MBO – zarządzanie przez cele bez silosów funkcjonalnych
MBO – zarządzanie przez cele bez silosów funkcjonalnych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji08-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie umożliwi wdrożenie metody gwarantującej poprawę efektywności współpracy pomiędzy pionami i działami poprzez wyeliminowanie „silosów” funkcjonalnych. Uczestnicy szkolenia poznają metodologię Zarządzania przez Cele zorientowane na Klienta (ZPCK) oraz metody definiowania celów w 7 krokach z wykorzystaniem arkusza celów indywidualnych i zespołowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje zasady określania celów (np. zasada SMART27) | Kryteria weryfikacji wykazuje zasady określania celów (np. zasada SMART27) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się przygotowuje harmonogramy działania oraz określać czas realizacji poszczególnych zadań | Kryteria weryfikacji określa harmonogramy działania oraz określać czas realizacji poszczególnych zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się planować działania bieżące (dzienne, tygodniowe, miesięczne) oraz długoterminowe | Kryteria weryfikacji określa działania bieżące (dzienne, tygodniowe, miesięczne) oraz długoterminowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje cele strategiczne i przekłada je na cele operacyjne | Kryteria weryfikacji Określa cele strategiczne i przekłada je na cele operacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje terminy realizacji celów strategicznych i operacyjnych | Kryteria weryfikacji Określa terminy realizacji celów strategicznych i operacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zapewnia zasoby (w tym czas) dla realizacji poszczególnych zaplanowanych działań, oraz dokonuje potrzebnych korekt harmonogramów | Kryteria weryfikacji Określa zasoby (w tym czas) dla realizacji poszczególnych zaplanowanych działań, oraz dokonuje potrzebnych korekt harmonogramów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
WPROWADZENIE DO METODY ZPCK / CFG
- Rola ZPC w procesie zarządzania. 4 funkcje zarządzania.
- Źródła celów w organizacji.
- Rodzaje celów.
- Rozróżnienie metod zarządzania przez cele – wady i zalet.
- Klient zewnętrzny i wewnętrzny.
ZASADY DEFINIOWANIA CELÓW I WSKAŹNIKÓW
- Cele główne i szczegółowe. Kluczowe wskaźniki osiągnięć – KPI’s.
- Wskaźniki realizacji celów. Zasada SMARTER.
- Praca w grupach. Cel: obniżenie absencji chorobowej
Dzień 2
RODZAJE CELÓW I WSKAŹNIKÓW
- Cele finansowe.
- Zdefiniowanie standardów współpracy z klientami.
- Rozwój procesów wewnętrznych.
- Zdefiniowanie potrzeb rozwojowych.
DEFINIOWANIE CELÓW WG ZASADY SMARTER /PRACA INDYWIDUALNA I GRUPOWA
- Karta Celów Indywidualnych. Definiowanie i weryfikacja celów w 7 krokach.
- Karta Celów Zespołowych.
Uczestnicy szkolenia poznają metody i narzędzia takie jak: Metodologia definiowania celów zorientowanych na Klienta – ZPCK (CFG - Customer Focused Goals), Kluczowe wskaźniki osiągnięć – KPI’s, Zasada SMARTER, Karta Celów Indywidualnych, Karta Celów Zespołowych.
UWAGA: Szkolenie to realizujemy również w formie zamkniętej. Istnieje możliwość jego modyfikacji oraz dopasowania do potrzeb konkretnej grupy uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tadeusz Sudoł
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydział Mechaniczno-Energetyczny. Ukończył studia MBA w Poznaniu w Wielkopolskiej Szkole Biznesu / Notthingham Trent University. Uzyskał licencjat w Chartered Institute of Personnel and Development (Instytut Kadr i Rozwoju), Londyn. Ukończył studia podyplomowe Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Wykładowca na studiach MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Realizował projekty dla wielu branży. Wieloletnie doświadczenie menedżerskie i zarządcze zdobyte w podczas pełnienia funkcji w wielu firmach.
Przeprowadzenie co najmniej 120 godzin szkoleniowych dla przedsiębiorstw w okresie ostatnich 2 lat z zakresu technik negocjacji i prezentacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)