Neuro Seminars I - szkolenie z neurologii funkcjonalnej
Możliwość dofinansowania
Neuro Seminars I - szkolenie z neurologii funkcjonalnej
Numer usługi 2023/07/06/35015/1885362
3 400,00 PLN
brutto
3 400,00 PLNnetto
121,43 PLNbrutto/h
121,43 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Fizjoterapeuci, osteopaci, masażyści, terapeuci manualni, chiropraktycy, neurolodzy, ortopedzi, psychologowie - z conajmniej 3 miesięcznym stażem pracy na w/w stanowisku pracy i pracujacych z w tym czasie z pacjentami.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji30-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestnika umiejętności teoretycznych oraz praktycznych na temat samodzielnego stosowania terapii neurologicznych u pacjentów w różnych przypadkach klinicznych (leczenie syndromu ciasnoty podbarkowej, łokcia tenisisty, syndromu pasma biodro piszczelowego oraz rozcięgna podeszwowego, praca z radikulopatiami w obrębie odcinka szyjnego i lędźwiowego kręgosłupa)Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznaje leczenie syndromu ciasnoty podbarkowej, łokcia tenisisty, syndromu pasma biodro piszczelowego oraz rozcięgna podeszwowego. | Kryteria weryfikacji Wykonanie prawidłowego opisu sytuacji pacjenta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje pracę z radikulopatiami w obrębie odcinka szyjnego i lędźwiowego kręgosłupa oraz praca z zespołami uwięźnięć nerwów obwodowych. | Kryteria weryfikacji Wykonanie prawidłowego opisu sytuacji pacjenta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje prace z problemami dysbalansu w reaktywności mięśni, niestabilności kręgosłupa w procesach starczych oraz patologicznej pozycji głowy | Kryteria weryfikacji Dokonanie wyboru odpowiednich technik pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Analizuje i ocenia zagadnienia związane z unikaniem negatywnych efektów po terapii takich jak: ból głowy, migreny, nadwrażliwość na światło, katar. | Kryteria weryfikacji Dokonanie wyboru odpowiednich technik pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje nowe interwencje terapeutyczne uwzględniające ruchy złożone, szybki stretching, stymulacje przedsionkową, jak również fizyczne i mentalne ćwiczenia. | Kryteria weryfikacji Dokonanie wyboru odpowiednich technik pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Analizuje i ocenia sensyntyzacje nerwu trójdzielnego, depresja, migreny.oraz strategie suplementacji w przypadku bólów głowy, migren i chronicznych stanów bólowych. Wykorzystuje techniki rozluźniania zatok dla pacjentów z bólami głowy. | Kryteria weryfikacji Dokonanie wyboru odpowiednich technik pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Usługodawca po zrealizowaniu usługi wystawia uczestnikowi kursu zaświadczenie potwierdzające osiągnięcie zakładanego efektu uczenia, które zawiera m.in. dane uczestnika, nazwę usługi oraz informację na temat efektów uczenia się, które uczestnik kursu nabył w trakcie realizacji treści programu kursu.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
W trakcie i po zakończeniu kursu następuje sprawdzenie wiedzy uczestników poprzez wywiad swobodny i obserwacje, obejmującą wiedzę wynikającą z treści programu kursu oraz samodzielne wykonanie terapii. Kryteria ich weryfikacji zawarte są w efektach nauczania.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Przeprowadzenie obserwacji w warunkach symulowanych, oraz wywiadu swobodnego obejmującego wiedzę teoretyczną, którą uczestnicy zdobyli podczas kursu oraz jego sprawdzenie przeprowadza osoba, która nie jest związana bezpośrednio z procesem kształcenia co zawarte jest w w/w zaświadczeniu
Program
Program
- Leczenie syndromu ciasnoty podbarkowej, łokcia tenisisty, syndromu pasma biodro piszczelowego oraz rozcięgna podeszwowego.
- Praca z radikulopatiami w obrębie odcinka szyjnego i lędźwiowego kręgosłupa oraz praca z zespołami uwięźnięć nerwów obwodowych.
- Praca z problemami dotyczacymi: dysbalansu w reaktywności mięśni, niestabilności kręgosłupa w procesach starczych oraz patologicznej pozycji głowy
- Zagadnienia związane z unikaniem negatywnych efektów po terapii takich jak: ból głowy, migreny, nadwrażliwość na światło, katar.
- Nowe interwencje terapeutyczne uwzględniające ruchy złożone, szybki stretching, stymulacje przedsionkową, jak również fizyczne i mentalne ćwiczenia.
- Sensyntyzacja nerwu trójdzielnego.
- Depresja, migreny.
- Strategie suplementacji w przypadku bólów głowy, migren i chronicznych stanów bólowych.
- Techniki rozluźniania zatok dla pacjentów z bólami głowy.
- Terapia pacjentów z - trudność z wysławianiem się, problemy z rozpoznawaniem twarzy, zapamiętywaniem nazwisk, słaba orientacja w terenie, nadwrażliwość na światło lub dźwięki, tiki wokalne lub ruchowe, perfekcjonizm lub nadmierne niedbalstwo, problemy z czytaniem.
- Nauka wykorzystania odpowiednich ćwiczeń oczu
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 11
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Leczenie syndromu ciasnoty podbarkowej, łokcia tenisisty, syndromu pasma biodro piszczelowego oraz rozcięgna podeszwowego. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Praca z radikulopatiami w obrębie odcinka szyjnego i lędźwiowego kręgosłupa oraz praca z zespołami uwięźnięć nerwów obwodowych. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Dysbalans w reaktywności mięśni, niestabilnośc kręgosłupa, procesy starcze kręgosłupa oraz patologiczna pozycja głowy | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Unikanie negatywnych efektów po terapii takich jak: ból głowy, migreny, nadwrażliwość na światło, katar. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 29-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Nowe interwencje terapeutyczne uwzględniające ruchy złożone, szybki stretching, stymulacje przedsionkową, jak również fizyczne i mentalne ćwiczenia. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 29-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Sensyntyzacja nerwu trójdzielnego. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 29-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Depresja, migreny. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 30-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Strategie suplementacji w przypadku bólów głowy, migren i chronicznych stanów bólowych. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 30-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Nauka wykorzystania odpowiednich ćwiczeń oczu | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 30-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Terapia pacjentów z - trudność z wysławianiem się, problemy z rozpoznawaniem twarzy, zapamiętywaniem nazwisk. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Techniki rozluźniania zatok dla pacjentów z bólami głowy. | Prowadzący Darren Barnes-Heath | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,43 PLN
- Koszt osobogodziny netto121,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Darren Barnes-Heath
Neurologia funkcjonalna, chiropraktyka, terapia manualna
Darren Barnes- Health to terapeuta z 20 letnim doświadczeniem klinicznym, podczas których studiował i praktykował zagadnienia z obszaru neurologii funkcjonalnej. W przeszłości pobierał nauki w Instytucie Carrick’a oraz Instytucie Neurologi Funkcjonalnej. Uczył się od specjalistów z różnych dziedzin takich jak optometryści, psychologowie, terapeuci zajęciowi, po to aby zrozumieć jak dzieci się uczą i jak można im pomóc dzięki odpowiedniej stymulacji systemu motorycznego, pobudzaniu wzroku, słuchu i poprawiając zdolności kognitywne.
Głównym nurtem pracy Darren’a była zawsze pomoc dzieciom i ich leczenie w przypadku takich rozpoznań jak ADHD, dysleksja, dyspraksja, syndrom Touretta, dzieci ze spektrum autyzmu. Dzięki zaobserwowanym zmianom wynikającym z leczenia Darren’a mógł rozpocząć współpracę z trzema lokalnymi szkołami w których zajmuje się w/w przypadkami.Przez ostatnie lata wspólnie z Nicole stworzyli seminaria neurologiczne (Neuro Seminars) skierowane do takich specjalistów jak fizjoterapeuci, osteopaci, chiropraktycy na których uczą jak przekładać wiedze z neurologii funkcjonalnej na codzienną pracę z pacjentem. Szkolenia odbywają się w całej Europie (w tym również w Polsce) i mają na celu przedstawić zagadnienia neurologiczne w jak najłatwiejszy i praktyczny sposób. Na seminariach uczą kursantów jak usprawnić dotychczasowe treningi, rehabilitacje, leczenie dzięki odpowiednim testom i pomagają dobrać najleps
Darren Barnes- Health to terapeuta z 20 letnim doświadczeniem klinicznym, podczas których studiował i praktykował zagadnienia z obszaru neurologii funkcjonalnej. W przeszłości pobierał nauki w Instytucie Carrick’a oraz Instytucie Neurologi Funkcjonalnej. Uczył się od specjalistów z różnych dziedzin takich jak optometryści, psychologowie, terapeuci zajęciowi, po to aby zrozumieć jak dzieci się uczą i jak można im pomóc dzięki odpowiedniej stymulacji systemu motorycznego, pobudzaniu wzroku, słuchu i poprawiając zdolności kognitywne.
Głównym nurtem pracy Darren’a była zawsze pomoc dzieciom i ich leczenie w przypadku takich rozpoznań jak ADHD, dysleksja, dyspraksja, syndrom Touretta, dzieci ze spektrum autyzmu. Dzięki zaobserwowanym zmianom wynikającym z leczenia Darren’a mógł rozpocząć współpracę z trzema lokalnymi szkołami w których zajmuje się w/w przypadkami.Przez ostatnie lata wspólnie z Nicole stworzyli seminaria neurologiczne (Neuro Seminars) skierowane do takich specjalistów jak fizjoterapeuci, osteopaci, chiropraktycy na których uczą jak przekładać wiedze z neurologii funkcjonalnej na codzienną pracę z pacjentem. Szkolenia odbywają się w całej Europie (w tym również w Polsce) i mają na celu przedstawić zagadnienia neurologiczne w jak najłatwiejszy i praktyczny sposób. Na seminariach uczą kursantów jak usprawnić dotychczasowe treningi, rehabilitacje, leczenie dzięki odpowiednim testom i pomagają dobrać najleps
2 z 2
Dawid Kasolik
Wieloletni wykładowca w firmie Syntonic. Ukończył szkolenia z zakresu terapii FDM, Stecco, P-DTR, NeuroSeminars, NDS, DNS
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymuja dostep do skryptu przetłumaczonego na jezyk polski.
Warunki uczestnictwa
Wykształcenie medyczne lub powiazane z naukami o zdrowiu.
Uczestnik zobowiązany jest do wcześniejszego zarejestrowania się na szkolenie poprzez stronę syntonic.pl w celu rezerwacji miejsca na szkolenie.
Informacje dodatkowe
www.syntonic.pl
Podstawa zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o podatku od towarów i usług. Kurs organizowany w ramach Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego „Syntonic” (numer RSPO: 478 034)
Adres
Adres
ul. Krakowska 68
32-085 Tomaszowice
woj. małopolskie
Dwór w Tomaszowicach
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe
- Pomoc w zakwaterowaniu
Kontakt
Kontakt
Aleksandra Gregorczyk
E-mail
kasolik@syntonic.pl
Telefon
(+48) 577 365 999