Excel przydatne funkcje i raporty – poziom średniozaawansowany – warsztaty online
Excel przydatne funkcje i raporty – poziom średniozaawansowany – warsztaty online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie stanowi kontynuacje szkolenia Microsoft Excel Podstawowy. Jest przeznaczone szczególnie dla osób, które znają już podstawy obsługi programu Excel, chcących utrwalić swoją wiedzę oraz nauczyć się sprawnych narzędzi do analizowania i tworzenia zestawień. Na zajęciach przedstawiany jest przegląd najistotniejszych funkcji Excela, a także narzędzi związanych z bardziej efektywną pracą. Szkolenie w całości oparte na warsztatach praktycznych, ćwiczeniowych w oparciu o wiedzę teoretyczną.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
powtórzenie podstaw obsługi programu Ms Exceltworzenie tabeli oraz korzystanie z formuł obliczeniowych i gotowych funkcji,
nabycie umiejętności graficznej wizualizacji danych (tworzenie wykresów)
formatowanie warunkowe danych i ich wizualizacja
utrwalenie skrótów klawiszowych przyspieszających pracę
tworzenie tabeli przestawnej, grupowanie danych
opanowanie funkcji matematycznych, statystycznych, tekstowych i funkcji związanych z datami
nabycie umiejętności sortowania i filtrowania danych
Efekty uczenia się
Po szkoleniu uczestnik:
- tworzy tabele oraz korzysta z formuł obliczeniowych i gotowych funkcji,
- wizualizuje dane przy użyciu grafiki (tworzy wykresy)
- formatuje warunkowo dane i je wizualizuje
- stosuje skróty klawiszowe przyspieszające pracę
- tworzy tabele przestawne, grupuje dane
- stosuje funkcje matematyczne, statystyczne, tekstowe i funkcje związane z datami
- sortuje i filtruje dane
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
PRE i POST test
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Powtórzenie podstaw programu Excel
- Autodopasowanie szerokości kolumn i wierszy
- Adresowanie względne, bezwzględne i mieszane
- Wklejanie specjalne
- Malarz formatów
- Narzędzie znajdź i zamień
- Seria danych
- Typy danych
- Skróty klawiszowe przyspieszające pracę
- Tablica – tworzenie tabeli automatycznej
Funkcje i formuły
- Funkcja vs formuła
- Schemat funkcji
- Operatory
- Działania arytmetyczne
- Adresowanie względne, mieszane, bezwzględne i wielowymiarowe
Przegląd popularnych i przydanych funkcji
- Funkcja logiczna jeżeli z wieloma warunkami logicznymi (z użyciem wewnętrznej funkcji oraz & lub)
- Funkcje matematyczne i statystyczne (suma.jeżeli, licz.jeżeli, licz.warunki, suma.warunków, średnia, min, max, ile.niepustych, licz.puste itp.)
- Funkcje wyszukiwania (wyszukaj.pionowo, wyszukaj.poziomo, wyszukaj, x.wyszukaj)
- Funkcje daty (dzień,roboczy, dni.robocze, data.różnica, dzień.tyg, dziś, teraz, dzień, miesiąc, rok, data, czas)
Tabele przestawne – narzędzie Business Intelligence do analizy danych
- Pola i obszary tabeli przestawnej
- Ustawienia pola wartości (np. zamiana wartości na procenty)
- Podsumowanie w kolumnach i wierszach (np. zmiana sumy wartości na licznik, średnią, minimum i maksimum)
- Filtry vs fragmentatory
- Grupowanie danych
- Dodatkowe pola obliczeniowe
- Połączenia raportów i odświeżanie raportu
Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami oraz tworzenie połączeń między nimi
- Operacje na arkuszach, kolumnach i wierszach
Narzędzie Sumy częściowe
Ochrona arkusza i skoroszytu
Analiza i wyszukiwanie danych
- Sortowanie proste i zaawansowane opcje
- Wielopoziomowe sortowanie danych
- Narzędzie Autofiltr
- Filtrowanie z użyciem symobli: *, ?
- Filtr niestandardowy
Tworzenie i edycja wykresów
- Rodzaje wykresów, zmiana zakresu danych
- Projektowanie i formatowanie wykresów
- Wykres z dwiema osiami
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zajęcia | Prowadzący Dominika Charyton | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zajęcia | Prowadzący Dominika Charyton | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 291,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto107,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto87,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dominika Charyton
Specjalność zawodowa – jest ekspertem w zakresie szkoleń Ms Excel. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń na trzech poziomach zaawansowania. Zdobyła certyfikat egzaminu 98-364 MTA Database Fundamentals Microsoft Technology Associate. Ma na swoim koncie liczne szkolenia związane z bazami oraz zarządzaniem danych.
Doświadczenie zawodowe – 17-letnie doświadczenie dydaktyczne jako trener oraz 7-letnia praktyka w zakresie prowadzenia szkoleń z Excela.
Działalność szkoleniowa - wieloletnia działalność szkoleniowa koncentrująca się zarówno na prowadzeniu szkoleń zamkniętych jak i otwartych; doświadczenie w zakresie uczenia kadry pracowniczej firm prywatnych, korporacji czy instytucji samorządowych. Oprócz szkoleń z pakietu MS Office, posiada duże doświadczenie w pracy z klientem indywidualnym i grupą w zakresie samorozwoju. Tematy takie jak rekrutacja, selekcja pracowników, czy testy określające predyspozycję są podstawowym narzędziem pracy doradcy zawodowego. Wieloletnie treningi kompetencji i umiejętności społecznych oraz doświadczenie w wykorzystywaniu metod grupowego poradnictwa zawodowego, są mocną stroną trenerki.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej będą wysłane uczestnikom drogą mailową przed szkoleniem. Podczas szkolenia będzie udostępniana prezentacja.
Informacje dodatkowe
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się poprzez platformę szkoleniową.
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.