Motywowanie pracowników
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Motywowanie pracowników
Numer usługi 2017/03/06/11943/44624
1 353,00 PLN
brutto
1 100,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dowiedzenie się czym jest motywacja we współczesnym biznesie. Poznanie roli pracownika w strukturze organizacji w kontekście jego potrzeb. Poznanie przyczyny spadku motywacji do pracy. Nauczenie się rozpoznawania symptomów spadku motywacji u pracowników. Zapoznanie się ze specyfiką typów osobowościowych w kontekście czynników motywujących do pracy. Dowiedzenie się o znaczeniu roli lidera i jego wpływu na motywację pracowników. Poznanie konkretne techniki motywowania poprzez efektywne komunikowanie. Nauczenie się stosowania pozafinansowych narzędzi motywacji pracowników. Poznanie znaczenia informacji zwrotnej w budowaniu pozytywnej relacji z pracownikami.Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Po szczegółowej analizie potrzeb oraz biorąc pod uwagę obszerność poszczególnych zagadnień tematycznych, wybrane zostaną z Klientem 2-3 moduły podlegające realizacji podczas szkolenia.
Motywowanie jako narzędzie profesjonalnego menedżera
- Czym jest motywacja i jakie są jej źródła;
- Znaczenie roli motywacji we współczesnym biznesie;
- Co motywuje i demotywuje pracowników;
Rola pracownika w strukturze organizacji
- Analiza potrzeb pracownika;
- Identyfikacja pracownika z firmą jako klucz do zbudowania trwałej relacji;
- Jak komunikować cele organizacji, aby stały się celami zawodowymi pracownika;
- Znaczenie dopasowania kompetencji pracownika do wymagań stanowiska pracy;
Gdy motywacji brak – rozpoznawania spadku motywacji u pracowników
- Dlaczego nie mam ochoty pracować? Przyczyny spadku motywacji do pracy;
- Czynniki potęgujące spadek motywacji;
- Objawy obniżonej motywacji do pracy;
- Rozpoznawanie i przeciwdziałanie czynnikom demotywującym;
Skuteczne motywowanie zespołu
- Specyfika typów osobowościowych a czynniki motywujące pracowników;
- Motywacja finansowa i pozafinansowa;
- Rola lidera i jego wpływ na postawy i motywację pracowników;
- Budowa zaangażowania zespołu w wykonywane czynności;
Do rzeczy: jak motywować? Motywowanie poprzez efektywne komunikowanie
- Rozprawa o karach i nagrodach, czyli jak ganić i chwalić, by zrealizować cele organizacji i zyskać szacunek pracownika – konstruktywna krytyka i twórcza pochwała
- Moc informacji zwrotnej jako podstawy pozytywnej relacji na linii przełożony – pracownik;
- Stymulowanie pracowników do twórczej i zespołowej pracy na rzecz realizacji wspólnego celu;
- Zadanie skrojone na miarę – jak dobrać rodzaj zadania do umiejętności i predyspozycji pracownika;
- Rozmowy korygujące zachowania i oceniające prace – schemat rozmów.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
ul. Opolska 22/
Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532