Management 3.0
Management 3.0
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Poznanie najnowszej koncepcji zarządzania. Podniesienie i wzmocnienie kompetencji w obszarze zarządzania. Poznanie metod zwinnych i wykorzystanie ich w zarządzaniu
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Poznanie najnowszej koncepcji zarządzania. Podniesienie i wzmocnienie kompetencji w obszarze zarządzania. Poznanie metod zwinnych i wykorzystanie ich w zarządzaniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się -omawia podstawowe teorie motywacji- | Kryteria weryfikacji zasady tworzenia systemów motywacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się dokonuje wyboru metod i narzędzi motywowania uwzględniając potrzeby i możliwości zarówno organizacji jak i pracowników. | Kryteria weryfikacji -omawia metody i narzędzia motywowania do stanowiska pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się komunikuje oczekiwania wobec pracownika | Kryteria weryfikacji Tworzy przyjazną atmosferę pracy zachęcając pracowników do angażowania się w realizowane zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1.
Moduł 1. - Prezentacja programu i metod pracy przez trenera.
Moduł 2. - Wprowadzenie do Management 3.0.
Moduł 3. - Zarządzanie i przywództwo - 6 perspektyw Management 3.0.
Moduł 4. - Teoria systemów złożonych.
Moduł 5 - Motywacja i zaangażowanie.
Moduł 6. - Delegowanie i uprawomocnienie.
Dzień 2.
Moduł 7. - Wartości i kultura - Jak liderzy mogą wpłynąć na kulturę organizacji?
Moduł 8. - Uczenie się i budowanie kompetencji - 7 sposobów budowania kompetencji.
Moduł 9. - Skalowanie struktury organizacyjnej - Jak skalować w sposób zwinny?
Moduł 10. - Sukces i porażka. Jak wykorzystać porażki w rozwoju?
Moduł 11. - Zakończenie. Podsumowanie warsztatów, ankiety ewaluacyjne, certyfikaty.
Usługa realizowana jest w godzianch zegarowych - 1godzina = 60 min
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień I | Prowadzący Małgorzata Świerkosz-Hołysz | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień II | Prowadzący Małgorzata Świerkosz-Hołysz | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 275,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,22 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Świerkosz-Hołysz
W ciągu dwóch lat od rozpoczęcia usługi przeprowadziła ponad 120 godzin pracy szkoleniowej z zakresu, który pokrywa się się z zakresem zaplanowanego szkolenia. E-mail m.holysz@hgakademia.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W trakcie szkolenia każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów edukacyjnych oraz zestaw kart do pracy z zespołami.
- materiały warsztatowe, wykorzystywane podczas usługi,
- notesy,
- długopisy,
- teczki.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają międzynarodowy certyfikat Management 3.0 wydany przez jednostkę certyfikującą Happy Melly® uprawniający, po spełnieniu warunków jednostki certyfikującej, do zostania Facylitatorem Management 3.0.
Warunki uczestnictwa
Usługa zostanie zrealizowana z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem rozpszetrzeniania się wirusa COVID-19.
Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma zaświadczenie i cetyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu dofinansowania na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
PODATEK VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Realizacja w formie zdalnej.
Realizacja usługi odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem wybranej platformy (Zoom).
Wymagania sprzętowe: komputer wraz z działającym zewnętrznym bądź wewnętrznym mikrofonem oraz głośnikiem, klawiatura.
Wymagania dot. łącza sieciowego: Komputer musi być połączony do sieci internetowej (minimalna szybkość pobierania 60 kb/s, preferowana 228 kb/s),
Wymagania dot. oprogramowania: Uczestnik powinien mieć pobraną aplikację Zoom.
Ważność spotkania: doradca skontaktuje sie z uczestnikiem w celu zaproszenia za pomocą maila, link będzie aktywny minimum godzinę przed rozpoczęciem spotkania i 1 godzinę po rozpoczeciu spotkania.