Innowacyjne podejście do sprzedaży
Innowacyjne podejście do sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-04-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest:wypracowanie postawy pro sprzedażowej oraz pro klienckiej,
innowacyjne podejścia do sprzedaży,
dopasowanie stylu sprzedaży do różnych typów Klientów,
kreowanie potrzeb klientów,
nabycie umiejętności niezbędnych do podniesienia wyników sprzedaży oraz zwiększenia konkurencyjności na rynku pracy,
praktyczne wypracowanie metod i rozwiązań stanowiących warsztat pracy nowoczesnego handlowca w wysoko-konkurencyjnej gospodarce.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Jak pisał Zig Ziglar „to co daje nam przewagę nad innymi, to nasza świeżość w tym co robimy”. Dynamiczny rynek wymaga szybkiego reagowania, kreatywności i nietuzinkowych rozwiązań. Jeśli pragniecie coś zmienić w swoim dotychczasowym podejściu do sprzedaży, to trafiliście na doskonałe szkolenie.
1. Czynniki wzmacniające sukces w sprzedaży
- wiedza (znajomość klienta i modeli zachowań)
- umiejętności (wykorzystanie wiedzy do budowania relacji i realizacji założonych celów)
- postawa (wiara w sukces i chęć działania)
2. Główne typy klientów i sposoby ich obsługi
- analiza głównych typów klientów – dopasowanie stylów sprzedaży do typu klienta
- sposoby na pozyskanie stałego i lojalnego klienta
3. Skuteczna prezentacja usługi i towaru - techniki prezentowania produktu.
- wypracowanie koncepcji przekazu
- przygotowanie struktury i schematu prezentacji
- asertywność w procesie prezentacji
- autoprezentacja – wykorzystanie wizerunku w kontaktach biznesowych
- wypracowanie własnego stylu sprzedaży
4. Kreowanie potrzeb i wywieranie wpływu – w jaki sposób świadomie kreować potrzeby klientów.
- metody odkrywania potrzeb klientów wzbudzanie motywacji i wywierania wpływu na podejmowane przez klienta decyzje
- skuteczne finalizowanie sprzedaży
5. Sprzedaż perswazyjna – zaawansowane techniki sprzedaży.
- pojęcie perswazji
- sztuka formułowania argumentów w procesie perswazji
- strategie i techniki skutecznej perswazji
- perswazja a budowanie relacji z klientem
6. Dobre praktyki sprzedażowe- case study
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 968,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.