Studia podyplomowe Psychodietetyka
Studia podyplomowe Psychodietetyka
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowanie są do wszystkich osób zainteresowanych psychodietetyką, a w szczególności do:
- Dietetyków, technologów żywności i żywieniowców chcących poszerzyć swoje kompetencje z zakresu psychodietetyki
- Psychologów i psychoterapeutów
- Pielęgniarek
- Trenerów personalnych
- Absolwentów nauk przyrodniczych, zainteresowanych psychodietetyką takich specjalności jak: biochemia, biologia, ekologia, mikrobiologia lub ochrona środowiska
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji14-03-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi182
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe Psychodietetyka z egzaminem końcowym potwierdzają przygotowanie do diagnozowania zaburzeń odżywiania, zastosowania metod i narzędzi wspomagających zmianę nawyków żywieniowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje prawidłowości funkcjonowania i metabolizmu organizmu. | Kryteria weryfikacji Omawia fizjologię układu pokarmowego, rozróżnia rodzaje głodu, wskazuje konieczność specjalistycznych konsultacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przyczyny chorób oraz odrębności żywieniowe i psychologiczne występujące na różnych etapach rozwoju osobniczego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje i opisuje emocje oraz ich wpływ na zaburzenia odżywiania. | Kryteria weryfikacji Klasyfikuje emocje, opisuje wpływ emocji na funkcjonowanie człowieka, zależności pomiędzy emocjami a motywacją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Definiuje metody rozwijania osobowości wykorzystywane w praktyce psychologiczno-dietetycznej. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka, tworzy plany aktywności fizycznej wspomagane doborem właściwej diety | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia i stosuje metody diagnozowania zaburzeń pacjentów chorujących somatycznie i psychosomatycznie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Omawia i stosuje metody diagnozowania zaburzeń pacjentów chorujących somatycznie i psychosomatycznie | Kryteria weryfikacji Buduje zestawy pytań, które pomagają w diagnozie i ocenie stanu faktycznego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podstawy żywienia - w oparciu o EBM
- Podstawowe zagadnienia związane z nauką o żywności i żywieniu wraz z analizą badań naukowych
- Skład organizmu człowieka, procesy przemiany materii, bilans energetyczny, procesy trawienia i wchłaniania składników pokarmowych
- Zapotrzebowanie energetyczne człowieka (podstawowa i ponadpodstawowa przemiana materii) oraz zapotrzebowanie na składniki odżywcze i regulujące w różnych okresach jego życia, stanu fizjologicznego i zdrowotnego oraz indywidualnych cech, jak: wiek, płeć, aktywność ruchowa
Fizjologia odżywiania się
- Głód i sytość
- Główne centrum dowodzenia − podwzgórze
- Regulacja pobierania pokarmu: kora mózgowa, ośrodek węchowy, smakowy i wzrokowy, ciało migdałowate.
Psychologia emocji i motywacji
- Ogólna charakterystyka emocji. Status problematyki emocji w psychologii. Sposoby definiowania emocji w psychologii. Różnica pomiędzy emocjami a nastrojem, afektem i procesami poznawczymi. Komponenty emocji.
- Funkcje emocji.
- Klasyfikacje emocji – podejście kategorialne i wymiarowe.
- Ekspresja emocjonalna
- Biologiczne podstawy emocji
Psychoterapia anoreksji i bulimii
- Definicja zaburzeń odżywiania
- Kryteria diagnostyczne zaburzeń odżywiania
Mindfulness
- Rodzaje treningów uważności
- Mindfulness – cele treningu uważności. Czym jest mindfulness?
- Medytacja a mindfullness.
- 5 podstawowych zasad uważności.
- Trening uważności w kontekście dzieci
Aktywność fizyczna jako element terapii
- Trening jako narzędzie budowania pewności siebie i dobrego samopoczucia
- Aktywność fizyczna w świetle aktualnych zaleceń
- Aktywność fizyczna a ryzyko chorób cywilizacyjnych
Etyka pracy dla osób pracujących w zawodach ochrony zdrowia. W ujęciu pracy z pacjentem i własnego rozwoju.
- Zagadnienia etyczne w pracy psychodietetyka
- Psychodietetyk wśród innych zawodów zaufania publicznego i ochrony zdrowia
- Badanie własnej motywacji wyboru zawodu związanego z pomocą innym
Dietoterapia w neofobii żywieniowej – praca z pacjentem
- Zaburzenia neurorozwojowe u dzieci – rodzaje i znaczenie dietoterapii.
- Kryteria diagnostyczne zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD).
- Powiązanie mikrobioty jelitowej oraz nietolerancji pokarmowych z ADHD w świetle badań naukowych.
Psychopatologia zaburzeń odżywiania i elementy diagnozy klinicznej
wg DSM V
- Zaburzenie odżywiania w ujęciu terapii systemowych
- Zaburzenia odżywiania w ujęciu poznawczo- behawioralnym
- Zaburzenia odżywiania w ujęciu terapii Gestalt
Techniki i narzędzia coachingowe
- Coach liderem dla samego siebie. Umiejętności komunikacyjne w coachingu
- Coaching w organizacji
- Nowoczesne formy kształcenia a coaching
Poradnictwo dietetyczne z elementami dialogu motywacyjnego
- Wstęp do psychodietetyki - czym jest psychodietetyka
- Zmiana nawyków żywieniowych w ujęciu psychologicznym - jak ocenić, na którym etapie procesu zmiany -poszczególne etapy
- Psychologiczne przyczyny otyłości
Perspektywa psychologiczna zaburzeń neurorozwojowych
- Definicja zaburzeń neurorozwojowych
- Szczegółowe omówienie zaburzeń ze spektrum autyzmu
- Specyfika pracy i trudności w pracy z Pacjentami z diagnozą ASD
Interwencje psychologiczne w pracy z Pacjentem chorującym somatycznie i psychosomatycznie
- Definicja Pacjenta chorującego somatycznie oraz Pacjenta cierpiącego psychosomatycznie
- Omówienie trudności emocjonalnych Pacjentów pojawiających się w gabinecie lekarza, psychologa, dietetyka, psychodietetyka
- Rozwijanie kompetencji miękkich poprzez ćwiczenia praktyczne (symulacja pracy z Pacjentem).
Organizacja i zarządzanie czasem
- Jak znaleźć czas na rozwój?
- Jak budować dobre nawyki w zarządzaniu czasem
- Cele - co chcemy osiągnąć i jak do tego dążyć
- Jak się zmotywować, by zrealizować swoje cele
- Zrobione jest lepsze od doskonałego. Jak sobie radzić z perfekcjonizmem
Podstawy planowania jadłospisu na co dzień i w sytuacjach niestandardowych
- Proces obsługi klienta od momentu jego przyjścia do pozostawienia pozytywnej opinii
- Materiały dodatkowe, praca na schematach tj. Dieta śródziemnomorska, DASHi inne.
- Dobry wywiad z klientem, który umożliwi ci ułożenie naprawdę dopasowanego jadłospisu
Stres – jego wpływ na ciało i psychikę. Techniki rozładowania napięcia i relaksacji.
- Stres i jego wpływ na zdrowie (ciała i psychiki). Teoria poliwagalna - założenia i praktyka w pracy z pacjentem
- dobowy rytm ultradiański – znaczenie profilaktyki i konsekwencje zaburzenia
Rozpoznawanie sygnałów – głód, ochota, zachcianka
- Nauka rozpoznawania sygnałów płynących z ciała- głód, sytość, zachcianka
- Czy istnieją predyspozycje do jedzenia pod wpływem emocji
- Jedzenie emocjonalne- jego rola w przebiegu emocjonalnego jedzenia
Psychodietetyka w praktyce
- Wprowadzenie do psychodietetyki
- Składowe, które mają wpływ na nasze zdrowie i dobrostan, tj. dobre zachowania żywieniowe, regularna aktywność fizyczna, regeneracja, podejście do zdrowia, umiejętne radzenie sobie ze stresem i napięciem emocjonalnym, relacje z samym sobą, relacje z bliskimi, umiejętność wdzięczności i afirmacji.
Studia trwają 2 semestry (182 godziny), umożliwiają uzyskanie 30 punktów ECTS. Zajęcia realizowane są w formie mieszanej, około 50% zajęć prowadzonych jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Zajęcia odbywają są średnio co 2 tygodnie w soboty i niedziele, średnio 6 - 8 godzin dziennie (godzina dydaktyczna - 45 minut).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 46 Podstawy żywienia - w oparciu o EBM | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 46 Psychoterapia anoreksji i bulimii | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:35 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 46 Podstawy żywienia - w oparciu o EBM | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 46 Mindfulness | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:35 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 46 Fizjologia odżywiania się | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 46 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 46 Fizjologia odżywiania się | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 46 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 46 Mindfulness | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 46 Psychoterapia anoreksji i bulimii | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 46 Mindfulness | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 46 Aktywność fizyczna jako element terapii | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 46 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 46 Mindfulness | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 46 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 46 Mindfulness | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 46 Aktywność fizyczna jako element terapii | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 46 Psychopatologia zaburzeń odżywiania i elementy diagnozy klinicznej wg DSMV | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 46 Aktywność fizyczna jako element terapii | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 46 Psychopatologia zaburzeń odżywiania i elementy diagnozy klinicznej wg DSMV | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 46 Psychoterapia anoreksji i bulimii | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 46 Etyka pracy dla osób pracujących w zawodach ochrony zdrowia. Praca z pacjentem i własny rozwój. | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 46 Dietoterapia w neofobii żywieniowej - praca z pacjentem | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 46 Poradnictwo dietetyczne z elementami dialogu motywacyjnego, 4 godz. zajęcia dydaktyczne wykład | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 46 Organizacja i zarządzanie czasem, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 46 Techniki i narzędzia coachingowe, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 46 Poradnictwo dietetyczne z elementami dialogu motywacyjnego, 4 godz. zajęcia dydaktyczne wykład | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 46 Organizacja i zarządzanie czasem, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 46 Techniki i narzędzia coachingowe, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 46 Perspektywa psychologiczna zaburzeń neurorozwojowych, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 46 Podstawy planowania jadłospisu na co dzień i w sytuacjach niestandardowych, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 46 Interwencje psychologiczne w pracy z pacjentem chorującym somatycznie i psychosomatycznie, 4 godz. dydaktyczne wykład | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 46 Techniki i narzędzia coachingowe, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 46 Perspektywa psychologiczna zaburzeń neurorozwojowych, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 46 Perspektywa psychologiczna zaburzeń neurorozwojowych, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 46 Techniki i narzędzia coachingowe, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 46 Interwencje psychologiczne w pracy z pacjentem chorującym somatycznie i psychosomatycznie, 4 godz. dydaktyczne wykład | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 46 Podstawy planowania jadłospisu na co dzień i w sytuacjach niestandardowych, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 46 Stres - jego wpływ na ciało i psychikę. Techniki rozładowania napięcia i relaksacji, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 46 Interwencje psychologiczne w pracy z pacjentem chorującym somatycznie i psychosomatycznie, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 46 Interwencje psychologiczne w pracy z pacjentem chorującym somatycznie i psychosomatycznie, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 46 Stres - jego wpływ na ciało i psychikę. Techniki rozładowania napięcia i relaksacji, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 46 Podstawy planowania jadłospisu na co dzień i w sytuacjach niestandardowych, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 46 Psychodietetyka w praktyce, 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 46 Rozpoznawanie sygnałów - głód, ochota, zachcianka; 4 godz. dydaktyczne ćwiczenia | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 46 Walidacja - egzamin końcowy | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto24,18 PLN
- Koszt osobogodziny netto24,18 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Binduga
Doktorantka Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie na Wydziale Technologii Żywności. Absolwentka Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania na kierunku Turystyka i rekreacja o specjalnościach: zarządzanie w turystyce, hotelarstwo i gastronomia oraz turystyka międzynarodowa oraz studiów podyplomowych Dietetyka i planowanie żywienia. Prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz na studiach podyplomowych.
Jakub Błażej
Od kilku lat pracuje w Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym Oddziale Dziennym dla Dzieci i Młodzieży Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii. Prowadzi konsultacje oraz psychoterapię indywidualną osób dorosłych w klinice Psychomedic w Warszawie. Współpracował z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, gdzie prowadził zajęcia w ramach kierunku: Psychodietetyka.
W mojej pracy łączy teorie psychoanalityczne z wiedzą z obszarów medycznych. Od 2022 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Magdalena Czyżewska
Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu psychologii na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz studiach podyplomowych od 2022 roku.
Paulina Kawa-Zięba
Uwielbia wzmacniać innych w drodze do realizacji ich celów. Inspiruje do działania, zachęca do aktywności i poznawania siebie. Uczy jak budować szczęśliwe życie bez stresu, mieć czas dla siebie i wewnętrzny spokój. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli trenera i prelegenta. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu radzenia sobie ze stresem, mindfulness, komunikacji i efektywności osobistej.
Prowadziła szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Pratt & Whitney, PKO Bank Polski, G2A Arena, T-Mobile, Polpharma, Gazeta.pl, Uniwersytet Rzeszowski, Elavon Financial Services DAC Sp. Z o.o. i wielu innych. Autorka bloga i artykułów dotyczących rozwoju osobistego oraz przepisów na zdrowe życie.
Od 2024 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Beata Machniak
W swojej pracy integruje metody różnych podejść psychoterapeutycznych m.in. terapii systemowej, psychodynamicznej, elementów hipnozy i pracy z ciałem.
Od 2024 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Dominika Kaczor
Opracowuje diety uwarunkowane schorzeniem pacjenta w tym diety redukcyjne, rehabilitacyjne czy eliminacyjne.
Przez lata współpracowała z licznymi instytucjami prowadząc szkolenia, warsztaty, prelekcje, a także konferencje z zakresu profilaktyki zaburzeń odżywiania, żywienia oraz żywności ekologicznej.
Charakteryzuje się bogatym doświadczeniem, które uzyskała dzięki pracy w: Fundacji Żywieniowe ABC; Podkarpackim Hospicjum dla Dzieci; prywatnym ośrodku leczącym zaburzenia odżywiania; pracy w gabinetach dietetycznych w Rzeszowie.
Od 2024 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy uczestnikom studiów dostęp do materiałów przekazywanych przez wykładowców poszczególnych przedmiotów drogą elektroniczną oraz na platformie Moodle. W trakcie trwania studiów uczestnicy mają również możliwość ponownego odtwarzania zajęć realizowanych w formie on-line do czasu zakończenia studiów.
Warunki uczestnictwa
Na studia mogą aplikować osoby posiadające wykształcenie wyższe z zakresu: dietetyka, psychologia, medycyna, pielęgniarstwo, pedagogika, fizjoterapia. Proces rekrutacji odbywa się w formie online. Tryb postępowania i dostęp do systemu rekrutacji znajduje się na stronie: https://podyplomowe.wsiz.pl/rekrutacja/
Szczegółowe informacje:
podyplomowe.wsiz.pl; e-mail:csp@wsiz.edu.pl
Informacje dodatkowe
Zajęcia realizowane w blokach 4-godzinnych łącznie z planowanymi przerwami. Godzina akademicka to 45 min.
Czesne za studia w podana w Karcie Usługi w Bazie Usług Rozwojowych nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 50 zł., którą wnosi słuchacz na etapie składania dokumentów rekrutacyjnych.
Zajęcia dydaktyczne na studiach prowadzą: Jakub Tobiasz, Katarzyna Szczepaniak, Aneta Stopa, Małgorzata Soroń-Lisik, Małgorzata Trybus.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia odbywają się w soboty-niedziele co 2 tygodnie po około 6-8h dydaktycznych każdego dnia w formie stacjonarnej lub zdalnej. Zajęcia zdalne prowadzone są z użyciem platformy Cisco Webex. Słuchacz, aby skorzystać z zajęć online musi posiadać stanowisko pracy spełniające poniższe minimalne wymagania: Komputer/laptop/ z zainstalowanym systemem:
Windows
· Windows 8 32-bit/64-bit
· Windows 8.1 32-bit/64-bit
· Windows 10
Mac OS X
10.13
10.14
10.15
11.0 (Big Sur)
inux (Web App) (32-bit/64-bit)
Ubuntu 14.x lub nowsze
OpenSuSE 13.x lub nowsze
Fedora 18 lub nowsza
Czerwony Kapelusz 6 lub później
Debian 8.x lub nowszy
· Minimalna przepustowość połączenia internetowego:
· Download 4 Mb/s
· Upload 2 MB/s
Uczestnictwo w zajęciach jest również możliwe poprzez większość urządzeń mobilnych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe