Skuteczny Handlowiec
Skuteczny Handlowiec
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenia kierowane są do grup urzędników, kadry kierowniczej, pojedynczych osób.
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel biznesowy
brak tekstuCel edukacyjny
Szkolenie, które oferujemy jest przeznaczone dla osób, które dbają o swój wizerunek i profesjonalizm. Jest dla managerów, którzy widzą szansę w wykorzystaniu mowy ciała do:własnej autoprezentacji,
zrozumienia partnerów biznesowych i ich nastawienia,
zaprezentowania oferty jako cennej i wartościowej,
potwierdzenia, że druga strona wykorzystuje mowę ciała do negocjacji,
obrony przed partnerami wykorzystującymi komunikację niewerbalną do manipulowania procesem negocjacji i rozmowy handlowej.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Prezentacja prezentacji nie równa. Jaki mam styl prezentowania przed klientem?
• Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
• Rodzaje prezentacji i najczęściej popełniane błędy w prezentacjach biznesowych.
• Prezentacja wyników firmy. Jak mówić do 10, a jak do 100 osób?
• Pierwsze wrażenie a sukces.
• Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
• Czego nie powinno się robić przed prezentacją. Ograniczenia żywnościowe przed rozmową handlową – winowajcą negatywnego odbioru nie jest tylko czosnek.
Zanim rozpoczniesz rozmowę handlową. Wizerunek w Internecie wyprzedza spotkanie.
• Jak zbudować wizerunek w sieci. Wizerunek w Internecie a wizerunek Firmy.
• Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej.
• Dobór zdjęć, filmów, multiprezentacji.
Prezentacja a mowa ciała – jak pokazać bez słów jak dobrym jesteś managerem i handlowcem.
• Słowa to tylko 7 procent prezentacji. Elementy niewerbalne w prezentacji.
• Jak odbierają mnie inni? Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
• Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
• Aparycja – oddziaływanie wyglądem w prezentacji i podczas rozmowy handlowej.
• Kinezyka – mimika i gesty w prezentacji. Co myśli klient, gdy nic nie powiedział?
• Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie.
• Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku.
• Chronemika – zarządzanie czasem w prezentacji.
• Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 706,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.