Prowadzenie prezentacji i zebrań dla kadry kierowniczej
Prowadzenie prezentacji i zebrań dla kadry kierowniczej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-04-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
To szkolenie dla tych managerów, którym zależy na:podniesieniu umiejętności przemawiania,
wyeliminowaniu swojej słabości – strachu przed wystąpieniem publicznym,
prezentowaniu ciekawie i skutecznie w taki sposób, aby publiczność słuchała,
sprawdzeniu, czy prawidłowo przemawiają,
coraz częściej występują przed kamerą telewizyjną i są nagrywani przez media firmowe.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Przygotowanie do prezentacji i przemówienia. Jak opanować tremę?
• Dobór stylu wystąpień do mówcy.
• Błędy prezenterów. Czego unikać a co stosować przed przemówieniem?
• Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
• Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
• Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium.
• Sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem.
Co zrobić, żeby zawsze bili brawo? Jak prezentować przed prestiżową publicznością?
• Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
• Przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
• Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
• Typy słuchaczy i audytorium.
• Struktura wystąpień publicznych.
• Przygotowanie się do wystąpienia.
• Przygotowanie przemówienia.
• Techniki panowania nad dyskusją.
• Zasady postępowania z trudnym audytorium.
• Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
• Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
• Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania.
Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
• Słowa to tylko 7 procent prezentacji. Elementy niewerbalne w prezentacji.
• Jak odbierają mnie inni? Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
• Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
• Aparycja – oddziaływanie wyglądem w prezentacji i podczas rozmowy handlowej.
• Kinezyka – mimika i gesty w prezentacji. Co myśli klient, gdy nic nie powiedział?
• Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie.
• Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku.
• Chronemika – zarządzanie czasem w prezentacji.
• Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.