Mediatorka MAG Małgorzata Anna Grabowska
Charakterystyka działalności firmy
Oferujemy profesjonalne szkolenia z zakresu kompetencji miękkich w obszarze zapobiegania konfliktom i rozwiązywania konfliktów, a także komunikacji, mediacji oraz umiejętności interpersonalnych, szczególnie w zakresie autoprezentacji. Proponujemy szkolenia specjalistyczne, zawodowe, jak i hobbistyczne, w trybie stacjonarnym i e-learningowym.
Posiadamy długoletnie doświadczenie w pracy z różnymi grupami (m.in. anonimowi alkoholicy i ich rodziny, grupy młodzieżowe, uchodźcy, organizacje pozarządowe) oraz osobami indywidualnymi. Zapewniamy najwyższą jakość szkoleń prowadzonych przez certyfikowanych i cenionych trenerów: m.in. terapeutów, socjologów, psychologów, mediatorów, aktorów, posiadających wiedzę umocnioną licznymi warsztatami i kursami. Wszyscy są praktykami w prowadzeniu szkoleń i mediacji, opierają się na własnej wiedzy i umiejętnościach, a także wypracowanych w przebiegu pracy zawodowej procedurach i zasadach współpracy z uczestnikami szkoleń i mediacji. Od uczestników szkoleń mamy zwrotną, że doceniają nasze predyspozycje osobowościowe z zakresu zarządzania konfliktem, negocjacji i komunikacji. Istotne jest także posiadane doświadczenie życiowe, umiejętność odczuwania empatii oraz odporność na stres.
Ściśle współpracujemy z organami administracji państwowej oraz z ekspertami z doświadczeniem praktycznym, systematycznie podnosimy swoje kwalifikacje w celu polepszenia jakości oferowanych szkoleń i kursów.
Naszym atutem jest warsztatowy charakter szkoleń: zadania są przygotowane w oparciu o rzeczywiste sytuacje, a symulacje mediacji są prowadzone przez uczestników pod opieką doświadczonych trenerów.
Specjalizujemy się w prowadzeniu mediacji w organizacjach pozarządowych, sprawach gospodarczych, handlowych, pracowniczych, cywilnych i rodzinnych. Pomagamy rozwiązywać konflikty wewnątrz organizacji, spory o zapłatę lub niewłaściwe wykonanie zlecenia, konflikty pracownicze, majątkowe, alimentacyjne, rozwodowe, rodzinne, opiekę nad dziećmi.
Staramy się, aby dzięki mediacji uczestnicy sporu mieli możliwość wzajemnego wysłuchania się z jak najmniejszą dawką negatywnej emocji, zadbania o poprawienie komunikacji, w spokojnej atmosferze przedstawienia swoich potrzeb, pokojowego omówienia spornych kwestii i doprowadzenia do poczynienia konkretnych ustaleń, które po pozytywnie zakończonej mediacji przybierają postać ugody. To pozwala powstrzymać eskalację konfliktu, poprawia komunikację, umożliwia stronom zrozumieć siebie, zakończyć konflikt z zadowoleniem obu stron, a wartością dodaną jest poprawienie relacji w przyszłości.
Każde szkolenie, każda sprawa jest traktowana indywidualnie i wyjątkowo, a kompetencje treneró i mediatorów pozwalają zadbać o jak najwyższy poziom świadczonych usług i zaufanie stron.
Połączenie kompetencji włąścicielki firmy - terapeutki, socjolożki i mediatorki - pozwala na wieloaspektowe podejście do problemu i pomoc w znalezieniu jak najlepszego rozwiązania dla uczestników mediacji, jak także przygotowania i przeprowadzenia ciekawych szkoleń warsztatowych.