Zwinne (Agile) zarządzanie zdalnymi zespołami - *możliwa forma zdalna*
Zwinne (Agile) zarządzanie zdalnymi zespołami - *możliwa forma zdalna*
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Menedżerowie, liderzy, członkowie zespołów, specjaliści, wszyscy, którzy pracują zdalnie i mają potrzebę organizacji pracy oraz kontynuowania realizacji w sprawny sposób projektów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celami edukacyjnymi usługi są:na poziomie wiedzy:poznanie metodyk zarządzania projektami od metodyk tradycyjnych po metodyki zwinne,poznanie praktyczne SCRUM i Kanban.na poziomie umiejętności: praktyczne umiejętności pracy zdalnej, w sposób efektywny i skuteczny,umiejętność stosowania technik zarządzania zwinnego,umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole samozarządzającym się,
na poziomie postaw:elastyczność w sposobie myślenia i organizacji pracy w tym przede wszystkim zdalnego zespołu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się umiejętności efektywniejszego zarządzania pracującym zdalnie zespołami,umiejętność budowania większej samodzielności, zaangażowania zespołów realizujących projekty, | Kryteria weryfikacji szybsza praca zespołów zdalnych i wzrost zadowolenia klientów firmy, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Podniesienie efektywności zespołowej pracy zdalnej poprzez zastosowanie narzędzi zarządzania zwinnego.Efekt usługi
Efektami uczenia się, które nabędą uczestnicy usługi są:
- umiejętności efektywniejszego zarządzania pracującym zdalnie zespołami,
- umiejętność budowania większej samodzielności, zaangażowania zespołów realizujących projekty,
- szybsza praca zespołów zdalnych i wzrost zadowolenia klientów firmy,
- optymaizacja i ułatwienie bieżacej pracy poprzez przydatne, praktyczne narzędzia.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz ćwiczeń praktycznych.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzającą osiągnięcia efektu usługi będzie diagnoza potrzeb.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zwinne (Agile) zarządzanie zdalnymi zespołami - *możliwa forma zdalna*
Zarządzanie zdalnymi zespołami z wprowadzeniem do zarządzania projektami i zarządzania zwinnego.
Podstawy pracy zdalnej z wykorzystaniem metod zwinnych (SCRUM, KANBAN), warsztaty i praktyczne narzędzia.
Dzień 1 - 2 h
- Wprowadzenie do metod pracy zdalnej.
- Wprowadzenie do zarządzania zwinnego.
Dzień 1 - 4 h
- Wprowadzenie do metodyk zarządzania zwinnego.
- Praca w grupach.
Dzień 2 - 6 h
- Pogłębienie zagadnień dot. pracy zdalnej.
- Pogłębienie zagadnień dot. zarządzania projektami.
- Pogłębienie zagadnień dot. zarządzania zwinnego.
- Praca w grupach, ćwiczenia, dyskusja.
Dzień 2 - 2 h
- Podsumowanie i dyskusja.
- Pytania i odpowiedzi na bazie praktycznych wyzwań.
--> Zapraszamy do organizacji tego tematu w formie zamkniętej
--> Istniają możliwości modyfikacji tego tematu i czasu trwania, a także realizacji w formie doradztwa wdrożeniowego - wówczas dokonana będzie indywidualana wycena.
Metody stosowane podczas szkolenia
- Warsztaty są przystosowane do dynamiki prowadzenia szkoleń on-line z grupą uczestników zdalnych.
- Podczas szkolenia użyte zostaną różnorodne metody pracy takie jak: prezentacja, zestaw ćwiczeń, testy, pomoce warsztatowe.
W przypadku realizacji w formie zdalnej:
Realizacja usługi odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem wybranej platformy.
- Wymagania sprzętowe: komputer wraz z działającym zewnętrznym lub wewnętrznym mikrofonem, głośnik, klawiatura.
- Wymagania dot. łącza sieciowego: Komputer musi być podłączony do sieci internetowej (minimalna szybkość pobierania 60 kb/s, preferowana 228 kb/s)
- Wymagania dot. oprogramowania: Uczestnik powinien mieć pobraną aplikację wybranej platformy (do ustalenia)
- Ważność spotkania: doradca skontaktuje sie z uczestnikami w celu zaproszenia za pomocą maila. Link do spotkania będzie aktywny podczas trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Przemysław Skrzek | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Przemysław Skrzek | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 790,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto127,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto127,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Skrzek
Od 2015 Trener Biznesu
Entuzjasta metodyk zwinnych i tworzenia kultury organizacyjnej wspierającej wykorzystanie
talentów pracowników firm. Trener biznesu, coach w projektach startupowych, wykładowca m.in.
Wyższej Szkoły Bankowej, Akademii im. Leona Koźmińskiego i Wrocławskiej Wyższej Szkoły
Informatyki Stosowanej.
Od 2013 Pomysłodawca i prezes zarządu Stowarzyszenia ITCorner
Inicjator i aktywny animator działań wrocławskiego klastra małych i średnich przedsiębiorstw branży
IT - Stowarzyszenia ITCorner - zrzeszającego obecnie ponad 60 firm, zatrudniających blisko 2000
specjalistów IT. Zaangażowany w wymianę doświadczeń pomiędzy liderami stowarzyszonych firm, pomysłodawca i organizator wielu wydarzeń i inicjatyw klastra, m.in. kongresu ITCorner Summit.
Od 2009 Przedsiębiorca w branży IT
Pomysłodawca, współtwórca, doradca i executive manager spółek w branży IT. Odpowiedzialny za
rozwój kluczowych obszarów firmy – strategii, kultury organizacyjnej, sprzedaży, zarządzania
projektami i technologii, m.in. związany z Cohesiva IT Special Forces, Recruitiva, Agile Force, LEANSPIN,
Scaliner, Grupa Indata.
Od 2000 Specjalista i zarządzający projektami w branży IT
Od prawie 20 lat aktywnie zaangażowany w realizację kilkudziesięciu projektów informatycznych dla
klientów w Polsce i za granicą, m.in. dla Ministerstwa Sprawiedliwości, Siemens SDC Poland
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)