Usługa - Efektywność działu handlowego - praktyczny program rozwoju moduł "BUDOWANIE SPRZEDAŻY" *możliwa forma zdalna*

Logo AKAT Usługi Doradcze Tomasz Kurek

4.7/5 z 1061 ocen

Tytuł Efektywność działu handlowego - praktyczny program rozwoju moduł "BUDOWANIE SPRZEDAŻY" *możliwa forma zdalna*

Numer usługi 2020/04/07/12327/552738

Dostawca usług AKAT Usługi Doradcze Tomasz Kurek

Miejsce usługi Szczecin

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

3 100,00 zł netto za osobę

3 100,00 zł brutto za osobę

258,33 zł netto za osobogodzinę

258,33 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Doradcy handlowi, przedstawiciele handlowi, pracownicy działu obsługi Klienta

Minimalna liczba uczestników: 3
Maksymalna liczba uczestników: 8
Data zakończenia rekrutacji: 28-08-2022
Liczba godzin usługi: 12
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Efektywność działu handlowego - praktyczny program rozwoju moduł "BUDOWANIE SPRZEDAŻY" *możliwa forma zdalna* 

Program ten wraz z modułem "ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ" koncentruje się na kluczowych aspektach funkcjonowania działów handlowych. Weryfikacja jakości działań handlowych nastąpi w najbliższych tygodniach i miesiącach w wyjątkowej intensywności. Przetrwają najlepsi, charakteryzujący się największą efektywnością sprzedaży i jakością zarządzania procesami. Kto szybciej przystosuje się do nowej sytuacji ten z kryzysu wyjdzie najmocniejszy.


Dzień 1

Analiza Twojej sprzedaży​

  • przeanalizujemy Twój harmonogram dnia, Twoje działania i ich efektywność

Z doświadczenia wiemy, że prostymi krokami, przy analizie właściwych elementów, można mocno poprawić swoją efektywność

Narzędzia i techniki sprzedażowe​

  • w różnorodnych formach pokażemy  Ci najlepsze ze swojego doświadczenia narzędzia sprzedażowe
  • wypracujemy w najlepszym stopniu te, które uznasz za najciekawsze,
  • zaproponujemy Ci testy kompetencyjne,
  • pokażemy materiały filmowe,
  • wypracujemy rozwiązania, które realnie pomogą Ci sprzedawać

Dzień 2

Trening rozmów sprzedażowych​

  • będziemy Twoim Klientem, potrenujesz w ten sposób sprzedaż
  • czasami nie będzie łatwo, ale zawsze będzie efektywnie i z jasnymi wnioskami do wprowadzenia do sprzedaży

Analiza wysyłanych ofert e-mailowych, prezentacji sprzedażowych​

  • możesz przesłać do nas lub zaprezentować poprzez np. aplikację Zoom, swoją ofertę i maile
  • porozmawiamy na co zwrócić uwagę, co można dodać, zmodyfikować lub po prostu usunąć, by przekaz był czytelniejszy

Analiza rozmów sprzedażowych 

  • na żywo podczas rozmowy z Klientem, bądź z nagranych rozmów / zaraz po spotkaniu dowiesz się, co mogłeś zrobić lepiej, nad czym powinieneś pracować, a co już jest na odpowiednim poziomie
  • podsumujemy wnioski dla Ciebie, abyś mógł sprzedawać lepiej i więcej. 

Narzędzia i metody pracy - JAK PRACUJEMY?

  1. Pełna aktywność i maksymalne skupienie na temacie, ponieważ sesje trwają od 45 do 90 minut każda, możesz odbyć do 3 sesji dziennie Pełna elastyczność i dopasowanie do trybu dnia i pracy, ponieważ sesje odbywają się w między godz. 8:00 a godz. 22:00 (obecny harmonogram usługi jest przykładowy)
  2. Pełna otwartość i maksymalne skupienie na Uczestniku, ponieważ odbywamy sesje indywidualne
  3. Integracja zespołu handlowego i ważna wymiana doświadczeń, ponieważ odbywamy także sesje grupowe
  4. Maksymalny możliwy komfort pracy, ponieważ ustalamy dokładny harmonogram sesji do Twoich oczekiwań i możliwości
  5. Błyskawiczna informacja zwrotna i wskazówki działań, ponieważ dzięki kanałom online możemy uczestniczyć w rozmowach sprzedażowych handlowców i spotkaniach managerów ze swoimi handlowcami

W przypadku realizacji w formie zdalnej:

Realizacja usługi odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem wybranej platformy.

  • Wymagania sprzętowe: komputer wraz z działającym zewnętrznym lub wewnętrznym mikrofonem, głośnik, klawiatura.
  • Wymagania dot. łącza sieciowego: Komputer musi być podłączony do sieci internetowej (minimalna szybkość pobierania 60 kb/s, preferowana 228 kb/s)
  • Wymagania dot. oprogramowania: Uczestnik powinien mieć pobraną aplikację wybranej platformy (do ustalenia)
  • Ważność spotkania: doradca skontaktuje sie z uczestnikami w celu zaproszenia za pomocą maila. Link do spotkania będzie aktywny podczas trwania usługi.

Szkolenie jest jednym z dwóch modułów projektu "Efektywność działu handlowego. Drugi to "Zarządzanie sprzedażą" - zapraszamy na oba w formie dedykowanej!

Harmonogram oraz zakres oszczególnych bloków jest możliwy do modyfikacji.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Analiza Twojej sprzedaży - spotkanie
Data realizacji zajęć
29-08-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Narzędzia i techniki sprzedażowe -warsztaty
Data realizacji zajęć
29-08-2022
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Trening rozmów sprzedażowych -warsztaty
Data realizacji zajęć
30-08-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Analiza rozmów sprzedażowych,podsumowanie - spotkanie
Data realizacji zajęć
30-08-2022
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
03:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Celem biznesowym usługi jest poprawa działań sprzedażowych i generowanie większej liczby klientów oraz wzrost sprzedaży produktów, bądź usług.

Cel edukacyjny

Celem edukacyjnym usługi jest:

Na poziomie wiedzy:
- poznanie technik i metod skutecznej sprzedaży,
- poznanie etapów sprzedaży i tego jak powinny być zarządzane.

Na poziomie umiejętności:
- budowanie większej sprzedaży,
- umiejętność zadawania właściwych pytań,
- umiejętność mówienia językiem korzyści,
- umiejetność zrozumienia sytuacji klienta i jego potrzeb oraz dopasowywania oferty względem tego.

Na poziomie postaw:
- zaagnażowanie, odpowiedzialność, orientacja na klienta.

Efekty uczenia się

Efektami uczenia się, które nabędą uczestnicy usługi są:

1. Wyższa efektywność sprzedaży, w tym. m.in.: obsługa posprzedażowa i sprzedaż na rekomendacjach <-- finalizowanie sprzedaży <-- radzenie sobie z obiekcjami <-- oferowanie faktycznych korzyści <-- umiejętność zadawania właściwych pytań <-- wielopłaszczyznowe dopasowanie do Klienta <-- analiza potrzeb i sytuacji Klienta  

2. Przygotowanie do sprzedaży i efektywne planowanie pracy, w tym m.in.: konkretny plan pracy pod kątem maksymalnej efektywności <-- precyzyjna analiza wyników i działań (efektywność handlowca) <-- organizacja dnia pracy <-- analiza efektywności prowadzonej sprzedaży

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz ćwiczeń praktycznych.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 100,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 100,00 zł
Koszt osobogodziny netto 258,33 zł
Koszt osobogodziny brutto 258,33 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Szczecin, woj. zachodniopomorskie

Spotkanie z klientem odbędzie się w formie zdalnej przy użyciu wybranego narzędzia (Zoom, Google Meet, bądź inne narzędzie). Pozostałe terminy to praca własna doradcy. Kontakt z klientem będzie przebiegał w sposób zdalny za pośrednictwem maili, telefonu, itd. W związku ze zdalną realizacją usługi formalnym miejscem realizacji będzie siedziba naszej firmy tj. Kleczkowska 45, 50-227 Wrocław.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Tomasz Kurek

Tomasz Kurek

Doświadczony menedżer i sprawdzony trener biznesu specjalizujący się m.in. w:
* procesach komunikacji: biznesowej, marketingowej, zespołowej
* zarządzaniu projektami, wdrażaniem wartości w organizacjach
* doradztwie biznesowym, głównie w ramach nowatorskich przedsięwzięć.
Posiadane kwalifikacje z zakresu zarządzania projektami i realizacji strategicznych dla przedsiębiorstwa projektów zdobywał m.in. w ramach:
* pełnienia obowiązków Członka Zarządu Expo Mazury odpowiedzialnego za marketing korporacyjny, Centrum Konferencyjne oraz Dział Eventów
* pełnienia obowiązków Dyrektora Projektów Motor Show, Poznań Game Arena i Electronic Sports World Cup, realizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie
* pełnienia obowiązków prowadzącego i koordynatora autorskiego projektu w ramach procesu budowy misji, wizji i systemu wartości dla m.in. Aquanet, cdp.pl, Strima i Zamet Industry
Obecnie dzieli się doświadczeniami prowadząc warsztaty szkoleniowe dla kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla.
Budowanie długoletnich relacji biznesowych z polskimi oddziałami międzynarodowych korporacji, przede wszystkim w branży motoryzacyjnej i nowych technologii oraz z setkami mniejszych przedsiębiorstw:
- bieżąca obsługa Klientów, w tym ścisła współpraca przy kreowaniu i realizacji realizowanych przez Klientów projektów,
- przygotowywanie ofert,
- prezentacje biznesowe,
- negocjacje cenowe i warunków współpracy,
- przygotowywanie i finalizowanie umów, etc.
* Kreowanie, przygotowywanie i

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Anna Wysoczańska

Anna Wysoczańska

email: a.wysoczanska@akatconsulting.pl

tel: (+48) 793 489 003

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnicy otrzymają notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.

Warunki uczestnictwa

Usługa zostanie zrealizowana z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem rozpszetrzeniania się wirusa COVID-19. 

Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma zaświadczenie i cetyfikat ukończenia szkolenia.

Informacje dodatkowe

Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.

Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej. 


Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.


Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.

www.akatconsulting.pl


Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting


Podatek VAT

Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT

Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)

Ciasteczka>