Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA - WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
Możliwość dofinansowania
Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA - WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
Numer usługi 2023/11/17/155605/2019931
4 000,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
5,56 PLNbrutto/h
5,56 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla osób, które ukończyły studia magisterskie lub zawodowe (licencjat) z przygotowaniem pedagogicznym, głównie nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy szkolni, zainteresowani zdobyciem dodatkowych kwalifikacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji29-02-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi720
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest:Poszerzenie wiedzy uczestników studiów o informacje dotyczące specyfiki wczesnego wspomagania rozwoju rozwoju dzieci
Wyposażenie studentów w wiedzę merytoryczną i umiejętności praktyczne niezbędne do pracy edukacyjnej i terapeutycznej z osobami z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju
Wykształcenie umiejętności dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchacz nabędzie umiejętności w zakresie rozpoznawania zaburzeń w rozwoju dziecka oraz opracowywania i realizowania z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania, z uwzględnieniem działań wspomagających rodzinę dziecka, koordynowania działań specjalistów prowadzących zajęcia z dzieckiem oraz oceniania postępów dziecka. | Kryteria weryfikacji Studia przeznaczone są dla osób, które ukończyły studia magisterskie lub zawodowe (licencjat) z przygotowaniem pedagogicznym, głównie nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy szkolni, zainteresowani zdobyciem dodatkowych kwalifikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Absolwent może być zatrudniony w placówkach edukacyjnych, opiekuńczych, pomocy społecznej, zakładach opieki zdrowotnej w celu zapewnienia dziecku rehabilitacji, terapii lub innych form pomocy dostosownych do jego potrzeb.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Podstawy pedagogiki specjalnej
- Dydaktyka specjalna
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej
- Etyka zawodu nauczyciela
- Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii
- Podstawy neuropsychologii
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii
- Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci
- Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC)
- Diagnoza i terapia dysleksji
- Wczesne wspomaganie rozwoju językowego dziecka
- Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu
- Metodyka edukacji bazalnej
- Metodyka stymulacji i integracji sensorycznej
- Trening umiejętności społecznych
- Metody i techniki terapii pedagogicznej
- Trening umiejętności wychowawczych
- Dziecięce zaburzenia emocjonalne i adaptacyjne
- Deficyty sensoryczne u dzieci
- Dyspraksja i inne zaburzenia rozwou funkcji motorycznych u dzieci
- Zaburzenia psychosomatyczne
- Zaburzenia odżywiania
- Tiki i zaburzenia obsesyjno- kompulsywne u dzieci
- Psychospołeczne aspekty rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami
- Mózgowe porażenie dziecięce i epilepsja
- Problemy kształcenia dzieci niepełnosprawnych z zaburzeniami rozwojowymi
- Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 105
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 105 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 01-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 105 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 105 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 105 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 105 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 105 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 15-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 105 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 105 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 105 Dziecięce zaburzenia emocjonalne i adaptacyjne | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 105 Deficyty sensoryczne u dzieci | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 105 Zaburzenia psychosomatyczne | Data realizacji zajęć 19-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 105 Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 105 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 105 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 105 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 105 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 10-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 105 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 105 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 105 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 105 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 105 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 105 Dziecięce zaburzenia emocjonalne i adaptacyjne | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 105 Deficyty sensoryczne u dzieci | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 105 Zaburzenia psychosomatyczne | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 105 Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 105 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 105 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 105 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 105 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 09-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 105 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 09-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 105 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 21-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 105 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 105 Deficyty sensoryczne u dzieci | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 105 Zaburzenia psychosomatyczne | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 105 Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 105 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 105 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 105 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 105 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 105 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 105 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 105 Deficyty sensoryczne u dzieci | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 105 Przyczyny i profilaktyka trudności w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 105 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 105 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 105 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 105 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 105 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 105 Metodyka edukacji bazalnej | Data realizacji zajęć 01-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 105 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 01-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 105 Metodyka stymulacji i integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 105 Trening umiejętności wychowawczych | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 105 Dyspraksja i inne zaburzenia rozwoju funkcji motorycznych u dzieci | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 105 Zaburzenia odżywiania | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 105 Problemy kształcenia dzieci niepełnosprawnych z zaburzeniami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 105 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 105 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 105 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 105 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 105 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 105 Metodyka edukacji bazalnej | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 105 Metodyka stymulacji i integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 105 Trening umiejętności wychowawczych | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 105 Dyspraksja i inne zaburzenia rozwoju funkcji motorycznych u dzieci | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 105 Zaburzenia odżywiania | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 105 Problemy kształcenia dzieci niepełnosprawnych z zaburzeniami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 105 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 105 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 105 Metodyka edukacji bazalnej | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 105 Metodyka stymulacji i integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 105 Trening umiejętności wychowawczych | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 105 Problemy kształcenia dzieci niepełnosprawnych z zaburzeniami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 105 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 105 Diagnoza i terapia dysleksji | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 105 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 105 Metodyka edukacji bazalnej | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 105 Metodyka stymulacji i integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 105 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 105 Metody i techniki terapii pedagogicznej | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 105 Tiki i zaburzenia obsesyjno-kompulsywne u dzieci | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 105 Psychspołeczne aspekty rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 105 Mózgowe porażenie dziecięce i epilepsja | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 105 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 105 Diagnoza i terapia dysleksji | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 105 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 105 Metodyka edukacji bazalnej | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 105 Metodyka stymulacji i integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 105 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 105 Metody i techniki terapii pedagogicznej | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 105 Tiki i zaburzenia obsesyjno-kompulsywne u dzieci | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 105 Psychspołeczne aspekty rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 105 Mózgowe porażenie dziecięce i epilepsja | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 105 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 105 Diagnoza i terapia dysleksji | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 105 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 105 Metodyka edukacji bazalnej | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 105 Metodyka stymulacji i integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 105 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 105 Metody i techniki terapii pedagogicznej | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 105 Psychspołeczne aspekty rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 105 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 105 Diagnoza i terapia dysleksji | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 105 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 105 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 105 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 000,00 PLN
- Koszt usługi netto4 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto5,56 PLN
- Koszt godziny netto5,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
mgr Elena Jaworska
Wykształcenie:
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Przyrodnicza w Sandomierzu, kierunek: pedagogika specjalna - oligofrenopedagogika
Akademia Pedagogiki Specjalnej Grzegorzewskiej w Warszawie, II stopień - magisterskie, kierunek: edukacja integracyjna i włączające nauczycielskie
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach, kierunek: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami terapii pedagogicznej - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: Zarządzanie Oświatą - studia podyplomowe
Kariera zawodowa:
Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu w Łagowie prowadzone przez Stowarzyszenie Nauczycieli i Wychowanków w Kielcach
Nauczyciel- terapeuta w Niepublicznym Przedszkolu Baja- Patataja w Kielcach
Nauczyciel pedagog specjalista w Szkole Podstawowej w Mąchocicach- Scholasterii
Nauczyciel pedagog specjalista w Szkole Podstawowej nr w Kielcach
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Przyrodnicza w Sandomierzu, kierunek: pedagogika specjalna - oligofrenopedagogika
Akademia Pedagogiki Specjalnej Grzegorzewskiej w Warszawie, II stopień - magisterskie, kierunek: edukacja integracyjna i włączające nauczycielskie
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach, kierunek: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami terapii pedagogicznej - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: Zarządzanie Oświatą - studia podyplomowe
Kariera zawodowa:
Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu w Łagowie prowadzone przez Stowarzyszenie Nauczycieli i Wychowanków w Kielcach
Nauczyciel- terapeuta w Niepublicznym Przedszkolu Baja- Patataja w Kielcach
Nauczyciel pedagog specjalista w Szkole Podstawowej w Mąchocicach- Scholasterii
Nauczyciel pedagog specjalista w Szkole Podstawowej nr w Kielcach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla studentów są udostępniane na platformie MSTeams
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia odbywają się na platformie MSTeams
Koszt całej całej usługi 4000 zł, w tym:
- 3900 zł czesne
- 100 zł wpisowe
Adres
Adres
ul. Duża 21
25-304 Kielce
woj. świętokrzyskie
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Paulina Perlik
E-mail
paulinaperlik@konsorcjum.edu.pl
Telefon
(+48) 533 825 511