Asertywność i efektywna komunikacja z pacjentem
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Asertywność i efektywna komunikacja z pacjentem
Numer usługi 2017/03/15/11943/47359
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Prowadzenie skutecznej rozmowy z pacjentem.- Unikanie błędów podczas rozmowy z pacjentem.
- Ukierunkowanie rozmowy i wyznaczanie granic w relacjach z pacjentem.
- Poznanie i nauka kontroli emocji oraz technik wywierania wpływu i asertywnej odmowy.
- Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Podstawowe reguły profesjonalnej obsługi Pacjenta:
- diagnoza słabych i mocnych stron obsługi pacjenta,
- elementy wzorcowej obsługi pacjenta/ usystematyzowanie najlepszych praktyk stosowanych w placówce medycznej,
- budowanie pozytywnych relacji jako klucz do sukcesu w obsłudze pacjenta,
- rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z pacjenta,
- aktywne słuchanie i skutecznie mówienie.
Analiza potrzeb Pacjenta:
- typologia, sposoby postępowania z różnymi pacjentami ze szczególnym uwzględnieniem pacjenta trudnego (agresywny, roszczeniowy, pod wpływem środków zmieniających świadomość, niecierpliwym),
- sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb pacjentów– wymiana doświadczeń, nowe techniki stosowane w sektorze usług medycznych.
Trudne sytuacje w kontaktach z Pacjentami, asertywność w kontakcie z Pacjentem trudnym:
- źródła powstania trudnych sytuacji,
- rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych,
- rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami pacjentów,
- asertywne techniki radzenia sobie z pacjentem,
- emocje i stres w sytuacjach trudnych – jak sobie z nimi radzić?
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Jana Matejki 62/
Poznań
woj. wielkopolskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Plachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532