Projektant UX i UI edycja V
Projektant UX i UI edycja V
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe Projektant UX i UI skierowane są do:
- dla osób nie posiadających wcześniejszego doświadczenia w tej dziedzinie. Nawet osoba nieposiadająca wiedzy w tym zakresie będzie mogła podjąć studia.
- pracowników działu marketingu chcacych podnieść swoje kwalifikacje w zakresie projektowania graficznego, oraz projektowana nowoczesnych systemów UX i UI.
- osób ceniących sobie zdobywanie wiedzy opartej na realnych i symulowanych zleceniach. Większość zajęć to praktyczna nauka zawodu.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nabycie wiedzy w zakresie projektowania graficznego, oraz projektowana nowoczesnych systemów UX i UI. Zajęcia oparte są o zdobycie wiedzy tak teoretycznej, jak i praktycznej.Efekty uczenia się
W szybkim czasie uzyskasz niezbędną wiedzę, praktykę oraz kwalifikacje (zamiast trzech
semestrów – uczysz się tylko 2 semestry)
Nauka tylko metodą warsztatową – żadnych nudnych wykładów.
Celem studiów jest nabycie wiedzy w zakresie projektowania graficznego oraz projektowana nowoczesnych systemów UX i UI. Zajęcia oparte są o zdobycie wiedzy tak teoretycznej, jak i praktycznej. Podczas zajęć uczestnicy nabędą kompetencje do badania rynku celem weryfikacji zapotrzebowani konsumenckich na realizacje projektów stron internetowych a także posiądą umiejętność analizowania stron pod kątem dostępności cyfrowej według standardu WCAG 2.1.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Weryfikacja efektów jest rozumiana jako sprawdzenie wyników pracy słuchacza i określenie, czy zostały przez niego osiągnięte zdefiniowane efekty uczenia się. Sylabusy opracowane przez prowadzących zajęcia i zweryfikowane przez Dyrektora Programu Studiów Podyplomowych służą jako narzędzie weryfikacji efektów uczenia się.
Przyjęto następujące sposoby weryfikacji stopnia osiągnięcia efektów uczenia się (metod oceny) w procesie kształcenia:
FORMA |
Egzamin/kolokwium ustne |
Egzamin/kolokwium w formie testu zamkniętego |
Egzamin/kolokwium w formie zadań otwartych |
Egzamin/kolokwium w formie zadań praktycznych (zadania obliczeniowe lub rysunkowe) |
Projekt |
Pokaz umiejętności praktycznych |
Portfolio |
Praca w zespole |
Prezentacja |
Raport z badań |
Studium przypadku |
Zadanie praktyczne |
Sprawozdanie laboratoryjne |
Aktywność na zajęciach |
Obserwacje |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Słuchacze będą mieli możliwość uczestnictwa w zajęciach z zakresu:
1 | Wprowadzenie do programów grafiki komputerowej | ||
2 | Projektowanie szaty graficznej stron internetowych Responsive Web Design |
||
3 | Prototypowanie stron internetowych | ||
4 | Wprowadzenie do UX i UI | ||
5 | Rysunek odręczny | ||
6 | Badanie rynku | ||
7 | Dostępność cyfrowa stron- Standard WCAG 2.1 | ||
8 |
|
||
ŁĄCZNIE LICZBA GODZIN: | 160 h x 45 min |
160h x 45 min = 120h zegarowych Dodatkowo egzamin ustny, który odbedzie się nie pózniej niz do 30 czerwca 2025r.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto36,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto36,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Roman Haligowski
Przemysław Huk
Leszek Kostulski
Absolwent Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Artysta malarz, grafik. Projektant modeli trójwymiarowych, grafik komputerowy, fotograf. Od wielu lat pracujący jako grafik i fotograf. Nauczyciel akademicki. Wykłada przedmioty związane głównie z grafiką komputerową. Uczy również technik malarstwa i grafiki. Współpracuje z kilkoma uczelniami na Dolnym Śląsku.
Maria Czarnecka
Od ponad dwudziestu lat pracuje jako grafik komputerowy, projektant, edytor i redaktor. Od 2007 roku prowadzi zajęcia jako wykładowca dla uczestników studiów różnych grup wiekowych. Uczy przedmiotów z zakresu projektowania graficznego, projektowania publikacji oraz druku cyfrowego. Dodatkowo pracuje jako trener wykładowca na kursach z zakresu zagadnień dotyczących szeroko pojętej grafiki komputerowej. Jej pasją jest grafika komputerowa - obróbka zdjęć, rysunek wektorowy i digital painting (malowanie cyfrowe). Lubi jasno postawione cele. Wieloletnie doświadczenie dydaktyczne pozwala jej na samodzielnie opracowywanie planu zajęć oraz poruszanych tam zagadnień. Wprowadzanie słuchaczy w tajniki obsługi programów graficznych przynosi jej ogromną satysfakcję. Cały czas stara się rozwijać wiedzę i umiejętności, poznaje nowe aktualne wersje programów graficznych, by wykorzystać je w nowatorskich sposobach nauczania.
Marek Miedziński
Pracuje zawodowo jako nauczyciel akademicki, ucząc studentów grafiki komputerowej, typografii oraz tworzenia stron internetowych. Przez cały czas powadzi zajęcia z filozofii wschodniej i zachodniej, etyki, bioetyki i etyki biznesu. Ukończył studia filozoficzne na Uniwersytecie Wrocławskim, gdzie później przez kilka lat prowadził zajęcia z przedmiotów: Filozofia społeczna oraz Mistyka wschodu i zachodu.
Ponad 20 lat pracował jako grafik komputerowy, projektant wzorów przemysłowych i fotograf produktów. Przez 4 lata pracował w Wielkiej Brytanii jako projektant stron internetowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zapewnia Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych
Podczas zajęć online, uczelnia nie zapewnia licencji na oprogramowanie. Uczestnicy studiów realizując program korzystają z bezpłatnych wersji (trial) bądź zamienników dla tych programów, lub też wersji, z których można korzystać online.
Warunki uczestnictwa
O przyjęciu na studia decyduje komplet dokumentów, które można wysłać tradycyjnie drogą pocztową, skanem lub złożyć osobiście w biurze Centrum Studiów MBA i Podyplomowych
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia
- 1 zdjęcie w formie papierowej (35x45 mm)
- Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia
- Suplement lub wyciąg z indeksu - dla kończących studia przed 2005 r.
- Podpisana umowa o naukę wraz z załącznikiem - 2 egz.
- Dowód wniesienia opłaty wpisowej (250 PLN)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Słuchacze podczas zajeć bedą zaznajamiac sie z następujacymi programami:
* Podczas zajęć online, Uczelnia nie zapewnia licencji na oprogramowanie. Uczestnicy studiów realizując program korzystają z bezpłatnych wersji (trial) bądź zamienników dla tych programów, lub też wersji, z których można korzystać online.
PROGRAMY GRAFICZNE:
- Programy do grafiki bitmapowej
- Programy do grafiki rastrowej (np. Adobe Photoshop)
- Programy do prototypowania stron internetowych (np Figma)
Wymagania sprzętowe aplikacji Teams na komputerze z systemem Windows
Składnik | Wymaganie |
---|---|
Komputer i procesor |
Minimum 1,1 GHz lub szybszy, 2 rdzenie Uwaga |
Pamięć | 4,0 GB PAMIĘCI RAM |
Dysk twardy | 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku |
Wyświetlać | rozdzielczość ekranu 1024 x 768 |
Sprzęt graficzny | System operacyjny Windows: Akceleracja sprzętowa grafiki wymaga DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10 (lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update) |
System operacyjny | Windows 11, Windows 10 (z wyłączeniem Windows 10 LTSC), Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga: Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i dostępnych poprawek zabezpieczeń. |
Wersja .NET | Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego |
Wideo | Kamera wideo USB 2.0 |
Urządzeń | Standardowa kamera, mikrofon i głośniki do laptopa |
Rozmowy wideo i spotkania |
|
Wydarzenia na żywo dla zespołów | Jeśli tworzysz wydarzenie na żywo w usłudze Teams, zalecamy użycie komputera z procesorem Core i5 Kaby Lake, pamięcią RAM 4,0 GB (lub większą) i koderem sprzętowym. Zobacz Zalecenia dotyczące dekodera sprzętowego i sterownika kodera, aby uzyskać listę nieobsługiwanych dekoderów i koderów. |