Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM®
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM®
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
sprzedawcy, menedżerowie sprzedaży, właściciele firm, osoby zainteresowane podniesieniem swoich kompetencji w zakresie sprzedaży i budowania innowacyjnej relacji.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych oraz zapoznanie i wdrożenie uczestników w innowacyjny model Sandler Selling System. Proces szkoleniowy umożliwi poznanie najważniejszych założeń modelu, przećwiczenie technik budowania relacji, zadawania pytań, kontraktowania, prezentowania rozwiązań, zamykania sprzedaży, czy wywierania wpływu oraz nabycie kompetencji społecznych jak aktywne słuchanie, umiejętność "dostrojenia się", budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Złamanie schematu budowania relacji | Kryteria weryfikacji - poziom wykorzystania alternatywnego model działania, który odczaruje sprzedaż i pokaże jej nowe oblicze;- zastosowanie niestandardowych techniki budowania relacji z klientem pozwalających odróżnić się od „klasycznych” sprzedawców; - unikanie pułapki „bezpłatnego” consultingu i przepalania czasu na rozmowy „z góry” skazane na porażkę; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zarządzanie procesemsprzedaży w oparciu o innowacyjny model Sandler Selling System | Kryteria weryfikacji - zarządzanie rozmową z klientem i wiedza dlaczego „kto pyta, ten rządzi”;- zarządzanie emocjami klienta, - wywieranie wpływ na decyzje klienta w „nieinwazyjny” sposób; - prowadzenie rozmowy z klientem tak, aby dotrzeć do jego najważniejszych wyzwań i pomóc mu znaleźć rozwiązanie - prowadzenie działań prospectingowych korzystając m.in. z mediów społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie kompetencji społecznych | Kryteria weryfikacji - aktywne słuchanie, - "dostrojenia się" do rozmówcy i sytuacji - budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program zakłada realizację 56 godzinnej sesji realizowanej w formie stacjonarnej/warsztatowej (praca w grupach, wykład, ćwiczenia, scenki). Zajęcia będą miały część teoretyczną, wprowadzającą do omawianego materiału, ale opierać się będą w dużej mierze na ćwiczeniach, czyli na praktyce, która zapewni, że prezentowana wiedza zostanie przez uczestników opanowana i wdrożona do ich codziennej pracy.
Program usługi to ułożony w proces, w którym pomiędzy sesjami przewidziane są odstępy, podczas których uczestnicy wykonywać będą zadania wdrożeniowe. Przez cały proces uczestnikom towarzyszyć będzie aplikacja Improver, która nie pozwoli zapomnieć o poruszanych zagadnieniach podczas sesji szkoleniowej. Będzie też wymuszać aktywności, które pozwolą uczestnikom trwale wdrożyć metodykę Sandlera do działań, zmienić nastawienie na trwałą zmianę postaw, umiejętności i nawyków sprzedażowych.
Program oparty jest na modelu „Sandler Selling System” (wdrażanych wyłącznie w autoryzowanych biurach Sandler Training na świecie)
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Z ł a m s c h e m a t b u d o w a n i a r e l a c j i
• Jak zmieniły się "reguły gry" na rynku doradczym i dlaczego stare podejście już nie sprawdza się tak skutecznie?
• "Odczarowanie" sprzedaży - czym jest sprzedaż dziś oraz czy sprzedawać może każdy?
• Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System.
• Dlaczego klienci obawiają się kontaktu z osobami, które chcą sprzedawać - optyka drugiej strony
• Jak budować zaufanie w relacji z klientem, zarówno na etapie sprzedaży, jak i podczas prowadzenia projektu
• Jak tworzyć szczere i partnerskie relacje z klientem, pozbawione sztuczności, blichtru i "pustych" wzajemnych zobowiązań stron.
• Przestrzeń do powiedzenia "nie" - na ile pomaga w budowaniu wizerunku doradcy "premium"?
K o n t r a k t o w a n i e " u p - f r o n t "
• Zarządzanie procesem rozmowy z klientem (na każdym etapie kontaktu).
• Ustalanie celu, agendy i wyniku każdego spotkania (lub rozmowy telefonicznej).
• Jak unikać pułapki bezpłatnego consultingu i przepalania czasu na procesy sprzedażowe z góry skazane na porażkę?
Bó l , b u d ż e t , d e c y z j a, k w a l i f i k a c j a k l i e n t a
• Wprowadzenie do pojęcia "bólu" i motywacji do zakupu.
• Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z "bólem").
• Lejek Bólu – strategia pytań. Jak umiejętnie zadawać pytania?
• Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania.
• Weryfikacja gotowości klienta do podpisania umowy (budżet).
• Weryfikacja procesu decyzyjnego.
• Usprawnianie procesu decyzyjnego u klienta.
• Po czym poznać potencjał? Dlaczego umiejętna kwalifikacja klientów jest tak ważna?
P r e z e n t a c j a
• Praca w modelu "najpierw pytaj, potem prezentuj".
• Jak prezentować, by porwać publikę?
• O mowie sprawczej słów kilka.
• Jak doprowadzić podczas rozmowy/prezentacji do dwóch słynnych Sandlerowych efektów na spotkaniu?
METODOLOGIA
Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.
Filozofia programów SANDLER SELLING SYSTEM opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:
- Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie z klientem?
- Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
- Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
- Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
- Jak zbuduje osobisty komfort pracy?
Sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego i infrastruktury (toalety) oraz możliwością aranzacji stołow i krzeseł, z rzutnikiem multimedialnym i flipchartem.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy: 30 min.sesję nie są wliczone do czasu szkolenia.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: aktywność na zajęciach, wymagana obecność na min. 80% zajeć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System;Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem - analizamodelu i raportu Extended DISC. | Prowadzący Jan Grzesikiewicz | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 TechnikiPozycjometru, Taktyka Odwracania). | Prowadzący Jan Grzesikiewicz | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Kwalifikacja Prospecta - badanie gotowości klienta dozakupu (Budżet), Rozmowa o decyzji zakupowej (Decyzja). | Prowadzący Jan Grzesikiewicz | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Kwalifikacja Prospecta - Budowanie motywacji do zakupu(Lejek Bólu), Ćwiczenia wdrożeniowe (symulacje biznesowe). | Prowadzący Jan Grzesikiewicz | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Strategia Negatywnego Odwracania, zarządzanie procesemsprzedaży (Kontraktowanie i Zabezpieczanie działań). | Prowadzący Jan Grzesikiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Prezentacja Rozwiązania i Zabezpieczanie sprzedaży. Sztukaprezentacji na podstawie książki: „Błąd Power Pointa”. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Warsztaty treningowe, case study oparte o cały processprzedaży Sandlera. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 840,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jan Grzesikiewicz
doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu i gamifikacji.
Sprzedawca/praktyk z branży ubezpieczeniowej/trener z ponad 5 letnim doświadczeniem
(przeprowadził ponad 800 dni warsztatowych i zrealizował projekty dla takich branż jak:
ubezpieczenia, finanse, energetyka, farmacja, automotive, logistyka,.
Specjalizuje się w diagnozie problemów swoich klientów na płaszczyźnie
rozwoju kompetencji ich pracowników. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołem
sprzedażowym m.in. branży ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej i konsultingowej, co pozwala mu
na ekspercką i wieloaspektową analizę kondycji klientów oraz ich potencjału.
Współtwórca narzędzia Improver do wdrażania wiedzy i zmiany nawyków przy wykorzystaniu
mechanizmu gamifikacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Badanie kwestionariuszem Extended DISC, który pozwala na przygotowanie indywidualnego planu pracy nad efektywnością osobistego stylu komunikowania się
- Dostęp do aplikacji mobilnej IMPROVER, pełniącej funkcję "wirtualnego trenera”, który poprzez misje i quizy wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje wykorzystanie nowych umiejętności, a jednocześnie nagradza sukcesy i piętnuje zaniechania.
- Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
Informacje dodatkowe
Organizator nie pokrywa kosztów parkingów, dojazdu i zakwarterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami