W-1 - Profesjonalna rozmowa windykacyjna - Szkolenie dla windykatorów telefonicznych. Windykacja - poziom podstawowy
W-1 - Profesjonalna rozmowa windykacyjna - Szkolenie dla windykatorów telefonicznych. Windykacja - poziom podstawowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Windykacja
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest: poznanie reguł skutecznej rozmowy telefonicznej oraz nabycie świadomości własnego wpływu na jej przebieg, nabycie praktycznej umiejętności prowadzenia rozmów z dłużnikami, poznanie zasad skutecznej komunikacji z dłużnikiem, doskonalenie umiejętności przygotowania się do windykacji, programowania spłat oraz negocjowania porozumień, świadome wykorzystywanie argumentacji i adekwatne jej stosowanie w zależności od zachowań dłużnika, trenowanie umiejętności wywierania wpływu oraz doskonalenie umiejętności budowania komunikatów perswazyjnych.Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Utrata płynności finansowej jest widmem wiszącym nad prawie każdym właścicielem firmy. Jedną z najczęstszych przyczyn takiego stanu rzeczy jest niewypłacalność Klientów. Dłużnikiem może być zarówno nowo pozyskany Klient jak i nasz stały kontrahent. Nasuwa się więc pytanie: co zrobić żeby odzyskać swoją należność i nie stracić Klienta? Dróg jest wiele, warto jednak wyjść od rozmowy. Jeśli zastanawiacie się jak prowadzić skuteczną rozmowę windykacyjną? Jak być stanowczym i skutecznym a jednocześnie zachować klasę? I co najważniejsze jak sprawnie odzyskać swoją należność? Na te oraz wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź na naszym szkoleniu. Zapraszamy.
I. Skuteczna rozmowa windykacyjna
Problematyka
- Klient dłużnikiem - specyfika windykacji w polityce firmy
- Specyfika windykacji telefonicznej
- Słabe i silne strony windykacji telefonicznej
- Analiza błędów popełnianych podczas rozmów telefonicznych
Cele
- Poznanie reguł skutecznej rozmowy telefonicznej
- Świadomość własnego wpływu na przebieg rozmowy telefonicznej
- Trenowanie umiejętności prowadzenia rozmów z dłużnikami
II. Etapy efektywnej rozmowy windykacyjnej
Problematyka
- Przygotowanie do windykacji
- Informowanie o długu - język windykacji
- Diagnoza dłużnika - analiza rozmowy
- Negocjacje w procesie spłaty
- Zawieranie kontraktu - techniki kończenia rozmowy windykacyjnej
- Finalizacja
Cele
- Poznanie zasad skutecznej komunikacji z dłużnikiem
- Doskonalenie umiejętności przygotowania się do windykacji
- Doskonalenie umiejętności programowania spłat
- Doskonalenie umiejętności negocjowania porozumień
III. 'Walka, negocjacje czy manipulacje?' - techniki wpływu społecznego w rozmowach windykacyjnych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.