Tester oprogramowania IV edycja
Tester oprogramowania IV edycja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe z zakresu testowania oprogramowania mają przygotować do pracy na stanowiskach takich, jak: Junior Tester, Test Manager lub Tester Automatyzującego.
Program studiów został przygotowany w sposób, który ma pokrywać się z aktualnymi wymaganiami rynku pracy. Studia są idealną propozycją zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową w branży IT, jak i tych, które zamierzają poszerzyć swoje kompetencje w dziedzinie wytwarzania i kontroli jakości systemów software’owych.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przekazanie przede wszystkim praktycznych umiejętności, które umożliwią znalezienie pracy w charakterze osoby kontrolującej jakość oprogramowania.Program studiów jest dostosowany do tych, którzy chcieliby zdobyć wiedzę niezbędną do pracy w zawodzie Junior Tester, udział w zajęciach przygotowuje również do międzynarodowej certyfikacji ISTQB CTFL – wyznaczającej standard testowania.
Efekty uczenia się
W szybkim czasie uzyskasz niezbędną wiedzę, praktykę oraz kwalifikacje (zamiast trzech
semestrów – uczysz się tylko 2 semestry)
Nauka tylko metodą warsztatową – żadnych nudnych wykładów.
Absolwenci kierunku nabędą wiedzę merytoryczną i praktyczną z zakresu:
- tworzenia przypadków testowych
- zarządzania dokumentacją testowych
- standardu ISTQB
- zarządzania projektem w duchu Agile
- programowania testów z wykorzystaniem Python
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Weryfikacja efektów jest rozumiana jako sprawdzenie wyników pracy słuchacza i określenie, czy zostały przez niego osiągnięte zdefiniowane efekty uczenia się. Sylabusy opracowane przez prowadzących zajęcia i zweryfikowane przez Dyrektora Programu Studiów Podyplomowych służą jako narzędzie weryfikacji efektów uczenia się.
Przyjęto następujące sposoby weryfikacji stopnia osiągnięcia efektów uczenia się (metod oceny) w procesie kształcenia:
FORMA |
Egzamin/kolokwium ustne |
Egzamin/kolokwium w formie testu zamkniętego |
Egzamin/kolokwium w formie zadań otwartych |
Egzamin/kolokwium w formie zadań praktycznych (zadania obliczeniowe lub rysunkowe) |
Projekt |
Pokaz umiejętności praktycznych |
Portfolio |
Praca w zespole |
Prezentacja |
Raport z badań |
Studium przypadku |
Zadanie praktyczne |
Sprawozdanie laboratoryjne |
Aktywność na zajęciach |
Obserwacje |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
ISTQB – Standard Testowania (Przygotowanie do egzaminu certyfikującego ISTQB CTFL) |
Techniki testowania w praktyce |
Zarządzanie zespołem i procesem testowym |
SQL – język do obsługi baz danych |
Python dla testerów |
Wprowadzenie do automatyzacji testów |
Zarządzanie zespołem i procesem testowym |
Dyplomowanie |
160h x 45 min = 120h zegarowych , egzamin dyplomowy zostanie przeprowadzony nie pózniej niz 30 czerwca 2025 r.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto46,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto46,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Krzosa
Specjalista oraz konsultant z zakresu wytwarzania oraz jakości oprogramowania. Wieloletni programista wykorzystujący wiedzę oraz zdobyte doświadczenie podczas testów oprogramowania.
Od lat związany z branżą IT przy projektach realizowanych dla szerokiego grona klientów z obszaru e-commerce, finansowego, energetycznego i innych.
Na co dzień QA Manager, trener szkoleń z zakresu testowania oprogramowania i testów automatycznych, wykładowca, coach, mentor.
Certyfikowany tester ISTQB poziomu podstawowego i zaawansowanego. Prywatnie entuzjasta gitarowych brzmień.
Patryk Ostrowski
Po testowaniu manualnym i automatycznym zajął się koordynowaniem strategii testów w zespołach zwinnych – także skalowalnych – a od roku 2019-go zajmuje się tematami związanymi z utrzymywaniem produktów i analizą biznesową. Od 2017-go roku współpracuje z firmą testuj.pl jako akredytowany trener prowadząc szkolenia z zakresu testowania oprogramowania, ale także z analizy biznesowej czy też zarządzania wymaganiami.
Podczas szkoleń przeplata pasję do informatyzacji i technologii z realnym warsztatem zawodowym, który ma na celu ulepszenie pracy zespołowej dzięki każdej osobie zaangażowanej w projekt informatyczny.
Paweł Matysiak
Doświadczenie w IT zdobywał w branży finansowej, medycznej oraz przy tworzeniu oprogramowania dla administracji publicznej. Ceni sobie profesjonalizm rzetelność i współpracę z zaangażowanym zespołem.
Aktualnie Menager zespołu testerów automatyzujących w TestArmy Group.
Dawid Pacia
Test Automation Manager (a w rzeczywistości 1/3 QA, 1/3 DevOps, 1/3 Lead) odpowiedzialny za dostarczanie jak najwyższej jakości produktów w możliwie najkrótszym czasie. Z wykształcenia specjalista w dziedzinie systemów inteligentnych i ich zastosowania w zarządzaniu i inżynierii produkcji. Związany z IT od niemal 10 lat, w tym 5+ w testowaniu. Certyfikowany Scrum Master oraz Test Manager. Współzałożyciel regularnego meet-upu w Kijowie „UkrainQA”.
Twórca pierwszego testowego środowiska „Internet of Pets”. Nierozerwalnie związany ze start-upami i nowoczesnymi technologiami, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym (wdrażając je na własny użytek). Wyróżniony w plebiscycie „Ludzie testowania 2018” na łamach portalu testerzy.pl. Po godzinach aktywny mówca i podróżnik. Ma za sobą prezentacje w ponad 15 krajach na 3 kontynentach.
Natalia Pawlak
Stawiam na komunikatywność i indywidualne oraz grupowe docenianie współpracowników, ze wskazaniem ich mocnych stron i odpowiednim ukierunkowaniem.
Aktualnie kierownik projektów i QA Team Leader oraz SCRUM Master.
W wolnym czasie wraz ze swoją drużyną gram w kobiecą amatorską piłkę nożną jako bramkarka.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszelkie materiały zapewnia Test Army i Wrocławska Akademia Biznesuw Naukach Stosowanych
Podczas realizacji zadań na uczelni preferujemy posiadanie przez uczestników własnych komputerów przenośnych do pracy z pakietem Office. Uczelnia zapewnia oprogramowanie dla uczestników studiów – pakiet office jedynie w wersji on-line.
Warunki uczestnictwa
O przyjęciu na studia decyduje komplet dokumentów, które można wysłać tradycyjnie drogą pocztową, skanem lub złożyć osobiście w biurze Centrum Studiów MBA i Podyplomowych
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia
- 1 zdjęcie w formie papierowej (35x45 mm)
- Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia,
- Suplement lub wyciąg z indeksu - dla kończących studia przed 2005 r.
- Podpisana umowa o naukę wraz z załącznikiem - 2 egz.
- Dowód wniesienia opłaty wpisowej (250 PLN)
- Dowód osobisty do wglądu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Własny komputer i internet do pracy indywidualnej w domu.
Podczas realizacji zadań na uczelni preferujemy posiadanie przez uczestników własnych komputerów przenośnych do pracy z pakietem Office. Uczelnia zapewnia oprogramowanie dla uczestników studiów – pakiet office jedynie w wersji on-line.
Wymagania sprzętowe aplikacji Teams na komputerze z systemem Windows
Składnik | Wymaganie |
---|---|
Komputer i procesor |
Minimum 1,1 GHz lub szybszy, 2 rdzenie Uwaga |
Pamięć | 4,0 GB PAMIĘCI RAM |
Dysk twardy | 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku |
Wyświetlać | rozdzielczość ekranu 1024 x 768 |
Sprzęt graficzny | System operacyjny Windows: Akceleracja sprzętowa grafiki wymaga DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10 (lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update) |
System operacyjny | Windows 11, Windows 10 (z wyłączeniem Windows 10 LTSC), Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga: Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i dostępnych poprawek zabezpieczeń. |
Wersja .NET | Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego |
Wideo | Kamera wideo USB 2.0 |
Urządzeń | Standardowa kamera, mikrofon i głośniki do laptopa |
Rozmowy wideo i spotkania |
|
Wydarzenia na żywo dla zespołów | Jeśli tworzysz wydarzenie na żywo w usłudze Teams, zalecamy użycie komputera z procesorem Core i5 Kaby Lake, pamięcią RAM 4,0 GB (lub większą) i koderem sprzętowym. Zobacz Zalecenia dotyczące dekodera sprzętowego i sterownika kodera, aby uzyskać listę nieobsługiwanych dekoderów i koderów. |
Adres
Adres
Zajęcia w trybie zdalnym odbywają się przez aplikację Teams w czasie rzeczywistym.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe
- bezpłatny parking, biblioteka