Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA - EDUKACJA, TERAPIA I WSPOMAGANIE OSÓB Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU
Usługa - Studia podyplomowe - PEDAGOGIKA SPECJALNA - EDUKACJA, TERAPIA I WSPOMAGANIE OSÓB Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone dla nauczycieli oraz innych osób z wykształceniem wyższym, którzy pracują lub planują pracę z osobami z autyzmem i Zespołem Aspergera. Ukończenie studiów poszerzy kwalifikacje pedagogów, psychologów, logopedów, nauczycieli, pracowników poradni psychologicznych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji29-02-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi480
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest:Poszerzenie wiedzy uczestników studiów o informacje dotyczące specyfiki rozwoju osób ze spektrum autyzmu
Wyposażenie studentów w wiedzę merytoryczną i umiejętności praktyczne niezbędne do pracy edukacyjnej i terapeutycznej z osobami z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju
Wykształcenie umiejętności dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poszerzenie wiedzy uczestników studiów o informacje dotyczące specyfiki rozwoju osób ze spektrum autyzmu | Kryteria weryfikacji Studia przeznaczone dla nauczycieli oraz innych osób z wykształceniem wyższym, którzy pracują lub planują pracę z osobami z autyzmem i Zespołem Aspergera. Ukończenie studiów poszerzy kwalifikacje pedagogów, psychologów, logopedów, nauczycieli, pracowników poradni psychologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Podstawy pedagogiki specjalnej
- Dydaktyka specjalna
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej
- Etyka zawodu nauczyciela
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii
- Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii
- Podstawy neuropsychologii
- Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu
- Terapia i wsparcie rodziny dziecka
- Zaburzenia integracji sensorycznej w zaburzeniach ze spektrum autyzmu
- Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu
- Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu
- Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC)
- Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu
- Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej
- Trening umiejętności społecznych
- Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 96 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 01-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 96 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 96 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 96 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 15-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 96 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 96 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 96 Terapia i wsparcie rodziny dziecka | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 96 Zaburzenia integracji sensorycznej w zaburzeniach ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 96 Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 19-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 96 Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 96 Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 96 Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 96 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 10-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 96 Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 96 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 96 Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 96 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 96 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 96 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 96 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 96 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 96 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 08-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 96 Terapia i wsparcie rodziny dziecka | Data realizacji zajęć 09-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 96 Zaburzenia integracji sensorycznej w zaburzeniach ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 09-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 96 Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 21-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 96 Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 96 Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 96 Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 96 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 96 Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 96 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 96 Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 96 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 96 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 96 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 28-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 96 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 96 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 96 Terapia i wsparcie rodziny dziecka | Data realizacji zajęć 31-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 96 Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 01-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 96 Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 01-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 96 Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 96 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 96 Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 96 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 96 Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 96 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 96 Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 96 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 96 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 96 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 96 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 96 Terapia i wsparcie rodziny dziecka | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 96 Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 96 Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 96 Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 96 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 96 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 96 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 96 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 96 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 96 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 96 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 96 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 96 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 96 Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 96 Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 96 Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 96 Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 000,00 PLN
- Koszt usługi netto4 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto8,33 PLN
- Koszt godziny netto8,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Renata Kowalska-Sasin
Wyższa Szkolą Pedagogiczna im. Jana Kochanowskiego w Kielcach. wydział pedagogiczny, studia magisterskie - Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza;
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, wydział pedagogiczny i artystyczny, Studia Podyplomowe - Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną;
Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, Wydział Pedagogiki i Nauki o Zdrowiu, Studia Podyplomowe- Tyflopedagogika;
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach, wydział pedagogiczny i ochrony zdrowia, Studia Podyplomowe - Wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacji dzieci i młodzieży z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami pokrewnymi;
Kursy:
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach, Centrum Doskonalenia Nauczycieli - kursy kwalifikacyjne Oligofrenopedagogika, Surdopedagogika i Tyflopedagogika
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny Warszawa- szkolenie Instruktor orientacji przestrzennej, samodzielnego, bezpiecznego i skutecznego poruszania się osób niewidomych i słabowidzących;
Doświadczenie:
Nauczyciel nauczania początkowego - Szkoła Podstawowa w Kostkach Dużych;
Nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej, rewalidant w Szkole Podstawowej nr 2 w Busku- Zdroju;
Nauczyciel nauczania indywidualnego w Szkole Podstawowej w Kamedułach;
Nauczyciel rewalidant- tyflopedagog i surdopedagog w Szkole Podstawowej nr 3 w Busku- Zdroju;
Pedagog Szkolny w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Busku- Zdroju
Karolina Korczyńska
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu- kierunek fizjoterapia - studia licencjackie i magisterskie;
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych - kierunek - Integracja Sensoryczna
Doświadczenie:
Fizjoterapeuta w Przychodni "Zdrowie" w Kielcach
Fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej w Centrum Medycznym "College Medical Clinic" i Fundacji na Recz Promocji Zdrowia "PULS"
Inne kwalifikacje i umiejętności:
Szkolenie z zakresu Terapii Naurotaktylnej
Kurs Terapia ręki
Szkolenie z zakresu oceny funkcjonalnej i prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów w wieku rozwojowym (0-7 lat)
Kurs masaż logopedyczny
Kurs Kinesiology Taping ( poziom podstawowy i zaawansowany)
Kurs masażu sportowego
Agnieszka Gałęzowska
Akademia Świętokrzyska w Kielcach, Wydział - Pedagogiczny i Nauk o Zdrowiu, kierunek: Pedagogika, specjalność: rewalidacja z terapią pedagogiczną - magister
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, kierunek: Psychopedagogika, diagnoza i pomoc psychologiczna - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach, kierunek: Pedagogika, specjalność: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z językiem angielskim i informatyką - licencjat
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera
Kursy i szkolenia:
Elementy Terapii Poznawczo - Behawioralnej w pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu - CTPB w Warszawie
Organizacja i zarządzanie oświatą - ZDZ w Kielcach
Integracja Sensoryczna - PSTIS w Warszawie
Kierownik wycieczek szkolnych
Integracja sensoryczna: teoria, diagnoza i terapia- CWRO w Konstancinie - Jeziorna
Aktywizacja społeczna i zawodowa osób z autyzmem - SYNAPSIS w Warszawie
Uczenie zachowań społecznych dzieci z autyzmem - Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
Metody stymulacyjne w diagnozie i terapii dzieci autystycznych - Instytut Szkoleń i Analiz Gospodarczych w Warszawie
Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie
Kurs kwalifikacyjny Oligofrenopedagogika
Kurs Terapii behawioralnej - I, II i III stopnia
Anna Machnicka
Dyplom Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach, Wydział Pedagogiczny w zakresie pracy kulturalno-oświatowej - tytuł: magister pedagogiki;
Studium Pedagogiczne z metodyką geografii dla nauczania przedmiotów ogólnokształcących;
Studia Podyplomowe w zakresie geografii w zreformowanej szkole - Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy;
Studia Podyplomowe w zakresie nauczycieli przedmiotów zawodowych zakresie turystyki i hotelarstwa. Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych;
Studia Podyplomowe :
Pedagogika Specjalna - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika),
Pedagogika Specjalna - logopedia
Pedagogika specjalna - Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Pedagogika Specjalna - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością wzrokową (tyflopedagogika)
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych;
Ukończone Kursy:
Dziecko z autyzmem w przedszkolu i szkole
Dostosowanie wymagań edukacyjnych i indywidualizacja nauczania
Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania
Dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole
Przemoc i agresja w szkole
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Współpraca z rodzicami warunkiem sukcesu wychowawczego
Elena Jaworska
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Przyrodnicza w Sandomierzu, kierunek: pedagogika specjalna - oligofrenopedagogika
Akademia Pedagogiki Specjalnej Grzegorzewskiej w Warszawie, II stopień - magisterskie, kierunek: edukacja integracyjna i włączające nauczycielskie
Świętokrzyska Szkoła Wyższa w Kielcach, kierunek: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami terapii pedagogicznej - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: Zarządzanie Oświatą - studia podyplomowe
Kariera zawodowa:
Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu w Łagowie prowadzone przez Stowarzyszenie Nauczycieli i Wychowanków w Kielcach
Nauczyciel- terapeuta w Niepublicznym Przedszkolu Baja- Patataja w Kielcach
Nauczyciel pedagog specjalista w Szkole Podstawowej w Mąchocicach- Scholasterii
Nauczyciel pedagog specjalista w Szkole Podstawowej nr w Kielcach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla studentów są udostępniane na platformie MSTeams
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia odbywają się na platformie MSTeams
Koszt całej całej usługi 4000 zł, w tym:
- 3900 zł czesne
- 100 zł wpisowe
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe