Studia podyplomowe WROCŁAW: Grafika reklamowa
Studia podyplomowe WROCŁAW: Grafika reklamowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do osób zainteresowanych praktyczną stroną reklamy. Zapraszamy osoby z wyższym wykształceniem zainteresowane pracą w agencjach reklamowych, wydawnictwach, drukarniach lub firmach posiadających swoje działy składu i fotoedycji. Studia pozwolą także poszerzyć wiedzę na temat pracy grafika osobom czynnie uprawiającym ten zawód, które odczuwają potrzebę pogłębienia wiedzy teoretycznej z zakresu składu i fotoedycji oraz wymiany doświadczeń z praktykami rynku.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2023
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi202
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia Grafika Reklamowa to odpowiedź na potrzeby rynku: ich zamierzeniem jest perfekcyjne przygotowanie słuchaczy do pracy w zawodzie grafika reklamowego. Są kontrofertą uczelni artystycznych, nie dających tak dobrego przygotowania w kwestii brandingu i osadzenia pracy grafika w kontekście działań rynkowych firm oraz oczekiwań pracodawców w tym zakresie.Efekty uczenia się
Wiedza
Słuchacze poznają zasady konstruowania skutecznego przekazu reklamowego oraz sposobów pomiaru tej skuteczności. Dowiedzą się na jakich podstawach zasadza się projektowanie graficzne oraz konstrukcja kampanii reklamowej.
Umiejętności
Słuchacze nabędą umiejętności przygotowywania materiałów graficznych w trzech programach graficznych: Photoshop, Indesign i Ilustrator. Nauczą się również konstruowania stron responsywnych, podstaw fotografii oraz montażu filmów.
Kompetencje społeczne
Słuchacze nabędą kompetencje związane z funkcjonowaniem w agencji reklamowej jako środowisku pracy. Wytrenują również skuteczną autoprezentację, poprzez prezentację projektu.
Absolwenci otrzymują przewidziane ustawą świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
PODSTAWA ZALICZENIA KOŃCOWEGO:
Wykonanie i obrona pracy dyplomowej
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Program studiów obejmuje:
- projektowanie graficzne, programy Adobe; zajęcia praktyczne, ćwiczenia, zwykle niedziela,
- historia designu i reklamy oraz psychologiczne mechanizmy reklamy; wykłady,
- od strategii do egzekucji: zarządzanie projektem w agencji reklamowej; konwersatorium,
- kompozycja i tworzenie wizerunku, typografia, SIW, logo; konwersatorium,
- zastosowania praktyczne prac projektowych: przygotowanie do druku, projektowanie opakowań, współpraca z drukarnią, techniki tv: praca plenerowa, montaż; zajęcia praktyczne, ćwiczenia.
Zajęcia z zakresu projektowania graficznego (o ile pozwoli na to liczebność grupy) będą odbywały się na dwóch poziomach zaawansowania.
Jedna grupa dla osób początkujących, które nigdy wcześniej nie projektowały i zaczynają swoją pracę graficzną.
Druga grupa dla osób, dla których nie jest to pierwsze spotkanie z programami graficznymi, a na studiach zamierzają uzupełnić swoją wiedzę.
Z ważnych przyczyn Uczelnia zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w kadrze i programie studiów.
Organizacja nauki
Czas trwania: dwa semestry - 202 godzin dydaktycznych, liczba możliwych punktów do zdobycia ECTS: 40.
Zjazdy odbywają się w soboty i niedziele. Harmonogram usługi obejmuje przerwy kawowe i obiadowe. Godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Szczegóły realizacji poszczególnych zjazdów (godziny realizacji, przedmioty, prowadzący) wkazane są w harmonogramie, który udostępniany jest słuchaczom nie później niż na dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
Jako osoby prowadzące zajęcia wymieniona jest część kadry dydaktycznej kierunku.
Studia będą się odbywać w formie mieszanej. Część zajęć odbywa się stacjonarnie w wyznaczonym miejscu, drugą część trener prowadzi na żywo poprzez komunikator.
Sposób walidacji usługi - weryfikacja efektów kształcenia następuje w ramach zaliczeń realizowanych w trakcie studiów.
Linki do zajeć ważne są do końca września 2024 roku.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/grafika-reklamowa
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 34 Psychologiczne mechanizmy reklamy | Data realizacji zajęć 04-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 08:40 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 34 Psychologiczne mechanizmy reklamy | Data realizacji zajęć 04-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 34 Psychologiczne mechanizmy reklamy | Data realizacji zajęć 05-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 34 Psychologiczne mechanizmy reklamy | Data realizacji zajęć 05-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 34 Kampania reklamowa | Data realizacji zajęć 18-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 34 Kampania reklamowa | Data realizacji zajęć 18-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 34 Agencja reklamowa | Data realizacji zajęć 19-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 34 Usability stron internetowych /Web Usability/ | Data realizacji zajęć 19-11-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 34 Podstawy projektowania graficznego | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 34 Usability stron internetowych /Web Usability/ | Data realizacji zajęć 02-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 34 Podstawy projektowania graficznego | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 34 Podstawy projektowania graficznego | Data realizacji zajęć 03-12-2023 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 03-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 04-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 17-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 18-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 34 Podstawy montażu filmów wideo / Adobe Premiere 6 .0 , Adobe After Effects | Data realizacji zajęć 24-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 34 Podstawy montażu filmów wideo / Adobe Premiere 6 .0 , Adobe After Effects | Data realizacji zajęć 25-02-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 13-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 14-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 34 Eksperymentalne metody badań przekazu wizualnego | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 34 Psychologia zawodu | Data realizacji zajęć 20-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 34 Projektowanie stron responsywnych | Data realizacji zajęć 21-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 34 Eksperymentalne metody badań przekazu wizualnego | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 34 Eksperymentalne metody badań przekazu wizualnego | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 34 Fotografia studyjna i plenerowa | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 34 Fotografia studyjna i plenerowa | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 34 Projektowanie stron responsywnych | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 34 Grafika komputerowa | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto39,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto39,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr hab. Marek Grzyb
Zajmuje się także kreowaniem przestrzeni cyfrowych tworzonych w czasie rzeczywistym.
prof. dr hab. Dariusz Doliński
Redaktor naczelny „Polish Psychological Bulletin”. Publikuje w prestiżowych czasopismach, takich jak: „Journal of Personality and Social Psychology”, „Personality and Social Psychology Bulletin”, „Journal of Experimental Social Psychology” oraz „European Journal of Social Psychology”. Autor i współautor około 200 publikacji, m.in. „Psychologia wpływu społecznego” (2000), „Psychologiczne mechanizmy reklamy” (2003), „Ukryte sensy zachowania: rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie” (2006), Manipulacja” (2009) oraz „Techniques of social influence: The psychology of gaining compliance” (2016).Jest członkiem-korespondentem Polskiej Akademii Nauk, członkiem Komitetu Psychologii PAN oraz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.
Stopień doktora habilitowanego nauk humanistycznych w zakresie psychologii uzyskał w 1993, na podstawie dorobku naukowego oraz rozprawy Orientacja defensywna. Tytuł profesora otrzymał jako pracownik naukowy Instytutu Psychologii Uniwersytetu Opolskiego.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii społecznej i psychologii reklamy.
Renata Makuszak-Krzyżaniak
Wieloletni szkoleniowiec i wykładowca grafiki komputerowej i projektowania (współpraca z Uniwersytetem SWPS, Wyższą Szkołą Informatyki Stosowanej, Wyższą Szkołą Humanistyczną, Wyższą Szkołą Zarządzania Edukacja z Wrocławia).
Prowadzi własną pracownię graficzną we Wrocławiu.
dr hab. Łukasz Kliś
Współpracuje z Uniwersytetem w Ostrawie, Uniwersytetem Wrocławskim. Zawodowo zajmuje się projektowaniem graficznym. Laureat wielu wystaw w kraju i zagranicą. Dr hab. Kliś poprowadzi warsztaty doskonalące umiejętności plastyczne słuchaczy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dla uczestników usługi są udostępniane Słuchaczom:
- za pośrednictwem platformy "Wirtualna Uczelnia", lub
- za pośrednictwem usługi Google Classroom, na której odbywają się zajęcia prowadzone zdalnie, lub
- w formie papierowej w przypadku zjazdów stacjonarnych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia jest spełnienie przez Kandydata poniżej wymienionego warunku:
- Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego (https://rekrutacja.swps.pl/s/login/?language=pl) i dostarczenie do realizatora usługi (SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
- Spełnianie warunków: dyplom ukończenia uczelni wyższej (minimum licencjat).
Ponadto warunkiem przyjęcia jest posiadanie przez SWPS Uniwersytet Humanistycznopołeczny wolnych miejsc na danym kierunku oraz decyzja o uruchomieniu kierunku.
Informacje dodatkowe
Rok akademicki rozpoczyna się 01.10.2023 r.
Na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości cena usługi wynosi 7 900,00 zł – jest to kwota, którą ponosi Słuchacz w przypadku wyboru systemu płatności 1 raty/rok akademicki. Cena za studia podana w ramach powyższej Karty Usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji. Absolwenci, studenci i słuchacze Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google Workspace (Google Classroom oraz Google Meet)
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe