Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze? Warsztaty praktyczne w Zakopanem.
Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze? Warsztaty praktyczne w Zakopanem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla:
- kadry zarządzającej,
- specjalistów HR,
- menedżerów
- właścicieli firm
- oraz dla wszystkich tych, których praca polega na zarządzaniu zespołem i którzy chcą to robić według najnowszych metod i w oparciu o najskuteczniejsze praktyki.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji z zakresu zarządzania zespołem, motywowania oraz budowania autorytetu wśród podległych pracowników.Efekty uczenia się
Uczestnik po szkoleniu:
Wiedza:
- definiuje pojęcia z zakresu skutecznego kierowania zespołem
- określa cechy dobrego menedżera
Umiejętności:
- sprawnie współpracuje w grupie, efektywnie wyznaczając sobie i innym zadania
- indywidualnie dopasowuje styl kierowania do rozwoju zawodowego i osobistego pracownika
- planuje dostosowanie technik motywowania dla siebie i pracowników
Kompetencje społeczne :
- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem
- identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia,
- określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Walidacja usługi odbędzie się poprzez arkusz ankiety ewaluacyjnej w formie 5 pytań otwartych oraz 6 zamkniętych, przekazywanej dla uczestnika w ostatnim dniu szkolenia podczas ostatniej przerwy
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Dzień I
Godz. 10.00 - 11.30 – szkolenie
1.Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania.
Godz. 11.30 - 12.00 – przerwa kawowa
Godz. 12.00 - 13.30 – szkolenie
2.Ja w roli menedżera.
A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu zarządzania.
B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron.
C. Interesy a stanowiska w procesie zarządzania i motywowania.
D. Umiejętności i cechy skutecznego menedżera.
E. Źródła autorytetu.
F. Próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako przełożonego menedżera.
Godz. 13.30 - 14.30 – przerwa obiadowa
Godz. 14.30 - 16.00 – szkolenie
3.Jak zarządzać, aby nie tracić kontaktu z pracownikami?
4.Jak zarządzać, aby ludzi motywować?
Godz. 16.00 - 16.30 – przerwa kawowa
Godz. 16.30 - 18.00 – szkolenie
5.Jak zbudować zgrany zespół i wydobyć z pracowników to, co najlepsze?
A. Selekcja I rekrutacja pracowników.
B. Efektywna motywacja.
C. Ocena poszczególnych członków podległego zespołu.
Dzień I
Godz. 09.00 - 10.30 – szkolenie
6.Omówienie wybranych koncepcji motywowania pracowników i ich konsekwencji dla funkcjonowania organizacji.
7.Rozpoznawanie indywidualnych wzorców komunikowania się menedżerów i ich konsekwencji dla procesów motywowania pracowników.
Godz. 10.30 - 11.00 – przerwa kawowa
Godz. 11.00 - 12.30 – szkolenie
8.Bycie rozpoznanym, zauważonym jako podstawowa potrzeba człowieka.
9.Jak motywować czego potrzebują ludzie, by efektywnie pracować?
Godz. 12.30 - 13.30 – przerwa obiadowa
Godz. 13.30 - 15.00 – szkolenie
10.Coaching-jak dbać o rozwój pracowników?
11.Wzorzec tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników.
12.Wzorce relacji menedżer pracownik i ich konsekwencje dla efektywności pracy.
Godz. 15.00 - 15.30 – przerwa kawowa
Godz. 15.30 - 17.00 – szkolenie
13.Pochwała i krytyka jak je stosować aby były skuteczne?
14.Podsumowanie -plan zmiany osobistej.
- Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 24-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie dydaktycznej (45min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze? Warsztaty praktyczne w Zakopanem. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze? Warsztaty praktyczne w Zakopanem. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze? Warsztaty praktyczne w Zakopanem. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 693,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto112,24 PLN
- Koszt osobogodziny netto91,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zygmunt Dolata
Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Inwestycja:
2190.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych oraz przedsiębiorstw finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu, w którym odbędzie się szkolenie, na hotel o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami