Przepis na Menedżera - Kierownik - Lider - Przywódca. Warsztaty praktyczne z zakresu rozwoju lidera i efektywnego zarządzania zespołem
Przepis na Menedżera - Kierownik - Lider - Przywódca. Warsztaty praktyczne z zakresu rozwoju lidera i efektywnego zarządzania zespołem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Menadżerowie, kierownicy, wszsycy, którzy chcą nabyć bądź rozwinąć, wzmocnić swoje umiejętności z zakresu bycia skutecznym i efektywnym liderem, przywódcą.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wiedzy z zakresu:- skutecznych narzędzi zarządzania zespołami,
- narzędzi zwiększających jakość planowania i efektywności pracy.
Umiejętności z zakresu:
- planowania pracy zespołu,
- skutecznej komunikacji w zespole oraz pomiędzy zespołem a przełożonym,
- skutecznych technik nagradzania i karania.
Postaw:
- systemowego podejścia do planowania i zarządzania pracownikami,
- identyfikacji i eliminacji zachowań indywidualnych i grupowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - poznanie metodyk zarządzania projektami od metodyk tradycyjnych po metodyki zwinne,- poznanie praktyczne SCRUM i Kanban. | Kryteria weryfikacji - poznanie metod zarządzania zespołami zdalnymi, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - praktyczne umiejętności pracy zdalnej, w sposób efektywny i skuteczny, | Kryteria weryfikacji - umiejętność stosowania technik zarządzania zwinnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - elastyczność w sposobie myślenia i organizacji pracy w tym przede wszystkim zdalnego zespołu. | Kryteria weryfikacji samodyscyplina, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przepis na Menedżera - Kierownik - Lider - Przywódca. Warsztaty praktyczne z zakresu rozwoju lidera i efektywnego zarządzania zespołem *możliwa forma zdalna*
Dzień 1
Wprowadzenie
- pojęcia podstawowe w zarządzaniu zespołami
- powitanie uczestników – zasady, przerwy, pytania, wzajemne poznanie się.
- Identyfikacja oczekiwań i doświadczenia uczestników.
- przedstawienie głównych celów i agendy szkolenia.
Kierownik a Lider Przywódca
- różnica między kierownikiem/szefem a liderem/przywódcą
- 21 cech idealnego lidera
- pięć poziomów przywództwa wg J.C. Maxwell`a
- Narzędzie do indywidualnej oceny poziomu przywództwa
Ścieżka rozwoju liderów - jak przejść na wyższy poziom zarządzania
- Poziom stanowiska
- Poziomprzyzwolenia
- Poziomskuteczności
- Poziom rozwijania podwładnych
- Poziom osobistego autorytety
- plusy i minusy poszczególnych poziomów
- przekonania i kroki pozwalające przejść na wyższy poziom efektywności osobistej i przywództwa
Efektywne wykorzystanie ról zespołowych współpracowników
-
cechycharakteryapreferowanerolezespołowe
-
Test diagnoza ról w zespole
-
warsztat z zakresu budowania efektywnych zespołów, adekwatnych do różnego typu zadań/projektów
Przywództwo sytuacyjne
- Style kierowania zespołami
- Test autodiagnoza menadżera
- Jak dobrać odpowiedni styl zarządzania i delegowania zadań w zależności od założonych celów i składu zespołu?
- Expose szefa - kiedy i po co wygłaszamy
- Warsztat: Expose szefa w praktyce
Dzień 2
Motywowanie
- finansowe i niefinansowe narzędzia motywowania
- kary niefinansowe
- nagrody niefinansowe
- co ludzi motywuje do pracy?
- najczęstsze błędy popełniane w obszarze motywowania pracowników,
- algorytm efektywnej rozmowy służącej nagrodzeniu pracownika
- algorytm efektywnej rozmowy służącej ukaraniu pracownika
Efektywna komunikacja w zespole
- najczęstsze błędy popełniane w obszarze komunikacji szefa z pracownikiem
- bariery skutecznej komunikacji
- zasady skutecznej komunikacji
- zasady udzielania skutecznej informacji zwrotnej
Rozwój zespołu i sytuacje konfliktowe
- fazy rozwoju zespołu
- rola kierownika w poszczególnych fazach życia zespołu
- przyczyny konfliktów w zespole
- style zachowań w sytuacjach konfliktowych i stresowych
- test zachowań w sytuacjach konfliktowych i stresowych
- jak w praktyce wykorzystać wiedzę o swoich zachowaniach w sytuacjach konfliktowych i stresowych do podniesienia poziomu efektywności osobistej
ZAKOŃCZENIE WARSZTATU – PODSUMOWANIE
- podsumowanie i rekomendacje
W przypadku realizacji w formie zdalnej:
Realizacja usługi odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem wybranej platformy.
- Wymagania sprzętowe: komputer wraz z działającym zewnętrznym lub wewnętrznym mikrofonem, głośnik, klawiatura.
- Wymagania dot. łącza sieciowego: Komputer musi być podłączony do sieci internetowej (minimalna szybkość pobierania 60 kb/s, preferowana 228 kb/s)
- Wymagania dot. oprogramowania: Uczestnik powinien mieć pobraną aplikację wybranej platformy (do ustalenia)
- Ważność spotkania: doradca skontaktuje sie z uczestnikami w celu zaproszenia za pomocą maila. Link do spotkania będzie aktywny podczas trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Wprowadzenie, Kierownik a Lider Przywódca - warsztat | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Ścieżka rozwoju liderów - jak przejść na wyższy poziom zarządzani; Efektywne wykorzystanie ról zespołowych współpracowników; Przywództwo sytuacyjne - warsztaty | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Motywowanie, Efektywna komunikacja w zespole - warsztaty | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Rozwój zespołu i sytuacje konfliktowe, podsumowanie - warsztaty | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 201,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,61 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kurek
Przedsiębiorca, menadżer, trener biznesu i doradca z dwunastoletnim stażem w zakresie zarządzania organizacjami i zespołami
projektowymi. Współtworzył ponad 40 strategii rozwoju firm i instytucji publicznych, strategii komercjalizacji wynalazku i pozyskania inwestora. Pełnił m.in. funkcję Wiceprezesa Agencji Rozwoju Innowacji SA, Spółki notowanej na rynku New
Connect, w której odpowiedzialny był za opracowanie i wdrożenie usług z zakresu komercjalizacji wiedzy i transferu technologii oraz
doradztwa gospodarczego i strategicznego dla firm i instytucji publicznych.
Uniwersytet Wrocławski - stosunki międzynarodowe, magister. Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu - Studia podyplomowe z zarządzania projektami Cowiners Sp. z o.o. - cykl szkoleń i doradztwa z zakresu komercjalizacji wiedzy.
Doradzał przy opracowaniu kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych wprowadzających do oferty firm nowe produkty i usługi. Koordynator i konsultant przy realizacji kilkunastu projektów biznesowych i społecznych. Przeprowadził kilkaset godzin szkoleniowych i doradczych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)