KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla osób, któe pragną polepszyć swe umiejętności komunikowania się z innymi oraz chcą wykorzystać w sposób świadomy umiejętności komunikacyjne do budowania współpracy z innymi, indywidulanie i w pracy zespołu.
specjaliści, pracownicy biurowi, kierownicy liniowi, kadra zarządzająca, pracownicy mający kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznej komunikacji w zespole. Uczestnicy dowiedzą się, jakie działania muszą podejmować, żeby ich przekaz przynosił oczekiwane rezultaty. Poznają rolę i znaczenie komunikacji w działalności firmy oraz nauczą się odróżniać formy porozumiewania się. Będą wiedzieli, co charakteryzuje komunikację formalną i nieformalną i jak zarządzać procesem komunikacyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Kryteria weryfikacji Zna zasady efektywnej komunikacji.Charakteryzuje podstawowe zasady budowania współpracy. Buduje swój pozytywny wizerunek w w zespole. Poprawia komunikację i współpracę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Kryteria weryfikacji Zna zasady asertywnej postawyAsertywnie reaguje w sytuacjach zawodowych i społecznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cas trwania warsztatu to 1 dzień szkoleniowy - 10 h dydaktycznych x 45 min
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM SZKOLENIA
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRETEST
MODUL 1 :
Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne (uświadomienie sobie własnych zachowań w procesie komunikacji oraz w warunkach emocjonalnego wpływu na wykonywane zadania).
- Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji
- Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne
- Komunikacja to nie tylko słowa, jak wykorzystać świadomie przekaz niewerbalny
- Style komunikowania- ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu
MODUŁ 2 :
Komunikacja werbalna i niewerbalna- jak wpływa na przekaz informacji
- Słowa niosą moc – co mówić, aby nas słuchano
- Wykorzystanie języka wpływu i perswazji
- Sztuka zadawania właściwych pytań
MODUŁ 3 :
Zespół i zasady jego funkcjonowania
- Etapy formowania się zespołu
- Role zespołowe
- Określenie cech efektywnych zespołów
- Relacje wpływają na cały zespół
- Doceniaj wysiłki- zauważaj starania
- Asertywna komunikacja w kontaktach ze współpracownikami
MODUŁ 4 :
Tworzenie, rozwój i wzmacnianie pracy zespołowej
- Różnice między grupą ludzi, a zespołem,
- Cele, zadania – perspektywa indywidualna i zespołowa
- Dlaczego warto budować zespół,
- Kompetencje miękkie w budowaniu siły zespołu: cierpliwość, asertywność, kreatywność…
- Filary efektywnej pracy zespołowej,
- Zagrożenia w budowaniu siły zespołu,
- Moja rola i pozycja w zespole i jego wpływ na wynik końcowy,
- Małe rzeczy o wielkim znaczeniu – uważność, feedback, zmienność
POSTTEST
Na koniec szkolenia odbędzie się test teoretyczny sprawdzający wiedzę z zakresu nabytych kompetencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 PRETEST | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:05 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Komunikacja werbalna i niewerbalna- jak wpływa na przekaz informacji | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Zespół i zasady jego funkcjonowania | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Tworzenie, rozwój i wzmacnianie pracy zespołowej | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZXENIE SZKOLENIA | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:55 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 POSTTEST | Prowadzący Izabela Boratyńska | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:55 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:05 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Boratyńska
międzynarodową certyfikację Coacha International Association of
Coaching Institutes (ICI), certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych
(TUS) oraz specjalizację Trenera Komunikacji i Zarządzania Stresem.
Jest prekursorem wprowadzania do organizacji umiejętności
efektywnej komunikacji interpersonalnej, niezbędnej do budowania
wartościowych relacji w biznesie. Pracuje z osobami zmagającymi się z
wypaleniem zawodowym i wysokim poziomem stresu, pomagając im
odnaleźć równowagę, odbudować odporność psychiczną i zbudować
motywację do działania.
Firmy zmagające się z kryzysem komunikacyjnym, kompetencyjnym,
czy zarządzania oraz konfliktem w grupie wspieram w zdobywaniu
kompetencji do rozwiązywania problemów oraz uczę jak z
zaangażowaniem realizować stawiane cele. Na podstawie badania
potrzeb przygotowuje i realizuje dedykowane szkolenia oraz procesy
coachingowe lub mentoringowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji papierowej, teczki, notesy i długopisy dla każdego uczestnika. Po szkoleniu e-mail z e-bookiem tematycznym.
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia 10 h dydaktycznych x 45min
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015