Pedagogika korekcyjna - terapia pedagogiczna Studia podyplomowe WSHIU Akademia Nauk Stosowanych
Pedagogika korekcyjna - terapia pedagogiczna Studia podyplomowe WSHIU Akademia Nauk Stosowanych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuSektor Usługi Rozwojowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są kierowane do osób, które:
- posiadają kwalifikacje do nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć, a nie posiadają przygotowania w zakresie pedagogiki specjalnej (W przypadku tych osób program studiów będzie poszerzony następujące zajęcia: dydaktyka specjalna (30h); diagnostyka w pedagogice specjalnej (30); praktyki zawodowe (60h)
- posiadają przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej i chcą uzyskać przygotowanie w dodatkowym zakresie pedagogiki specjalnej
- Nauczyciele przedszkoli i szkół wszystkich typów (specjalnych, integracyjnych, ogólnodostępnych);
- Wychowawcy, opiekunowie;
- Pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych;
- Pedagodzy szkolni;
- Psycholodzy.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji08-10-2023
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi570
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa “Pedagogika korekcyjna - terapia pedagogiczna – studiapodyplomowe” przygotowuje do skutecznej pracy z osobami mającymi trudności w rozwoju, zaburzeniami zachowania, specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub innymi trudnościami w nauce.
Usługa przygotowuje również do prowadzenia terapii pedagogicznej i wsparcia rozwoju jednostek w różnych kontekstach edukacyjnych.
Efekty uczenia się
-
Absolwent Definiuje podstawy teorytyczne pedagogiki korekcyjnej. Definiuje pojęcia na temat teorii i koncepcji pedagogiki korekcyjnej oraz innych dziedzin związanych z edukacją i rozwojem człowieka.
-
Projektuje i realizuje programy terapeutyczne, które uwzględniają specyficzne potrzeby jednostek. Opracowuje cele terapeutyczne, wybierając odpowiednie strategie i metody pracy, narzędzia i materiały terapeutyczne oraz monitoruje postępy i dostosowuje program w zależności od potrzeb uczestników.
-
Stosuje skuteczną komunikację i współpracę z osobami mającymi trudności w rozwoju.
-
Wyjaśnia potrzebę ewaluacji i doskonalenia procesów terapeutycznych.
-
Ocenia kluczowe pojęcia i modele teoretyczne dotyczące trudności w nauce, zaburzeń rozwojowych, różnic indywidualnych i społecznych czynników wpływających na rozwój jednostki.
- Interpretuje opinie i orzeczenia wydawane przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne;
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Zaliczenie przedmiotów: test bądź prezentacja multimedialna.
Studia kończą się egzaminem.
Nalezy również odbyć praktyki.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
Ilość ECTS |
Przygotowanie merytoryczne 240h |
||
Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej |
20 |
4 |
Podstawy pedagogiki korekcyjnej i oddziaływań terapeutycznych |
30 |
4 |
Medyczne aspekty pedagogiki korekcyjnej – wybrane zagadnienia neurologii dziecięcej i psychiatrii |
10 |
2 |
Psychologiczne podstawy procesów uczenia się |
10 |
2 |
Wybrane zagadnienia z psychologii wychowawczej, klinicznej i rozwojowej |
20 |
3 |
Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży (podstawy teoretyczne, kryteria diagnostyczne, prawne aspekty kształcenia, pomocy i wsparcia dzieci i uczniów ze specyficznymi i niespecyficznymi trudnościami w rozwoju i uczeniu się |
20 |
2 |
Diagnostyka psychopedagogiczna/ Diagnoza psychopedagogiczna specyficznych i niespecyficznych trudności w rozwoju i nauce w przedszkolu, szkole, poradni |
20 |
3 |
Współpraca z rodziną dziecka z zaburzeniami rozwojowymi / Sytuacja i wsparcie rodziny dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
10 |
2 |
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce/ Pomoc psychologiczno-pedagogicznej i poradnictwo w świetle przepisów prawa/ Prawne aspekty pomocy uczniowi ze specyficznych trudnościami w uczeniu się |
20 |
2 |
Organizacja procesu terapeutycznego – proces grupowy, komunikacja, wsparcie psychologiczne dzieci i młodzieży |
20 |
4 |
Specyfika pracy terapeutycznej z uczniem niepełnosprawnym w przedszkolu, szkole i placówce |
30 |
3 |
Specyfika pracy z dzieckiem z chorobą przewlekłą w przedszkolu, szkole i placówce |
10 |
3 |
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych |
20 |
2 |
Przygotowanie dydaktyczno-metodyczne 150 h |
||
Warsztat umiejętności wychowawczych – praca z uczniem z trudnościami wychowawczymi |
10 |
3 |
Warsztat umiejętności socjoterapeutycznych |
10 |
2 |
Warsztat kreatywności |
10 |
2 |
Elementy logopedii i fonetyki z metodyką terapii zaburzeń mowy |
10 |
3 |
Wybrane zagadnienia z metodyki kształcenia przedszkolnego i wczesnoszkolnego |
10 |
2 |
Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania |
20 |
2 |
Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki |
20 |
3 |
Metodyka zajęć terapeutycznych z uczniami z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego |
20 |
3 |
Profilaktyka z elementami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych i poradnictwa |
20 |
2 |
Metodyka pracy z uczniem zdolnym |
10 |
2 |
Muzykoterapia i arteterapia w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
10 |
2 |
Praktyka zawodowa |
120 |
6 |
Razem |
510 |
74 |
Studia prowadzone są w formule on-line w czasie rzeczywistym.
Czas trwania: 3 semestry.
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia zajęć z pedagogiki korekcyjnej.
Dni zajęć: sobota, niedziela zazwyczaj co tydzień - dwa tygodnie w godz. 8:00-18:00.
Łączna ilość godzin: 510 godzin, w tym 390 godzin zajęć (wykłady, ćwiczenia) oraz 120 godzin praktyk.
Zajęcia na studiach prowadzone są w formie ćwiczeń, warsztatów oraz multimedialnych wykładów. Wykładowcami wyżej wymienionych studiów podyplomowych są między innymi osoby na co dzień zajmujące się praktycznymi aspektami pedagogiki korekcyjnej.
Minimalny poziom wykształcenia: wyższe.
Uczestniczyć w studiach może każdy- nie wymagamy doświadczenia.
Zajęcia prowadzone są w taki sposób, by angażować aktywnie wszystkixh uczestników w ćwiczenia oraz wykłady.
Testy oraz zaliczenia odbywają się jedynie w sesji.
Minimalna wymagana obecność 80% frekfencji.
Minimalna liczba pracowników, która powinna wziąć udział: 3
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z normami Ministerstwa Nauki i Edukacji.
Usługa realizowana w godzianch dydaktycznych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 72 Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 21-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 72 Medyczne aspekty pedagogiki korekcyjnej – wybrane zagadnienia neurologii dziecięcej i psychiatrii | Data realizacji zajęć 21-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 72 Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 22-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 72 Medyczne aspekty pedagogiki korekcyjnej – wybrane zagadnienia neurologii dziecięcej i psychiatrii | Data realizacji zajęć 22-10-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 72 Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 04-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 72 Podstawy pedagogiki korekcyjnej i oddziaływań terapeutycznych | Data realizacji zajęć 04-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 72 Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 05-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 72 Podstawy pedagogiki korekcyjnej i oddziaływań terapeutycznych | Data realizacji zajęć 05-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 72 Podstawy pedagogiki korekcyjnej i oddziaływań terapeutycznych | Data realizacji zajęć 18-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 72 Psychologiczne podstawy procesów uczenia się | Data realizacji zajęć 18-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 72 Podstawy pedagogiki korekcyjnej i oddziaływań terapeutycznych | Data realizacji zajęć 19-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 72 Psychologiczne podstawy procesów uczenia się | Data realizacji zajęć 19-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 72 Podstawy pedagogiki korekcyjnej i oddziaływań terapeutycznych | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 72 Podstawy pedagogiki korekcyjnej i oddziaływań terapeutycznych | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 72 Wybrane zagadnienia z psychologii wychowawczej, klinicznej i rozwojowej | Data realizacji zajęć 16-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 72 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży | Data realizacji zajęć 16-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 72 Wybrane zagadnienia z psychologii wychowawczej, klinicznej i rozwojowej | Data realizacji zajęć 17-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 72 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży | Data realizacji zajęć 17-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 72 Wybrane zagadnienia z psychologii wychowawczej, klinicznej i rozwojowej | Data realizacji zajęć 13-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 72 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży | Data realizacji zajęć 13-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 72 Wybrane zagadnienia z psychologii wychowawczej, klinicznej i rozwojowej | Data realizacji zajęć 14-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 72 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży | Data realizacji zajęć 14-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 72 Diagnostyka psychopedagogiczna/ Diagnoza psychopedagogiczna specyficznych i niespecyficznych trudności w rozwoju i nauce w przedszkolu, szkole, poradni | Data realizacji zajęć 27-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 72 Współpraca z rodziną dziecka z zaburzeniami rozwojowymi / Sytuacja i wsparcie rodziny dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 27-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 72 Diagnostyka psychopedagogiczna/ Diagnoza psychopedagogiczna specyficznych i niespecyficznych trudności w rozwoju i nauce w przedszkolu, szkole, poradni | Data realizacji zajęć 28-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 72 Współpraca z rodziną dziecka z zaburzeniami rozwojowymi / Sytuacja i wsparcie rodziny dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 28-01-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 72 Diagnostyka psychopedagogiczna/ Diagnoza psychopedagogiczna specyficznych i niespecyficznych trudności w rozwoju i nauce w przedszkolu, szkole, poradni | Data realizacji zajęć 10-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 72 Diagnostyka psychopedagogiczna/ Diagnoza psychopedagogiczna specyficznych i niespecyficznych trudności w rozwoju i nauce w przedszkolu, szkole, poradni | Data realizacji zajęć 11-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 72 Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce/ Pomoc psychologiczno-pedagogicznej i poradnictwo w świetle przepisów prawa | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 72 Organizacja procesu terapeutycznego – proces grupowy, komunikacja, wsparcie psychologiczne dzieci i młodzieży | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 72 Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce/ Pomoc psychologiczno-pedagogicznej i poradnictwo w świetle przepisów prawa | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 72 Organizacja procesu terapeutycznego – proces grupowy, komunikacja, wsparcie psychologiczne dzieci i młodzieży | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 72 Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce/ Pomoc psychologiczno-pedagogicznej i poradnictwo w świetle przepisów prawaę | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 72 Organizacja procesu terapeutycznego – proces grupowy, komunikacja, wsparcie psychologiczne dzieci i młodzieży | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 72 Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce/ Pomoc psychologiczno-pedagogicznej i poradnictwo w świetle przepisów prawa | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 72 Organizacja procesu terapeutycznego – proces grupowy, komunikacja, wsparcie psychologiczne dzieci i młodzieży | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 72 Specyfika pracy terapeutycznej z uczniem niepełnosprawnym w przedszkolu, szkole i placówce | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 72 Specyfika pracy z dzieckiem z chorobą przewlekłą w przedszkolu, szkole i placówce | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 72 Specyfika pracy terapeutycznej z uczniem niepełnosprawnym w przedszkolu, szkole i placówce | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 72 Specyfika pracy z dzieckiem z chorobą przewlekłą w przedszkolu, szkole i placówce | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 72 Specyfika pracy terapeutycznej z uczniem niepełnosprawnym w przedszkolu, szkole i placówce | Data realizacji zajęć 13-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 72 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 13-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 72 Specyfika pracy terapeutycznej z uczniem niepełnosprawnym w przedszkolu, szkole i placówce | Data realizacji zajęć 14-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 72 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 14-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 72 Specyfika pracy terapeutycznej z uczniem niepełnosprawnym w przedszkolu, szkole i placówce | Data realizacji zajęć 27-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 72 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 27-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 72 Specyfika pracy terapeutycznej z uczniem niepełnosprawnym w przedszkolu, szkole i placówce | Data realizacji zajęć 28-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 72 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 28-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 72 Warsztat umiejętności wychowawczych – praca z uczniem z trudnościami wychowawczymi | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 72 Warsztat umiejętności socjoterapeutycznych | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 72 Warsztat umiejętności wychowawczych – praca z uczniem z trudnościami wychowawczymi | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 72 Warsztat umiejętności socjoterapeutycznych | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 72 Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 01-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 72 Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania | Data realizacji zajęć 02-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 72 Warsztat kreatywności | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 72 Elementy logopedii i fonetyki z metodyką terapii zaburzeń mowy | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 72 Warsztat kreatywności | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 72 Elementy logopedii i fonetyki z metodyką terapii zaburzeń mowy | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 72 Wybrane zagadnienia z metodyki kształcenia przedszkolnego i wczesnoszkolnego | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 72 Metodyka pracy z uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 72 Metodyka pracy z uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 72 Wybrane zagadnienia z metodyki kształcenia przedszkolnego i wczesnoszkolnego | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 72 Metodyka pracy z uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 72 Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 72 Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 72 Metodyka zajęć terapeutycznych z uczniami z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 72 Metodyka zajęć terapeutycznych z uczniami z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 72 Profilaktyka z elementami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych i poradnictwa | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 72 Muzykoterapia i arteterapia w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 72 Muzykoterapia i arteterapia w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 72 Profilaktyka z elementami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych i poradnictwa | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 72 Muzykoterapia i arteterapia w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto6,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto6,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Krąkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają od wykładowców takie pomoce jak:
- prezentacje multimedialne
- skrypty
- konspekty
- e podręczniki
Wszelkie źródła wiedzy zapewnia Uczelnia.
Warunki uczestnictwa
Wykształcenie wyższe
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11*
- Windows 10*
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Wymagania dotyczące przepustowości
W celu uzyskania najlepszych wyników przepustowość wykorzystywana przez platformę Zoom zostanie zoptymalizowana w oparciu o sieć uczestnika. Automatycznie dostosuje się ona do sieci 3G, sieci Wi-Fi lub środowisk komunikacji przewodowej.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Dla połączeń wideo 1:1:
- Wideo wysokiej jakości: 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 1,2 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Dla grupowych połączeń wideo:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 2,6 MB/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wyświetlanie widoku galerii: 2,0 MB/s (25 wyświetleń), 4,0 MB/s (49 wyświetleń)
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s
- Audio VoIP: 60–80 kb/s
- System Zoom Phone: 60–100 kb/s
Zajęcia odbywać się będą na platformie Zoom.
Link do zajęć na dany dzień będzie przesyłany do Państwa drogą mailową tydzień przed danymi zajęciami oraz będzie ważny do dnia zakończenia zajęć. Na kolejne zajęcia będzie przesyłany znowu nowy link.