Zarządzanie sprzedażą w branży hotelarskiej – forma zdalna w czasie rzeczywistym
Zarządzanie sprzedażą w branży hotelarskiej – forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do pracowników szczebla kierowniczego obiektów hotelarskich oraz kandydatów na tego typu stanowiska.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji08-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńInne formy kształcenia, w tym kursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Zarządzanie sprzedażą w branży hotelarskiej" jest przygotowanie do stosowania skutecznych rozwiązań sprzedażowych w branży hotelarskiej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik ma wiedzę na temat efektywnego biznes-mixu dla hotelu, analizy SWOT konkurencji, narzędzi dystrybucji i narzędzi analitycznych, tworzenia polityki cenowej oraz budowania zespołu sprzedażowego i wyznaczania celów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia zasady tworzenia efektywnego biznes-mixu dla hotelu, analizy SWOT konkurencji, narzędzia dystrybucji i narzędzia analityczne, zasady tworzenia polityki cenowej oraz budowania zespołu sprzedażowego i wyznaczania celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi opracować wybrane elementy efektywnego biznes-mixu dla hotelu, analizy SWOT konkurencji, dobrać wybrane narzędzia dystrybucji i narzędzia analityczne, opracować wybrane elementy polityki cenowej oraz zaproponować ramy zespołu sprzedażowego i wyznaczyć jego cele. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje wybrane elementy efektywnego biznes-mixu dla hotelu, analizy SWOT konkurencji, dobrać wybrane narzędzia dystrybucji i narzędzia analityczne, opracować wybrane elementy polityki cenowej oraz zaproponować ramy zespołu sprzedażowego i wyznaczyć jego cele. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik jest świadomy wyzwań związanych z zarządzaniem sprzedażą w branży hotelarskiej | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje odpowiedzialność za zarządzanie sprzedażą w branży hotelarskiej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych.
Program obejmuje zajęcia teoretyczne i ćwiczenia praktyczne realizowane w formie warsztatowej, gdzie uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy 2-3-osobowe.
Wymagane jest doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług/produktów hotelarskich.
Ramowy program usługi
- Określenie efektywnego biznes-mixu dla hotelu.
- Biznes-mix w sprzedaży pokoi i usług gastronomicznych.
- Jak zaprojektować biznes-mix?
- Od czego zależy efektywność biznes-mix?
- Analiza SWOT konkurencji.
- Matryca analizy SWOT.
- Skąd pozyskiwać dane o konkurencji?
- Jak skutecznie zrealizować analizę SWOT?
- Co możemy wnioskować z wyników zrealizowanej analizy?
- Narzędzia dystrybucji i narzędzia analityczne.
- Narzędzia dystrybucji.
- Praktyczne zastosowanie narzędzi dystrybucji.
- Narzędzia analityczne.
- Praktyczne zastosowanie narzędzi analitycznych i skuteczne wnioskowanie.
- Tworzenie polityki cenowej.
- Zasada 3C.
- Metody kształtowania skutecznych strategii cenowych.
- Jak projektować politykę cenową obiektu hotelarskiego?
- Budowanie zespołu sprzedażowego i wyznaczanie celów.
- Cechy dobrego sprzedawcy.
- Pozyskiwanie handlowców z rynku.
- Metody budowania i wspierania zespołu.
- Metody wyznaczania celów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Ziobro
Wykładowca WSTiE, od niemal 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel's Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w Krakowie. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie – Best Western Premier i Best Western Express.
Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja w krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego.
Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii. Zrealizował ok. 1000 godzin szkoleniowych, przeszkolił ok. 2500 osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej - materiały multimedialne ze szkolenia, kwestionariusze, materiały ćwiczeniowe (prezentacje, konspekty, zestawy zadań).
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników szkolenia: 8 osób.
Szkolenie zdalne prowadzone jest w czasie rzeczywistym i transmitowane za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem systemu WEBEX CISCO, który umożliwia komunikację głosową oraz wideo z uczestnikami przebywającymi w dowolnym miejscu, ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym.
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje przed szkoleniem link dostarczony w wiadomości mailowej z informacjami dotyczącymi szkolenia zdalnego. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest ważny do momentu zakończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
komputer / laptop ze stałym dostępem do Internetu (Szybkość pobierania/przesyłania: minimalna
2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s )
przeglądarka internetowa – zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox
słuchawki lub dobrej jakości głośniki
mikrofon
zalecane: kamera (w przypadku komputerów stacjonarnych)
spokojne miejsce, odizolowane od zewnętrznych czynników rozpraszających