Asertywność i rozwiązywanie konfliktów - szkolenie
Asertywność i rozwiązywanie konfliktów - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra kierownicza, Pracownicy obsługi klienta, Pracownicy sprzedaży, Pracownicy mający kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest samodzielne rozwiązywanie konfliktów, wypracowanie postawy asertywnej poprzez zwiększenie efektywności realizacji zadań w organizacji, budowanie wzrostu satysfakcji pracowników, stawianie granic z szacunkiem dla innych, zarządzanie konfliktami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje efektywnie realizacje zadań w organizacji | Kryteria weryfikacji buduje wzrost satysfakcji pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Start szkolenia, wprowadzenie, organizacja zajęć
2. Asertywność i uważna komunikacja jako narzędzie budowania partnerskich relacji ze współpracownikami, klientami, przełożonymi
- Wojna światów czyli pomiędzy emocjami, logiką a wartościami
- Koszty neurotycznego podejścia do konfliktów
- Profesjonalna i partnerska postawa we współpracy
3. Trudności i konflikty we współpracy – co utrudnia nam współdziałanie w codziennych kontaktach w naszej organizacji?
- Otwarte podejście do konfliktów
Ćwiczenie - Pogadajmy otwarcie o tym co się dzieje?
4. AMBA czyli cztery postawy wobec konfliktów AMBA i ich konsekwencje
- Zasady i prawa asertywności
- Autodiagnoza własnego podejścia do sytuacji trudnych
- Mapa asertywności
Ćwiczenie – kwestionariusze diagnozujące osobiste postawy i typowe zachowania w sytuacjach trudnych
5. Bazowe narzędzia i techniki asertywne przydatne w sytuacjach zawodowych – trening umiejętności asertywnych
Dzień 2
6. Wyrażanie prośby – asertywne proszenie innych o wsparcie, pomoc
- Jak prosić innych bez wchodzenia w roszczenia, manipulacje i neurotyczną komunikację?
7. Ochrona swoich praw – pozytywna siła słowa „nie”
- Odmowa nieasertywna i asertywna
- Jak odmawiać kolegom w pracy i zadbać o relacje?
8. Radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką
- Przyjmowanie nadmiarowej krytyki
- Metoda zdartej płyty
- Zamglenie
9. Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
- Jak krytykować konstruktywnie?
- Wyrażanie złości
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Podczas usługi zostaną wykonane
Uczestnicy zostaną podzieleni na 2-3 grupy w celu przeprowadzenia ćwiczeń.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych 1h-60min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Start szkolenia, wprowadzenie, organizacja zajęć. Asertywność i uważna komunikacja jako narzędzie budowania partnerskich relacji ze współpracownikami, klientami, przełożonymi | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 AMBA czyli cztery postawy wobec konfliktów AMBA i ich konsekwencje. Bazowe narzędzia i techniki asertywne przydatne w sytuacjach zawodowych – trening umiejętności asertywnych. | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Wyrażanie prośby – asertywne proszenie innych o wsparcie, pomoc. Ochrona swoich praw – pozytywna siła słowa „nie” | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką. Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych. | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 890,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto118,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Violetta Sulima
Prowadzi grupowe i indywidualne formy pracy, których głównym celem jest rozwój kompetencji społecznych istotnych w budowaniu skutecznych relacji zawodowych – komunikacja, zarządzanie zespołem, rozwiązywanie konfliktów, rozwój współpracy, sprzedaż I obsługa Klientów, narzędzia I techniki HR w organizacji.
Od 1997 roku pracuje jako trener, coach, doradca, psycholog
Ma na swoim koncie ok 1000 dni treningowych, rocznie prowadzi ok. 30 szkoleń z zakresu rozwoju HR, umiejętności menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Psycholog, studia podyplomowe Psychologia pozytywna
Przeprowadzenie 50 projektów negocjacyjnych, realizacja licznych szkoleń z zakresu przywództwa, liderowania, komunikacji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych skryptów oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)