K- Formułowanie nowych zasad marketingowo organizacyjnych w dobie zmian
K- Formułowanie nowych zasad marketingowo organizacyjnych w dobie zmian
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest zespołów mulit-generacyjnych. Chcących poprawić zaufanie, zaangażowanie oraz wspólną motywację do działania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników13
- Data zakończenia rekrutacji10-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi37
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
szkolenie ma na celu poprawę komunikacji w zespole, co może mieć wpływ na wynik finansowy firmy oraz obniży poziom błędów wynikających ze złej komunikacji wewnętrz zespołu. Dzięki szkoleniu ilość kart niezgodności w realizowanych projektach spadnie o 3% w czasie 3 miesięcy.Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wdrożyć system komunikacji oparty o metodologię Discovery Insight. Pozwala na zarządzanie motywacją zespołu oraz zwiększa zaangażowanie pracowników. Uczestnicy szkolenia poznają terminologię związaną z typami osobowości. Dowiedzą się jakim typem osobowości są i jak się komunikują, zrozumieją jednocześnie jak komunikować się z innymi typami osobowości. Zdobyte umiejętności pozwolą na lepsza identyfikację marki, co przełoży się na działania marketingowe i pracę w firmie.Efekty uczenia się
Dowiedziałeś się jakim jesteś typem osobowości i w jakim stylu najlepiej się komunikujesz i działasz.
Dzięki modelowi dowiedziałeś się jakie są typy osobowości i w jakich stylach ludzie się komunikują.
Nauczyłeś się czterech sposobów porozumiewania się, dzięki czemu będziesz mógł precyzyjniej i szybciej osiągać porozumienie z innymi.
Poznałeś indywidualne motywatory przez co zyskałeś większy wpływ na swoich współpracowników.
Nauczyłeś się komunikacji opartej o System Discovery Insight.
Zdobyłeś kompetencję pozwalającą zdobywać zaufanie wśród nowo poznanych klientów.
Zrozumiałeś jak polepszyć wzajemne zaufanie wśród członków zespołu.
Dowiedziałeś się jak podniesiecie efektywność komunikacji w zespole.
Przez znajomość typów osobowości dowiedziałeś się jak efektywnie przydzielać zadania zespołowi.
Zdobyte umiejętności pozwoliły Ci uniknąć wielu konfliktów i nieporozumień w zespole.
Zrozumiałeś potrzeby, oczekiwania i podstawy różnych grup pokoleniowych.
Nauczyłeś się dopasowywać do określonego typu klienta oraz związanych
Dowiedziałeś się jak skutecznie pozyskiwać informację, potrzebne do określenia potrzeb klienta.
z nimi preferowanych stylów kupowania.
Zwiększyłeś wzajemne zaufanie wśród członków zespołu.
Dowiedziałeś się jak motywować zespół
Wzmocniłeś orientacje na wspólny cel.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Egzamin na koniec szkolenia
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Szkolenie zostało przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta. W oparciu o szczegółowe Rozpoznanie Analizę Potrzeb Szkoleniowych aby projekt szkoleniowy przyniósł większą efektywność i widoczną poprawę przygotowane zostało dedykowane szkolenie tylko dla tego konkretnego klienta.
Lean to nie tylko skrzynka narzędziowa – zadbaj o ludzi, a oni zadbają o Twoje procesy.
1. Lean w sektorze usług produkcyjnym
- geneza, zasady oraz obszary zastosowania koncepcji szczupłego zarządzania
- Lean Thinking, czyli szczupłe myślenie – bo wszystko jest kwestią nastawienia
- Kaizen w produkcji – jak małe kroki prowadzą do dużych efektów i pomagają pokonać opór przed zmianą
2. Wprowadzenie do metody lean management
- charakterystyka metody lean
- korzyści z wdrożenia metody lean
- bariery we wdrożeniu Lean
3. Zasady szczupłego zarządzania
4. Efektywność i typy marnotrawstwa na produkcji.
- eliminacja czynności nie dodających wartości
- siedem rodzajów marnotrawstwa
- potencjał pracowników a skuteczność wdrożenia metody Lean
- marnotrawstwo w procesach
- jak identyfikować i minimalizować marnotrawstwo
5. Zarządzanie projektami Lean i stworzenie kodeksu honorowego funkcjonowania zespołu Lean.
6. Lean Toolbox – jak korzystać z instrumentów Lean
- 5S – zarządzanie bezpiecznym stanowiskiem pracy
- Lista zadań – Checklist
- Dlaczego warto pytać – 5 x Dlaczego?
- Praca standaryzowana – jak projektować efektywną dokumentację sterującą
- Raport A3 – czyli jak rozwiązywać problemy
- Diagram Spaghetti – prosto do celu
- Diagram Ishikawy
- Lean and Green
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto168,92 PLN
- Koszt osobogodziny netto168,92 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Marciniak
Jestem byłym dziennikarzem telewizyjnym i rzecznikiem prasowym. Dziś skupiam się na komunikacji przez media społecznościowe oraz kompleksowej pomocy klientom małych, lokalnych firm, w tym branży gastro.
Prowadzę analizy kanałów komunikacji oraz pomagam tworzyć strategie komunikacji, które kreują lub wzmacniają wizerunek marki oraz ułatwiają klientom codzienne działania marketingowe.
Pracowałem z dużymi markami, ale dziś koncentruje się na lokalnych podmiotach. Podstawą idei moich szkoleń jest wzrost efektywności komunikacji marketingowej klienta.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, prezentacja multimedialna.
Informacje dodatkowe
W szkoleniu podane są pełne godziny zegarowe.
Całe szkolenie liczone jest względem godzin lekcyjnych 1h = 45 minut.
Szkolenie zaczyna się o 9.00 kończy 17.00 ( 7,5 godzin zegarowych ) co daje 10 godzin lekcyjnych, czwarty dzień zaczyna się o godzinie 9:00 a kończy o godzinie 14:00.
Szkolenie zostało zaprojektowane w oparciu o analizę potrzeb klienta.
Metody i tematyka są dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników oraz potrzeb i celów strategicznych firmy.
Na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. usługa dofinansowana w min. 70 % będzie zwolniona z VAT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Sala spełnia standardy epidemiologiczne COVID-19