Management 3.0 Foundation™ - Praktyki zwinnego przywództwa - szkolenie
Możliwość dofinansowania
Management 3.0 Foundation™ - Praktyki zwinnego przywództwa - szkolenie
Numer usługi 2023/12/03/11862/2029402
3 677,70 PLN
brutto
2 990,00 PLNnetto
245,18 PLNbrutto/h
199,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- agentów zmiany, agile coachów, scrum masterów,
- liderów / menedżerów działów i zespołów,
- kadry zarządzającej organizacją,
- przedstawicieli działów spoza IT jak np. sprzedaż, marketing.
Chcących rozwijać organizację w duchu Agile, Lean i Management 3.0.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do nowoczesnego zarządzania organizacją jako siecią społecznąpoprzez analizę motywacji pracowników, zwiększanie ich zaangażowania i umiejętne delegowanie obszarów odpowiedzialności.
Pozwala wprowadzać w organizacji kulturę ciągłego doskonalenia dzięki ustalaniu strategicznych celi, angażując do tego współpracowników, a także rozwijaniu ich kompetencji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podejście do zarządzania w modelu 1.0, 2.0 oraz 3.0. | Kryteria weryfikacji Omawia zarządzanie w modelu 1.0, 2.0 i 3.0. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice pomiędzy modelami zarządzania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje i mierzy realizację celów strategicznie. | Kryteria weryfikacji Poprawnie definiuje metodę OKRs. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia cele, rezultaty, inicjatywy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje, co motywuje członków zespołu do działania. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia motywację wewnętrzną od zewnętrznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wewnętrzne motywatory wg metody Moving Motivators. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Deleguje decyzyjność i wpływ zespołom bez poczucia utraty kontroli. | Kryteria weryfikacji Definiuje poziomy delegowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje metodę Delegation Poker. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników, aby realizacja Usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu Usługi:
- Minimalna znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rozwoju produktów, usług i zarządzania projektami. Udział w rozwoju i zaangażowaniu zespołów do działania, a w szczególności w inicjatywach, w których współpracuje co najmniej kilkuosobowy zespół, bądź wiele zespołów jednocześnie.
Warunki niezbędne do spełnienia przez ośrodek szkoleniowy, aby realizacja Usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu Usługi:
- Usługa realizowana jest wg. godzin zegarowych.
- Szkolenie będzie zawierało części warsztatowe pracy w grupach, rozmiar grup określa każdorazowo trener na podstawie finalnej liczby uczestników.
- Miejsce realizacji szkolenia posiada: rzutnik z wyjściem HDMI, dostęp do WiFi dla prowadzącego jak i uczestników, flipchart z zapasem papieru i flamastrami.
- Wprowadzenie do Management 3.0: zwinne przywództwo i myślenie złożone (moduły Agile Leadership oraz Complexity Thinking)
- Zwięzłe przedstawienie pryncypiów i koncepcji Management 3.0.
- Krótkie przedstawienie teorii złożoności i myślenia złożonego, będących podstawą przywództwa i zarządzania w 21 wieku oraz szybkie przedyskutowanie praktycznego wykorzystania myślenia złożonego.
- Gra symulacyjna pozwalająca zrozumieć i doświadczyć aspekty samoorganizacji w złożonym środowisku.
- Rola lidera i menedżera w zwinnej firmie (moduły Align Constraints oraz Servant Leadership)
- Przedstawienie i przedyskutowanie ról oraz odpowiedzialności liderów nowoczesnych organizacji.
- Zaprezentowanie koncepcji Servant Leadership, jako skutecznego sposobu budowania zaufania i adresowania potrzeb współpracowników.
- Burza mózgów oraz historie innych organizacji jak wykorzystać podejście Servant Leadership do ochrony zmian procesowych i kulturowych w organizacji.
- Wewnętrzna motywacja (moduł Energize People)
- Pokazanie znaczenia motywacji wewnętrznej dla utrzymania współpracowników aktywnymi, kreatywnymi i zmotywowanymi.
- Przedstawienie i przedyskutowanie dziesięciu wewnętrznych motywatorów oraz metod pozwalających zrozumieć, co jest ważne dla ludzi w zespole.
- Grę Moving Motivators dotyczącą identyfikacji własnych czynników motywacyjnych oraz analizę sytuacji wpływających na podnoszenie lub obniżanie się motywacji.
- Upełnomocnienie (moduł Empower People)
- Krótkie przedyskutowanie koncepcji upełnomocnienia, samoorganizacji i delegowania. Przedyskutowanie zaufania i jego typów, jako podstawy podejścia do upełnomocnienia.
- Technika Delegation Board: proces wizualizacji delegowania uprawnień na różnych płaszczyznach obszarów decyzyjnych.
- Gra Delegation Poker: praktyczne zastosowanie techniki Delegation Board do kilku przykładowych sytuacji biznesowych.
- System definiowania celów strategicznych angażujący ludzi (moduł Metrics Ecosystem)
- Ekosystem metryk: przedstawienie i przedyskutowanie 12 zasad tworzenia metryk.
- OKRs (Objectives and Key Results): przedstawienie koncepcji oraz przykładów OKRs.
- Ćwiczenie: projektowanie i doskonalenie OKRs na poziomie działu/departamentu wraz z poziomem zespołu wspierający cele wyższego rzędu.
- Rozwój kompetencji i transparentne wynagrodzenia (moduły Competence Development, Merit Money oraz Salary Formuły)
- Metody rozwoju indywidualnych osób jak i kolektywnie całego zespołu.
- Macierz kompetencji zespołu, jako narzędzie analizy poziomu kompetencjii wykrywania silosów organizacyjnych.
- Burza mózgów oraz historie innych organizacji jak budować kulturę ciągłego doskonalenia kompetencji.
- Struktury organizacyjne w zwinnej organizacji (moduł Grow Structures)
- Różnice w strukturach silosowych oraz macierzowych, korzyści, zalety oraz aspekt efektywności przy płaskich i hierarchicznych organizacjach.
- Najważniejsze 3 aspekty budowania jednostek organizacyjnych przynoszących wartość oraz budowanie kultury informacji zwrotnej.
- Gra Meddlers: dla mapowania i transformowania struktur zespołów w organizacji.
- Wprowadzanie zasad i praktyk Management 3.0 w organizacji (moduł Change Management)
- Przegląd nowoczesnych praktyk zarządzania zmianą, klasycznych wyzwań i ograniczeń.
- Doświadczenia praktyczne z innych organizacji na bazie modelu Lean Change Management oraz Lean Change Canvas.
- Ćwiczenie: zaprojektowanie uproszczonej Lean Change Canvas, bądź linii czasu dla zaimplementowania podejścia Management 3.0 we własnej organizacji.
-
Podsumowanie i retrospekcja szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 6
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Wprowadzenie do Management 3.0: zwinne przywództwo i myślenie złożone oraz Rola lidera i menedżera w zwinnej firmie (moduły Align Constraints oraz Servant Leadership) | Prowadzący Daniel Skowroński | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Wewnętrzna motywacja oraz Upełnomocnienie | Prowadzący Daniel Skowroński | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 System definiowania celów strategicznych angażujący ludzi oraz Rozwój kompetencji i transparentne wynagrodzenia | Prowadzący Daniel Skowroński | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Struktury organizacyjne w zwinnej organizacji | Prowadzący Daniel Skowroński | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Wprowadzanie zasad i praktyk Management 3.0 w organizacji | Prowadzący Daniel Skowroński | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Podsumowanie szkolenia, pożegnanie z uczestnikami | Prowadzący Daniel Skowroński | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 677,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto245,18 PLN
- Koszt osobogodziny netto199,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Daniel Skowroński
Doświadczony Agile-Lean Coach, Change Agent, Servant Leader,
z technicznymi korzeniami w IT i praktycznym zwinnym podejściem.
Management 3.0 ★★★★★
Lean change management ★★★★★
Scrum, Kanban, Scrumban ★★★★★
Nexus, LeSS, SAFe ★★★☆☆
BMG, Lean Startup ★★★★☆
Holacracy ★★★☆☆
DevOps ★★★☆☆
Servant Leadership ★★★★☆
Agile-Lean coaching ★★★★☆
Presentation skills ★★★★☆
Od 2013 r. zrealizował ponad 1000 godzin szkoleniowych z tematów związanych z zarządzaniem organizacją i zmianą, rozwojem produktów
i usług w podejściu zwinnym (Agile i Lean) oraz tworzeniem produktów
i usług z wykorzystaniem modeli biznesowych i podejścia Lean Startup.
Wybrani klienci:
ING Tech, Thyssenkrupp Group Services, Rentals United, Ista Shared Services, Tidio, Stepstone, Zooplus, home.pl, LPP, Pirxon, ABB, Roche.
Zakres odpowiedzialności:
Mentoring i coaching, prowadzenie warsztatów, prowadzenie zespołów ds. zmian, usuwanie przeszkód organizacyjnych, dzielenie się najlepszymi praktykami i wiedzą z innymi.
Wykształcenie:
2013 - Professional Trainer School - Danish Technological Institute Poland
2013 - MCT - Microsoft
2013 - PSM - Scrum.org
2013 - PSPO - Scrum.org
2013 - Microsoft Certified Solution Developer - Microsoft
2012 - Management 3.0 Trainer - Happy Melly
2012 - Technology Entrepreneurship - Stanford University
2009 - MCTS - Microsoft
2007-2009 - Computer Software, MSC in the domain of Data Ware, UMCS Lublin
z technicznymi korzeniami w IT i praktycznym zwinnym podejściem.
Management 3.0 ★★★★★
Lean change management ★★★★★
Scrum, Kanban, Scrumban ★★★★★
Nexus, LeSS, SAFe ★★★☆☆
BMG, Lean Startup ★★★★☆
Holacracy ★★★☆☆
DevOps ★★★☆☆
Servant Leadership ★★★★☆
Agile-Lean coaching ★★★★☆
Presentation skills ★★★★☆
Od 2013 r. zrealizował ponad 1000 godzin szkoleniowych z tematów związanych z zarządzaniem organizacją i zmianą, rozwojem produktów
i usług w podejściu zwinnym (Agile i Lean) oraz tworzeniem produktów
i usług z wykorzystaniem modeli biznesowych i podejścia Lean Startup.
Wybrani klienci:
ING Tech, Thyssenkrupp Group Services, Rentals United, Ista Shared Services, Tidio, Stepstone, Zooplus, home.pl, LPP, Pirxon, ABB, Roche.
Zakres odpowiedzialności:
Mentoring i coaching, prowadzenie warsztatów, prowadzenie zespołów ds. zmian, usuwanie przeszkód organizacyjnych, dzielenie się najlepszymi praktykami i wiedzą z innymi.
Wykształcenie:
2013 - Professional Trainer School - Danish Technological Institute Poland
2013 - MCT - Microsoft
2013 - PSM - Scrum.org
2013 - PSPO - Scrum.org
2013 - Microsoft Certified Solution Developer - Microsoft
2012 - Management 3.0 Trainer - Happy Melly
2012 - Technology Entrepreneurship - Stanford University
2009 - MCTS - Microsoft
2007-2009 - Computer Software, MSC in the domain of Data Ware, UMCS Lublin
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- Akredytowane materiały szkoleniowe Management 3.0.
- Rekwizyty do ćwiczeń - fizyczne karty Moving Motivators i Delegation Poker.
- Kompletny przewodnik w j. polskim - “OKRs - wytyczne do projektowania i wdrażania”, autorstwa Daniela Skowrońskiego w wersji elektronicznej.
- Narzędzie na bazie arkusza kalkulacyjnego do ewaluacji OKRs.
- Książkę “Jak zmienić świat?” autorstwa Jurgena Appelo w wersji elektronicznej.
- Certyfikat ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej, wystawiany przez jednostkę akredytującą (po wypełnieniu ankiety ewaluacyjnej).
Informacje dodatkowe
Zachęcamy do zapoznania się z krótkimi filmikami:
- Jurgen Appelo o pryncypiach Management 3.0.
- Daniel Skowroński (facylitator Mangement 3.0) o wpływie Management 3.0 na tworzenie efektywnych i przyjaznych miejsc pracy.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Anna Pałys
E-mail
anna.palys@valkir.net
Telefon
(+48) 518 488 233