Efektywność działu handlowego - praktyczny program rozwoju moduł "Budowanie Sprzedaży"
Efektywność działu handlowego - praktyczny program rozwoju moduł "Budowanie Sprzedaży"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby zatrudnione w branży handlowej.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się doświadczeniem i umiejętnościami, aby uczestniczyć w usłudze.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do skutecznego stosowania negocjacji handlowych oraz technik sprzedaży służących poprawie efektywności działu handlowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje techniki negocjacyjne. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe style negocjowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje przykłady narzędzi budowania sprzedaży | Kryteria weryfikacji Określa zasady i opisuje przykłady właściwego wykorzystania narzędzi sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcia związane z budowaniem efektywności działu handlowego | Kryteria weryfikacji Identyfikuje właściwe narzędzia służące podnoszeniu efektywności działu handlowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Analiza Twojej sprzedaży
- przeanalizujemy Twój harmonogram dnia, Twoje działania i ich efektywność
Narzędzia i techniki sprzedażowe
- w różnorodnych formach pokażemy Ci najlepsze ze swojego doświadczenia narzędzia sprzedażowe
- wypracujemy w najlepszym stopniu te, które uznasz za najciekawsze,
- zaproponujemy Ci testy kompetencyjne,
- pokażemy materiały filmowe,
- wypracujemy rozwiązania, które realnie pomogą Ci sprzedawać
Trening rozmów sprzedażowych
- będziemy Twoim Klientem, potrenujesz w ten sposób sprzedaż
- czasami nie będzie łatwo, ale zawsze będzie efektywnie i z jasnymi wnioskami do wprowadzenia do sprzedaży
Dzień 2
Analiza wysyłanych ofert e-mailowych, prezentacji sprzedażowych
- możesz przesłać do nas lub zaprezentować poprzez np. aplikację Zoom, swoją ofertę i maile
- porozmawiamy na co zwrócić uwagę, co można dodać, zmodyfikować lub po prostu usunąć, by przekaz był czytelniejszy
Analiza rozmów sprzedażowych
- na żywo podczas rozmowy z Klientem, bądź z nagranych rozmów / zaraz po spotkaniu dowiesz się, co mogłeś zrobić lepiej, nad czym powinieneś pracować, a co już jest na odpowiednim poziomie
- podsumujemy wnioski dla Ciebie, abyś mógł sprzedawać lepiej i więcej.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych: 1h - 60 min.
Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Podczas usługi zostaną przeprowadzone ćwiczenia z podziałem na 2 grupy.
Na zakończenie usługi zostanie przeprowadzony test teoretyczny jednokrotnego wyboru, który podlega ocenie przez Walidatora.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Analiza Twojej sprzedaży. Narzędzia i techniki sprzedażowe -warsztaty | Prowadzący Angelika Kajrys | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa(wliczona w czas trwania usługi) | Prowadzący Angelika Kajrys | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Trening rozmów sprzedażowych -warsztaty | Prowadzący Angelika Kajrys | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Analiza wysyłanych ofert e-mailowych,prezentacji sprzedażowych. | Prowadzący Angelika Kajrys | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa(wliczona w czas trwania usługi) | Prowadzący Angelika Kajrys | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Analiza rozmów sprzedażowych,podsumowanie | Prowadzący Angelika Kajrys | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Angelika Kajrys
Specjalizacje: Life coaching, Biznes coaching, Coaching grupowy, Corporate coaching, Coaching kariery, Coaching online.
Współtworzy Warsztat Dobrych Myśli wspierając kobiety w poszukiwaniu własnej drogi zawodowej oraz Strefę handlowca, miejsce do wymiany doświadczeń z zakresu sprzedaży, komunikacji, kształtowania postaw i rozumienia emocji.
Posiada doświadczenie współpracyz takimi obszarami jak: Usługi windykacyjne i BIG, Outsourcingowe Contact Center, Sprzedaż drobnych AGD, Fotowoltaika, Telekomunikacyjna, Motoryzacyjna, Obrót stalą, Szkolenia specjalistyczne, Beauty and Wellness, Ubezpieczenia, Utylizacja materiałów wybuchowych, Inżynieria produkcyjna, TSL, Handel materiałami budowlanymi, Sprzedaż produktów premium.
Posiada ponad 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz co najmniej 60 godzinne doświadczenie w prowadzeniu doradztw z zakresu swoich specjalizacji dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)