR-owymi
- Zdobyć wiedzę z zakresu kadr i płac
- Opracować własny projekt HR-owy, który zaprezentujesz na zakończenie studiów
- Zdobyć staż w dziale HR.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Weryfikacja efektów jest rozumiana jako sprawdzenie wyników pracy słuchacza i określenie, czy zostały przez niego osiągnięte zdefiniowane efekty uczenia się. Sylabusy opracowane przez prowadzących zajęcia i zweryfikowane przez Dyrektora Programu Studiów MBA i Podyplomowych służą jako narzędzie weryfikacji efektów uczenia się.
Przyjęto następujące sposoby weryfikacji stopnia osiągnięcia efektów uczenia się (metod oceny) w procesie kształcenia:
FORMA |
Egzamin/kolokwium ustne |
Egzamin/kolokwium w formie testu zamkniętego |
Egzamin/kolokwium w formie zadań otwartych |
Egzamin/kolokwium w formie zadań praktycznych (zadania obliczeniowe lub rysunkowe) |
Projekt |
Pokaz umiejętności praktycznych |
Portfolio |
Praca w zespole |
Prezentacja |
Raport z badań |
Studium przypadku |
Zadanie praktyczne |
Sprawozdanie laboratoryjne |
Aktywność na zajęciach |
Obserwacje |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
I SEMESTR |
Sylwetka HR-owca |
Zarządzanie projektami w HR |
Podstawy kadr i płac |
Rozwój kompetencji |
II SEMESTR |
Narzędziownik HR-owca |
Employer branding |
Wellbeing w organizacji |
Analityka HR |
Technologia w HR |
Dyplomowanie |
160h x 45 min = 120h zegarowych Egzamin odbedzie się napóżniej do 30 czerwca 2025.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto36,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto36,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Dzięgielewski
Z wykształcenia jest humanistą, nauczycielem – ukończył Filologię Słowiańską na Uniwersytecie Szczecińskim. Posługuje się językiem angielskim i rosyjskim na poziomie zaawansowanym. „Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj” – kierując się tą zasadą, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pasji do pracy i ludzi Artur Dzięgielewski buduje mosty swojej kariery już od ponad 20 lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie w branżach HR, TSL, finansowej, w sprzedaży i obsłudze klienta. Rozpoczynał w sektorze bankowym, jako kierownik oddziału, następnie wiele lat spędził w kilku Call Center kierując wieloosobowymi zespołami o międzynarodowej strukturze. Od początku kariery zawodowej marzył o pracy w obszarze HR, do którego trafił w 2015 roku. Łączy zdobytą podczas edukacji, kształcenia i doskonalenia swoich umiejętności teorię z wiedzą praktyczną, którą uzyskał pracując w firmach o zróżnicowanych profilach działalności. Do kluczowych obszarów HR, w których działa należą: rekrutacje zewnętrzne i wewnętrzne na stanowiska wszystkich szczebli, współpraca z managerami – rekomendowanie odpowiednich rozwiązań w zakresie zarządzania zespołem, organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników.
Anna Morawiec-Bartosik
Doświadczona managerka i analityczka. Tworzy, wdraża i optymalizuje strategie personalne, wynagradzania, projektuje efektywne i konkurencyjne siatki płac, mierzy i poprawia efektywność procesów HR. Wspiera menedżerów oraz zarządy w zakresie pracy z wynagrodzeniami a także korzystania z danych HR w zarządzaniu biznesem.
Inicjatorka pierwszego w Polsce Badania Stanu Analityki HR (policzHR.pl) oraz pierwszego badania świadomości wynagrodzeniowej Polaków ileMogeZarabiac.pl, współtwórczyni pierwszego kalkulatora efektywności procesów oraz kosztów rekrutacji i rotacji dla działów HR – HRoptimiser. Założycielka firmy consultingowej z obszaru HRtech – HRrebels. Buduje i tworzy społeczność HR-owców zainteresowanych danymi #HRsięliczy na Facebooku.
Autorka publikacji w tematyce wynagrodzeniowej, analityki HR i mierzenia efektywności procesów HR-owych, mówczyni wielu konferencji branżowych i wysoko ocenianych szkoleń z zakresu analityki i mierzenia HR a także efektywnego zarządzania wynagrodzeniami.
Analityczka HR, twórczyni narzędzi mierzących efektywność HR oraz autorka metody wyznaczania HR KPI dopasowanych do organizacji. Absolwentka Ekonomii Międzynarodowej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od ponad dekady związana z branżą zarządzania zasobami ludzkimi.
Magdalena Sobczuk
Prowadzi bloga (www.ebpathfinder.pl), na którym holistycznie, systemowo, “szeroko raczej” i w nurcie evidence-based przygląda się różnym procesom w organizacji oraz temu, jak powiązane są one z Employer Brandingiem.
Danuta Szydłowska
Zawodowo kilkuletni praktyk w obszarze Human Resources na stanowisku specjalisty. Doświadczenie zdobywała w dużych spółkach akcyjnych z branży e-commerce oraz hight-tech, gdzie odpowiedzialna była za całokształt procesów kadrowo – płacowych, w tym zatrudnianie oraz kalkulacja i naliczanie płac. Obecnie sprawuje pieczę nad dokumentacją kadrową w prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwie z branży gastronomicznej.
Od 4 lat dodatkowo związana z Agencją zatrudnienia i pracy tymczasowej, gdzie kieruje pracami związanymi z legalizacją pobytu oraz zatrudnienia Cudzoziemców.
Dawid Borycka
Magdalena Czubaszek-Nowaczyk
Natalia Jażdżewska
Realizuje się w inicjatywach non-profit, wcześniej aktywnie działając w Fundacji Lean Education, a od roku rozwija ideę Lady Lean Network, promującą rolę kobiet w środowisku Lean.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zapewnia Wrocławska AKademia Biznesu w Naukach Stosowanych.
Warunki uczestnictwa
O przyjęciu na studia decyduje komplet dokumentów, które można wysłać tradycyjnie drogą pocztową, skanem lub złożyć osobiście w biurze Centrum Studiów MBA i Podyplomowych.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia
- 1 zdjęcie w formie papierowej (35x45 mm)
- Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia
- Suplement lub wyciąg z indeksu - dla kończących studia przed 2005 r.
- Podpisana umowa o naukę wraz z załącznikiem - 2 egz.
- Dowód wniesienia opłaty wpisowej (250 PLN)
- Dowód osobisty do wglądu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Własy komputer i i podłączenie do internetu, wymagane podczas realizacji lekcji zdalnych w czasie rzeczywistym.
Wymagania sprzętowe aplikacji Teams na komputerze z systemem Windows
Składnik | Wymaganie |
---|---|
Komputer i procesor |
Minimum 1,1 GHz lub szybszy, 2 rdzenie Uwaga |
Pamięć | 4,0 GB PAMIĘCI RAM |
Dysk twardy | 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku |
Wyświetlać | rozdzielczość ekranu 1024 x 768 |
Sprzęt graficzny | System operacyjny Windows: Akceleracja sprzętowa grafiki wymaga DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10 (lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update) |
System operacyjny | Windows 11, Windows 10 (z wyłączeniem Windows 10 LTSC), Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga: Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i dostępnych poprawek zabezpieczeń. |
Wersja .NET | Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego |
Wideo | Kamera wideo USB 2.0 |
Urządzeń | Standardowa kamera, mikrofon i głośniki do laptopa |
Rozmowy wideo i spotkania |
|
Wydarzenia na żywo dla zespołów | Jeśli tworzysz wydarzenie na żywo w usłudze Teams, zalecamy użycie komputera z procesorem Core i5 Kaby Lake, pamięcią RAM 4,0 GB (lub większą) i koderem sprzętowym. Zobacz Zalecenia dotyczące dekodera sprzętowego i sterownika kodera, aby uzyskać listę nieobsługiwanych dekoderów i koderów. |
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe
- bezpłatny parking, bar, biblioteka