Profesjonalna obsługa pacjenta- zaktualizowanie wypracowanych standardów
Profesjonalna obsługa pacjenta- zaktualizowanie wypracowanych standardów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji27-02-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel biznesowy
brak tekstuCel edukacyjny
- aktualizacja/ odświeżenie wiedzy z zakresu standardów dotyczących obsługi Pacjenta,- weryfikacja praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Pacjenta na podstawie wypracowanych przez placówkę medyczną standardów,
- rozwinięcie umiejętności profesjonalnej obsługi Pacjenta,
- rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku poprzez określone postawy i zachowania, rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Reguły profesjonalnej obsługi Pacjenta
- diagnoza słabych i mocnych stron obsługi pacjenta,
- elementy wzorcowej obsługi pacjenta/ usystematyzowanie najlepszych praktyk stosowanych w placówce medycznej,
- budowanie pozytywnych relacji jako klucz do sukcesu w obsłudze pacjenta,
- rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z pacjenta,
- aktywne słuchanie i skutecznie mówienie.
Podczas warsztatu uczestnicy wespół z trenerem dokonają przeglądu i omówienia dotychczasowego modelu obsługi klienta
w placówce medycznej. Trener podzieli się z uczestnikami informacjami na temat najlepszych standardów obsługi pacjenta obowiązujących w służbie zdrowia. Uczestnicy, na podstawie przygotowanego scenariusza, przećwiczą umiejętność efektywnej interakcji z pacjentem w zaaranżowanej scence tematycznej.
Analiza potrzeb Pacjenta
- typologia, sposoby postępowania z różnymi pacjentami ze szczególnym uwzględnieniem pacjenta trudnego (agresywny, roszczeniowy, pod wpływem środków zmieniających świadomość, niecierpliwym),
- sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb pacjentów– wymiana doświadczeń; nowe techniki stosowane w sektorze usług medycznych.
Uczestnicy, na podstawie własnych doświadczeń oraz wiedzy trenera, sporządzą typologię pacjentów, a także rozwiną umiejętności pracy z różnym typem pacjentów.
Trudne sytuacje w kontaktach z Pacjentami, asertywność w kontakcie z Pacjentem trudnym.
- źródła powstania trudnych sytuacji,
- rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych,
- rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami pacjentów,
- asertywne techniki radzenia sobie z pacjentem,
- emocje i stres w sytuacjach trudnych – jak sobie z nimi radzić?
Uczestnicy szkolenia przy wykorzystaniu kamery ćwiczą asertywne zachowanie się w różnych sytuacjach. Odtworzenie nagrań pozwoli spojrzeć na siebie „z boku”.
Weryfikacja procedur i standardów w zakresie obsługi Pacjenta - client code
zaktualizowanie wypracowanych standardów profesjonalnej obsługi Pacjenta – projekt.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.