Strategie podczas negocjacji dla branży FMCG (fast-moving consumer goods)
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Strategie podczas negocjacji dla branży FMCG (fast-moving consumer goods)
Numer usługi 2017/03/06/11943/44582
1 968,00 PLN
brutto
1 600,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie/ wzmocnienie umiejętności: wyznaczania realistycznych celów negocjacyjnych, przygotowywania struktury spotkania adekwatnej do celu negocjacyjnego i przyjętej strategii, dobierania strategicznego zespołu negocjacyjnego i przydzielanie roli poszczególnym jego członkom, rozpoznania strategii negocjacyjnej i taktyk przyjętych przez adwersarza podczas negocjacji,dostosowania struktury rozmowy do strategii i taktyki przyjętej przez adwersarza;
Poznanie możliwych strategii i taktyk negocjacyjnych.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
1 dzień szkoleń,
- Zdefiniowanie pojęcia negocjacji;
- Określenie etapów negocjacji.
- Wprowadzenie pojęcia celu negocjacji;
- Wyznaczenie celu negocjacji w zadanych przykładach
- Dyskusja dotycząca zasadności postawienia takiego a nie innego celu
- Przedstawienie dwóch podejść do negocjacji - jako gry o sumie zerowej i niezerowej
- Uczestnicy wiedzą, kiedy sytuacje negocjacyjne umożliwiają osiągnięcie sytuacji „win-win”, a kiedy wymuszają wynik „wygrany – przegrany”
- Wprowadzenie pojęcia Strategii negocjacyjnej
- Wprowadzenie rozróżnienia na: negocjacje miękkie, twarde, w stylu Harvardzkim.
- Analiza szans i zagrożeń wynikających z przyjęcia określonej strategii negocjacyjnej
- wprowadzenie pojęć ZOPA i BATNA;
- Ćwiczenie dla uczestników – wyznaczanie strefy porozumienia i alternatywy dla porozumienia.
- Dyskusja zogniskowana: korzyści i koszty stosowania BATNA i ZOPA
- Przekonanie uczestników do wyznaczania strefy porozumienia i alternatywy dla porozumienia w procesie przygotowania do negocjacji;
- Określenie roli przygotowania do negocjacji i niezbędnych do wykonania czynności;
- Wprowadzenie checklisty – co zrobić przed rozpoczęciem negocjacji;
- Wykonanie zadania analitycznego z wykorzystaniem dostępnych danych i checklisty.
- Zapoznanie Uczestników z 12 najpopularniejszymi taktykami negocjacyjnymi;
- Zapoznanie Uczestników z kontr taktykami pozwalającymi odzyskać kontrolę nad przebiegiem negocjacji
2 dzień szkoleń:
- Diagnoza indywidualnego stylu negocjacji przy użyciu testu Thomasa Kilmana;
- Określenie potencjalnego wpływu indywidualnego stylu negocjacyjnego na przebieg rozmów.
- Zapoznanie uczestników ze sposobem planowania spotkania;
- Przedstawienie przez trenera kryteriów doboru składu zespołu negocjacyjnego z uwzględnieniem przyjętej strategii i potencjalnych taktyk negocjacyjnych;
- Zadanie w podgrupach – dobór członków zespołu negocjacyjnego
- Przygotowanie przez uczestników potencjalnego planu spotkania
- Manipulacja w negocjacjach- wprowadzenie pojęcia manipulacji
- Omówienie innych form wywierania wpływu w negocjacjach (m.in. oddziaływania za pośrednictwem strachu, manipulacji temperaturą, uwodzenia, faktów dokonanych, miejsca, przewagi liczebnej, głodu/pragnienia);
- Wprowadzenie przez trenera pojęcia informacji zwrotnej;
- Przećwiczenie przez uczestników tworzenia informacji zwrotnej na podstawie poznanej struktury
- Przećwiczenie przez uczestników udzielania informacji zwrotnej w stosunku do zachowania kolegów/koleżanek w przykładowych scenkach negocjacyjnych.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 968,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
ul. Opolska 22/
Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532