4.7/5 z 1061 ocen
Numer usługi 2020/04/07/12327/552913
Dostawca usług AKAT Usługi Doradcze Tomasz Kurek
Miejsce usługi Łódź
Dostępność Usługa otwarta
Status usługi opublikowana
3 100,00 zł netto za osobę
3 100,00 zł brutto za osobę
258,33 zł netto za osobogodzinę
258,33 zł brutto za osobogodzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników |
Grupa docelowa usługi: |
Kierownicy, managerowie, dyrektorzy działów sprzedaży, właściciele przedsiębiorstw |
Minimalna liczba uczestników: | 1 |
Maksymalna liczba uczestników: | 3 |
Data zakończenia rekrutacji: | 11-03-2021 |
Liczba godzin usługi: | 12 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
Ramowy program usługi
Pokaż programEfektywność działu handlowego - praktyczny program rozwoju moduł "ZARZĄDZANIE SPRZEDAZĄ" *możliwa forma zdalna*
Program ten wraz z modułem "BUDOWANIE SPRZEDAŻY" koncentruje się na kluczowych aspektach funkcjonowania działów handlowych. Weryfikacja jakości działań handlowych nastąpi w najbliższych tygodniach i miesiącach w wyjątkowej intensywności. Przetrwają najlepsi, charakteryzujący się największą efektywnością sprzedaży i jakością zarządzania procesami. Kto szybciej przystosuje się do nowej sytuacji ten z kryzysu wyjdzie najmocniejszy.
Dzień 1
Analiza Twoich działań na stanowisku kierowniczym i Twoich najmocniejszych stron
Z doświadczenia wiemy, że managerowie i dyrektorzy sprzedaży lokują swój czas i energię w działania, które przynoszą mniejsze od oczekiwanych efekty, zbudujemy optymalny harmonogram dnia, by polepszyć efektywność.
Dzień 2
Analiza Twoich pracowników działu handlowego
Dzień 3
Wyznaczanie celów w oparciu o analizę sprzedaży i opracowanie optymalnych sposób ich osiągnięcia
Jednym z najczęstszych błędów w zarządzaniu sprzedażą jest wyznaczanie celów nieadekwatnych od okoliczności, wypracujemy je pod kątem kluczowych zmiennych oraz przygotujemy odpowiednią ich komunikację.
Dzień 4
Delegowanie zadań, weryfikowanie pracy handlowca, skuteczna informacja zwrotna
Indywidualne podejście w delegowaniu zadań (dla każdego z handlowców i każdego z zadań) to podstawa do efektywności /
Dzień 5
Budowanie motywacji i odpowiedniego nastawienia handlowców do sprzedaży
Narzędzia i metody pracy - JAK PRACUJEMY?
W przypadku realizacji w formie zdalnej:
Szkolenie jest jednym z dwóch modułów projektu "Efektywność działu handlowego. Drugi to "Zarządzanie sprzedażą" - zapraszamy na oba w formie dedykowanej!
Harmonogram oraz zakres oszczególnych bloków jest możliwy do modyfikacji.
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć Analiza Twoich działań na stanowiskukierowniczym i Twoich najmocniejszychstron | Data realizacji zajęć 11-03-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć Wyznaczanie celów w oparciu o analizęsprzedaży i opracowanie optymalnychsposób ich osiągnięcia | Data realizacji zajęć 11-03-2021 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć Delegowanie zadań, weryfikowanie pracy handlowca, skuteczna informacja zwrotna | Data realizacji zajęć 12-03-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć Budowanie motywacji i odpowiedniego nastawienia handlowców do sprzedaży | Data realizacji zajęć 12-03-2021 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Główny cel usługi
PokażCel biznesowy
Celem biznesowym usługi jest poprawa działań sprzedażowych i generowanie większej liczby klientów oraz wzrost sprzedaży produktów, bądź usług.
Cel edukacyjny
wiedzy:
- poznanie etapów sprzedaży i tego jak powinny być zarządzane, optymalizowanie,
- poznanie technik motywacyjnych,
umiejętności:
- budowanie większej sprzedaży,
- umiejętność motyowania handlowców,
- delegowanie zadań,
- umiejętność skutecznej komunikacji, w tym zwrotnej,
- umiejętność identyfikacji i eliminacji działań nieefektywnych biznesowo,
- umiejętność dokonywania analizy kosztowej/produktowej/ efektywności sprzedaży
postaw:
- zaagnażowanie, odpowiedzialność, rzetelność,
Efekty uczenia się
Efektami uczenia się, które nabędą uczestnicy usługi są:
1. Optymalna strategia sprzedaży, w tym m.in.: wzmocnienie najbardziej efektywnych procesów sprzedażowych <-- diagnoza i eliminacja działań nieefektywnych biznesowo <-- analiza konwersji sprzedaży (działania, produkty, doradcy handlowi) <-- analiza zysków i efektywności sprzedaży poszczególnych produktów <-- analiza kosztowa produkcji/dystrybucji/sprzedaży
2. Zarządzanie zespołem handlowym, w tym m.in.: budowanie odpowiedniej motywacji i efektywności handlowca <-- delegowanie i weryfikacja realizacji zadań właściwa komunikacja zwrotna <-- wyznaczanie i komunikacja celów <-- przekazanie właściwych narzędzi i nauczenie korzystania z nich <-- zindywidualizowany mentoring <-- zbudowanie ścieżki rozwoju handlowca <-- analiza kompetencji sprzedażowych handlowca
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeBrak wyników. |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt przypadający na 1 uczestnika netto | 3 100,00 zł |
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 3 100,00 zł |
Koszt osobogodziny netto | 258,33 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 258,33 zł |
Adres realizacji usługi
Pokaż adresŁódź, woj. łódzkie
Usługa zostanie zrealizowana online za pośrednictwem wybranej platformy. W związku z realizacją zdalną usługi, formalnym miejscem realizacji będzie siedziba wnioskodawcy tj. Kleczkowska 45, 50-227 Wrocław, natomiast usługa odbędzie się w formie zdalnej, online za pomocą wybranej platformy internetowej: ZOOM
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
![]() |
Rafał Błachowski
Doświadczony menedżer i sprawdzony trener biznesu specjalizujący się m.in. w: |
Kontakt
Pokaż
![]() |
Aleksandra Mącik email: a.macik@akatconsulting.pl tel: (+48) 793 489 299 |
Informacje dodatkowe
Pokaż szczegółyInformacje dodatkowe
PODATEK VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją OWU, które znajdują się na stronie www http://www.akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy.
Usługa może być rejestrowana/nagrywana w celu kontroli w przypadku, gdy usługa jest realizowana z dofinansowaniem.
WSPARCIE W POZYSKANIU DOFINANSOWANIA
Zapraszamy do kontaktu