Skuteczne delegowanie zadań
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Skuteczne delegowanie zadań
Numer usługi 2017/03/06/11943/44633
1 353,00 PLN
brutto
1 100,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dowiedzenie się czym jest delegowanie zadań i jakie płyną z niego korzyści. Poznanie warunków, w których delegowanie zadań będzie najskuteczniejsze. Zapoznanie się z przebiegiem procesu delegowania zadań. Poznanie barier przy delegowaniu zadań zarówno po stronie menedżera jak i pracownika. Przećwiczenie rozmowy oceniającej po wykonaniu zadania przez pracownika.Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Po szczegółowej analizie potrzeb oraz biorąc pod uwagę obszerność poszczególnych zagadnień tematycznych, wybrane zostaną z Klientem 2-3 moduły podlegające realizacji podczas szkolenia.
- Czym jest delegowanie zadań? Istota, celowość i korzyści delegowania zadań.
- Warunki skutecznego delegowania zadań
- Dopasowanie zlecanych zadań do kompetencji pracownika;
- Każdy z nas jest inny – uwarunkowania osobowościowe pracowników przy delegowaniu zadań;
- Znaczenie właściwego komunikowania delegowanych zadań – artykulacja oczekiwań;
- Daj coś od siebie – decyzyjność jako uprawnienie pracowników;
- Motywacja pracownika, a delegowanie zadań – istota korelacji;
- „Wiesz co i jak masz robić?” – zadbaj o informację zwrotną.
2.Delegowanie zadań krok po kroku
- Wyjaśnienie celu i nazwanie zadania;
- Podanie terminu realizacji;
- Przekazanie wytycznych do zadania;
- Monitoring postępów i wykonania zadania;
- Rozliczenie zadania
- Opieka i wsparcie na każdym etapie.
3.Bariery skutecznego delegowania zadańa) Po stronie szefa:
- brakuje mi umiejętności menedżerskich;
- nie lubię delegować zadań;
- wolę zrobić to sam, przynajmniej mam pewność co do efektu;
- boję się, że stracę władzę nad zespołem.b) Po stronie pracownika:
- Nie chcę brać na siebie dodatkowych obowiązków;
- Czy podołam tej odpowiedzialności? Co w przypadku, gdy zawiodę?
4. Zadanie wykonane - porozmawiajmy o tym. Ocena pracownika po wykonanym zadaniu
- Tworzenie sprzyjającego klimatu do rozmowy;
- Techniki prowadzenia rozmowy oceniającej;
- Pochwała jaka narzędzie okazywania zadowolenia z pracy;
- Gdy nie jesteś zadowolony z efektu – umiejętność konstruktywnej krytyki;
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
ul. Opolska 22/
Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532